Hello!
DT 125-re mennyibe kerül sportdob, mennyi +-t ad rá, stb, árak meg ilyenek.
Tudtok-e valami jó oldalt adni, vagy felvilágosítani?
Kössz: gy_levente
annyi a baja h nem nyitott egyáltalán...mert a vezetéke asszem megvan törve!szóval levettem a kiput és kitámasztottam egy csillag kulcsal h ne mozduljon el és úgy húztam meg a power csavarját!így nem mozgatja ugye semerre a power motorja de mégis nyitva van folyamatosan!
csak egyféleképp bizonyosodhatsz meg a dologról:
beállítod a szelepet úgy hogy üzemszerűen működjön és kipróbálod úgy hogy megy
99,99% hogy utánna nem a mindig nyitott állást fogod választani
persze ha előtte rosszul volt beállítva és nem nyitott rendesen, akkor ahhoz képest tényleg úgy megy mint a "vadállat" nyitottan
Figyelj!először is nemtom ki a fasznak képzeled magad, h nyomorékozol meg ilyenek!ha vmit akarsz várlak bogláron és úgy elkenlek h nemkell hazamenned te fasszopó!
ja és te biztos tudod...nagyokokos!nem te ülsz rajta és nem te hajtod....onnan a számítógép elől kurvára tudhatod h mivan!
DTmilu: Te barom! Nyomorék állat,attól hogy a power nyitva van folyamatosan,vesztettél kis fordulaton a teljesíményből! Mivel Te is azokhoz az elvetemült állatokhoz tartozol akik azt hiszik a powertől megy a motor mint a "barom"! Sokan leírták már mi is a power lényege még 1* én sem fogom,rövöden és tömören ha van egy bazi nagy kipu nyilás jobban megy nagy fordaulaton a 2T motor,igen ám,de kis rpm-en meg roszabbul...Ezért talállták ki a powert kis fordulaton zárva,hogy nyomatékhoz,erőtöblethez juttassa a motort,nagyon meg nyit. Ha van power egy motorban egyenletesebb a teljesítményleadása is! Legtöbb crossba sincs power 250-től 1,2 amibe van(szinte alig van ilyen) inkább csak 25-ösökbe,mivel úgy is nagy fordulaton használják őket...NEKED ha nyitva van folyamatosan kis fordulaton szarabbul megy amikor eléri az optimális fordulatot meg úgy érzed jobban húz(ezen fordulatszámtartományban ugyan úgy kell mennie mint addig power nyitáskor,DE mivel kis rpm-en szarabb nagyobb a külömbség ezért érzed úgy hogy jobban megy....Csak magadnak beszéled be h jobb,közbe mag szarabb! Nyugodtan elhiheted! HA nem hiszed,baszogas h minek írok ebbe a fórumba,de nem a dt-ket szidom...Hanem csak közbeszóltam egy nevetséges dolognak a közepébe...
gyerekek!most legszívesebben meghívnám az egész DT fórumot h menjen egyet a DT-mel!baszki!nekem most jöhet akárki akármilyen 125ös géppel!keresztbe lenyelem!
(sufni tuning) alias milu power folyamatosan nyitva van!nem nyit sehova nem zár sehova...kicsit melos de fasza!akarom mondani BRUTÁÁÁÁÁÁÁLANÁLTERROR!
nekem is ugyanez volt a bajom mint neked!először gecisokat kellett rugdalni de melegen meg pöccös!de meglett furatva és új dugó...most jöhet tél/nyár/hófúvás cunami kutyafasza minden....elsőre indul!ott gyűrűzni kéne minimum!
Lovasn!hát én megkérdeztem az eladót h létezik e ilyen mert olvastam vhol és mondta h persze...(kül párszáz Ft) nemnagy ügy...a H4es izzóval volt együtt kb egy ezres!hát nálunk itt bogláron van egy ilyen bolt ahol autó/motor izzó hegyek(igazából ilyen autóvillamossági bolt feeling...annyit mondj h egy H4es izzók kérsz+hozzá egy átalakítógyűrűt, hogy az R2 tipusu foglalatba beletudd rakni!(nekem R2 a foglalat a foncsorba!)
jah és nekem nem ment bele csak úgy...hanem a tányérján ami kilóg 3 kis "pöcök" abból lekellett csípnem 1 kicsit(kb a felét) h passzentos legyen!de úgy pirít h öröm vele sötétbe menni
Aha értem.Nekem olyan 10-12 rugásra indul,de csak akkor ha hideg a motor utánna 1 rugás és kész.Tehát baja nincs.Csak előszür nem akar olyan könyen indulni.
Jól mondja csoola csak nem akartam mondani sztem nem 29LE mert még a csári kipuff van rajta legalábbis én ugy látom. De amugy tééleg szép és ahogy nézem egyben van
egészen jol néz kics csak hát rendszám nélkül... te tudod :) legalább papirjai megvannak hogyha esetleg valaki mégis papirozná? amugy 29 LE-t eetleg akor szabad elhinni ha mutatja hogy lemérték dynon :P
Helló.
Benzincsap nyitva, szivató koppig kihúzva, gyújtás nélkül ráárúgsz 2-3-at aztán gyújtás (nem veszed le a szivatót) berúgod azt kész. legalábis nekem kb ez a hidegindításos procedúrám :D
Helo.
Az megkérdezhetném hogy nem-e tud valaki arra problémámra valami ötletet hogy hogyan tudnám a motort könnyen elíndítani?Mert mikor legelőször indítom majdnem 10 percet rugdalom mire elindul.A szivatót is használom természetesen.De mikor elindul és motorozok vele utána ha leállítom 1 rugásra elindul ha már egy kicsit meleg a motor.Tehát aki tud vami ötletet hogyan tudnám könyen gyorsan elíndítani az írja le.Köszi.
http://www.vatera.hu/yamaha_tz... -itt az elektronika...