Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnéztem szervizkönyvet 10W30-as kell bele:P de viszont, valamit okoskodik arrol h milyen nyomással kell betekrni a leeresztö csavart, szoval azt mennyire kell betekerni?
csak nem rám célzol?
nekem sima motorolaj van a váltóban valóigaz, próbáltam már bele spéci repsol váltóolajat, de egy fokkal sem változott semmi, sem a kuplung, se semmi nem lett jobb, így nem költök erre többert. most ilyen repsol-winny keverék van benne, ami ugye dekli levételkor kifolyt, azt winnyvel pótoltam :)
amúgy 80W90-et én nem tennék bele, legalábbis nekem a hígabb olajjal is elég tapadós a kuplung, nem old rendesen....sűrűbbel, főleg télen, még ragadósabb lenne....nodehát akinek kopottak a lemellái, az sűrűt tegyen bele
na még párkép...
Nekem hátul Mitas C10 120/90-18 van 2 éve, lassan kezd megkopni, de már betáraztam egy ugyanilyet jobb állapotban, én nagyon megvagyok vele elégedve. Műúton persze kicsit búg, meg nehéz dönteni, de amúgy ott is jól fog relatíve, bár ez "soft",direkt puhább, hogy jobban tapadjon aszfalton is. Szerintem egy 80-asra nagyon tökéletes, jóformán nincs olyan part, emelkedő, ahol ne menne fel, inkább a moci ereje kevés (Polini 100), nem a gumi kapar el. Szinte sohase akadtam el vele, legfeljebb az én balfaszságomból, de nem a gumi miatt. Nagyon saras emelkedőkön kapirgál néha, de ott is kiásssa magát. Mondjuk legutóbb egy jó nagy saras emelkedős ösvényen, ahol alapból csak 1-esben bírok felmenni, na ott elakadtam, de mondom már eléggé elkopott a 2 év alatt, ezért is táraztam be tarcsiba egyet. Amíg nem koptt el, sehol nem akadtam el. Még most is bőven jó, de azért már érezhető, látható a kopás. Na kb. az ilyen emelkedőn, ha nedves, vizes, akkor már necces felmenni vele
enyémbe 80w90 es általános hajtóműolaj van, de egyik cimbora igénytelenkedik 15w40 es winny motorolajjal is, de szét is pergett egy csapágya azt az olajjal együtt lefolytak a tűgörgők is......
nézegetem ezeket a mitas cross gumikat
mennyire jók ezek?
lesz vagy 30 lé egy garnitúra remélem nem 1-2 évig tart csak
megnéztem valamelyik nap a blokkon a kémlelönyilást és nem igen látok benne olajat, ugy döntöttem cserélem és nemtom milyet vegyek bele, és mennyit öntsek nekije, aki cserélte irja le mi a jo a gépnek
én még 100-at tekernék bele 500 után meg már engedném neki h szaladjon...
amugy az endurokban nem kellene sztem, annyiszor cserélni dugot mint egy crossban...
Háát lehet hogy hülyeséget mondok de de ezek a dugók (enduroknál, crossoknál) úgy vannak kitalálva hogy kicseréled a motorba mész pár karikát utána csutkát húzhatsz neki mert ugye azért kell a crossokban is sűrűn cserélni mert "puha" anyagból van és hamar elkopik...
én már 30km után pörgettem 6 ezerig
100km után már ami a csövön kifér
Hello mindenkinek hogy kell a motort bejáratni én az első 400 km ig 6000-ig pörgettem és a benzinbe is raktam olajat,járassam még vagy már mehetek vele,előre is köszi üdv zoli
Eladó yamaha dt 80 sport rendszer +20% teljesitmény! ára 15000ft hivj megeggyezünk 06 20 264 01 32
sokkal nem lett halkabb a kipuff
kiégetés előtt alig volt hangja
szerintem a rezoban sincs meg minden mert festés előtt csiszolgattam és nem minden hegesztés gyári
az elsö ráf még mindig szépen csillog :P télleg, ha meg supermotositod azzal mi lesz? akkroa mérete mint a 125-nek? még az is lehet h ha eladod vevö lennék rá...
Na végre bejárattam a motort. vége a tötymörgös korszaknak!Ma már nézegettem mit megy, de szar csúszós úton nem jutottam csak 4.ben 95 ig
Megnézem ,hogy törött-e vagy sem azt irok ,hogy mi a helyzet.
Mert per pill azt se tudom hol vannak a gyári indexek.
és milyen árba tudnál adni egy hátsó ép búrát?
irtam e-mailt gyorsan kéne
Hello!
Jó cuccok olcsón! Érdemes megnézni motorosoutlet.mlap.hu
Sakoo kéne nekem az az alkatrész ami a lánckereket leszorítja,az elsőt.
Van neked?
Én mondtam van itt minden mint a búcsúban!
hello, nekem van, nem rég bontottam dt 125 öt
megvan a motor, a vezérlőelektronika
a bovdenek, és a powerszelepes henger is
írj a sakoo@chello.hu ra ha érdekelnek a cuccok
van bizony, és müködik is faszául.
írj a sakoo@chello.hu -ra és megdumáljuk a részleteket
Olvass vissza ! Ha nincs akkor Gerecse motor! Nekik biztos van ha nincs akkor keresnek eggyett!
Helló sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni, abban, hogy honnan szerezhetném a motoromhoz "power motort?"... Ugyan Sachs XTC 125öm van, (németből van) de mint kiderült a blokkja Yamaha DT, de az a gond, hogy a németeknél ezek a kismotorok levannak folytva, és így kihagyták belőle a vezérlőt:S kicsit állítgattam a blokk oldalán lévő "fedélen", és volt, hogy 7ezertől nagyon megindult, de addig lomha...de volt, hogy alsó tartományba kis gázzal, jól indult, de nem pörgött tövább 6.5 7 ezernél. Ez a kipufogó nyílás nem megfelelő átmérője, és a "power motor?" hiánya. A power motort azért teszem " " be, mert sok helyen láttam, h ezt nem így hívják, de talán így ismertebb. Am azért írtam le ezt a sok "fölöslegesnek" mondható dolgot, hátha valakinek segít valamiben, amit kétlek
Szóval a kérdésem még mindig az, hogy honnan tudnék vezérlő motort szerezni a DT-m be, valmint az, hogy kb mennyibe van ez?