Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lenne 1 kérdésem!
power álítgatásról most volt szó meg kikötésről meg ezek!
most visszakanyarodnék
a power ugye akkor van jól beállítha ha a motora ráadom a gyujtást átforgatja a powert és beál akkro annak a célkeresztnek pont a pont előtt kéne állnia?
mert nekem ha szemből nézem balra van, de legalább 1 lyukkal
KAWA Te profi vagy! Légyszi segíts vagy valaki
és még venni akarok crosspáncélt bakancsot sípcsontvédőt gerincvédőt könyökvédőt meg térdvédőt....
rm-et nem nagyon akarok mer ugye váltóhiba az 1ik meg a másik hogy ami van mármint amit mondtál 300e és annyim biztos nem lessz max olyan 280 ha a DT-t is eladom
én amuit mondtam annak most let helyrerakva a váltoja:P
vegyél 90 körüli YZ-t, ha régi crosst veszel sztem ugyis mindegy, kihajtották a belüket is, dugozni meg igyis ugyis kell... azokat meg talán 200 alatt is találhatsz, én a multkor sajnáltam h nem vettem meg ismeröstöl 130ért a 90-est, nem volt egy gyönyör de menni ment jol és többért eladhattam volna, csak kellett neki a pénz...
én se probáltam de biztos ütös bico:P nem vagyok oda a sportgépekért de én egy CBR1000RR-t probálnék be egyszer ha tudnék menni vele:P (rövidülnének az éveim csunyá eg olyannal:P)
rm meg elvileg váltóhibás
hát pl. kx-et én biztos nem mondtam volna mer kurva kevés az alkatrész meg ami van azis drágább mint egy motor:S
Nem értem a kérdést.
Ha motortipusra gondolsz, akkor yz,rm,kx,cr.
De leginkább azt amire tellik a buxtárcádból...
kawa te crossba mit ajánlassz nekem tipusba? ami úgy olcsó is...
Ha rám gondoltál felejtsd el.
Az őrangyalod meg eleget túlórázhatott mostanában. Ha úgy mentél, hogy semmi nem tartotta a helyén, akkor hülye vagy vazze, de legalább kurva szerencsés...
Zx-12-esen még nem sikerült seggpróbát vennem, de ha tudsz egyet, én bármikor ráérek.
A grizzly fasza, a lába nem ér le, de már akkorákat ugrik vele hogy hegesztenem kellet a blokktartót a vázon mert nem bírta a kiképzést.
Szeretnék egy buzgó embört aki szétbont a kedvemér egy dt-ét és eladja nekem azt a szart ami a helyén tartja a lánckereket, hogy mi a tartotta a helyén? A védőangyalom
zx-12XD "ez a leggyorsabb jármü a birodalomban"XD
gyereknek jo már a grizzly?:D
Egyébként tuareg barátunknak tényleg elég alpári a modora, de attól még nagyjából igaza van.
Teljesen nyitott állásnál nincs különbség a poweres, és anélküli gép között, a power csak a lórugásszerűen jelentkező teljesítménylépcsőt simítja ki.
Alig birsz megmaradni rajt?
Nem tom mennyi a dt 100-ra gyorsulási adata(kb12-15), a ZZR600 4 alatt van, és sosem éreztem hogy le akarnék esni...
Arról meg inkább nem is beszélek mi lenne veletek egy ZX-9 nyergében. Lehet, azt hinnétek időutazás, vagy a Millenium Falcon, amikor fénysebességre vált.
hát nemtudom én örülök hogy van rajta lámpa :D

Hát... ha ti így mondjátok azt amikor az ember ledob mindent ami felesleges a terepen, akkor igen.
Mennyi pénzböl lehet lerendszámoztatni egy 125-ös dt-t? / Ha minden rendbe rajta!
kawa neked crossosítva lett a DT? most nézem a képet
Egy kis lemez, rátolod, kicsit elfordítod, és 2 csavarral a lánckerékhez rögzíted.
Ha eddig nem volt ilyened, akkor mi a f@sz tartotta a helyén?
szerintem nem kap elég áramot nézd meg a fesszabályzót... nem biztos hogy az de elindulásnak meg lehet nézni azért....
Rendszám majd összel kerül rá addig jó lesz igy is amugy meg szerintem tuti van 25-29Le körül ma mentem vele egy nagyobb karikát és nagyon megy.
Álltalában mindegyiken lóg, esztergályossal lehet csinálltatni perselyt
Hát ez van csak....
kkovacs-te talán tudnál nekem segiteni...
ma sikerült hengerfejesre hajtanom a 80ast
ötven pár km versenyt toltunk
egy xt és egy dr-t utasítottam magam mögé
dr már egyszer megvolt de hosszú távot akart
utolsó 15km már szerintem víz nélkül ment a gép
majd egy liter ment bele a célnál
holnap megpróbálom fbs-el összeragasztani a cuccot