elektronika kábel nincs vhol megszakadva? havernak a TDR azé nem ment és ua. volt a gond hogy egy kábelen nem volt burkulat csak szikszalag az emg leázott egy idő után és ivátt vágot a vázre és sose akart menni...
azt sejtem hogy valami nem jó csak nem tudom mi lehet az...........
a lendkerék oldali deknit sziloplasztal le ragasztottam
bowdenen rajta a gumiharang túlfolyón szellőzőn rajta a cső
pipa gumis
mi a fenét lehet még tenni?,
Ákos125 sürgősen kellene a kipufogó mert az enyém kezd szétmenni nem tudnál küldeni egy képet róla mert ha 80-on volt akkor biztos jó az enyémre de az állapota miadt egyébként ha nem esik szét akkor megveszem...Mikor tudnád postázni?
DT milu! Olvastam azt irtad nem régen ,hogy a détédbe H4-es izzó van az érdekelne ,hogy hol lehet venni ilyen átalakitó gyürüt és hogy annak van valami tisztességes neve vagy úgy kérjem ,hogy izzó foglalat átalakitó gyürüt H4 -es izzóhoz?
Mert én is szeretnék az enyémbe mert ez eléggé halovány!
Elöre köszi!
Üdv: Norbi
hát ez más azért mint a sziloplaszt, mert bírnia kell a hőt is. Van több fajta is, azért írtam hogy "fekete Locktite" kell. Amugy ez úgy néz ki mint egy tubus fogkrém és 2000 ft körüli árba van. Szal pénzben lehet annyi mintha csináltatnál egy tömítést, csak a pasztából marad csomó, jó későbbre is.
nagyobb motorokba sztem nem pasztáznak, de 125ig tökéletes.
Oksa köszi az infót lehet hogy ez lesz a vége Én is láttam valami fekete sziloplaszt szerű anyagot esernyó van rajta úgy reklámozták hogy a szivacsra rákenték utána gyűrhetted téphetted le nem jött róla és természetesen vízálló is...
nem muszáj csináltatni új tömítést. Én a régit(a gyári tömítést) raktam vissza egy úgynevezett "fekete Locktite" pasztával. Szerelő ismerős ajánlotta és faja. A gyári tömítés mindkét oldalára kell kenni ott ahol érintkezik a hengerrel meg a hengerfejjel, vékonyan, de ne is legyen kevés, valamint a rétegek közé is mindenhová (ugyebár a gyári tömítés 3 rétegű)
Szóval ez olyan festék amit minden festékesnél lehet kapni sima hőálló matt fekete...
Amúgy igen úgy értem hogy beindítod a motort picit járatod(ne melegedjen be nagyon nehogy mikor leveszed kicsapjon a gőz és leforrázon) leveszed a hűtő tetejét és kicsit megráncigálod a gázt és ha látsz buborékokat akkor hengerfejes nézd meg azt is hogy nem-e olajos picit a hűtővíz...
most ismét próbálkoztam a vízzel
beindítottam a gépet kicsi gázt húzva elkezdtem vízzel spriccelni és pici idő után leáll
de most szivatóval sem tudtam betolni
nektek bírja a vizet a gép?
szerintem sokkal nagyobb különbség van az 50es és a 80as mint a 80as és a 125ös között
mentem mindegyikkel már kb egyforma állapotúak voltak és egyik sem volt "tunningolva"
50es a 130 kilóm alatt csak nyekergett a 125ös kis fordulaton kb ugyanaz mint a 80as utána erősebb azért meg a vége is sokkal több
Azért nem ugyanaz nagy különbség van az 50 és 80 között ugyanúgy mint a 125 és a 80 között az a harminc köbcenti sokat dob rajta... Megbízhatóságról meg annyit h az én 80 asomat 6 éve nem kellet hiba miadt szervizelni mert a régebbi típusok sokkal megbízhatóak mint az újjak... 2011 még messze van és csak nem leszek már 80-as 125-ös motorok ezt valahogy meg fogják oldani csak nem mérik le a henger űrtartalmat ....
arra gondolok h amikor leállítom akkor mintha a szívószállal az üccsidbe belefújnál olyasmi hangot ad!de akkor halgatok rád és megnézem h olajos e vagy sem....de a buborékolást úgy nézzem meg h leveszem a hűtő kupakját és úgy elindítom?
Attől mert szürcsöl bár nemtom mire gondolsz ezzela kifejezéssel nem biztos hogy hengerfejes...
Nézd meg hogy fordulaton buborékol-e a hűtőtartályban a víz olajos-e, hengernél nem szivárog-e a víz és mint az én esetemben nem forr-e nagyon gyorsan mert szerintem nekem azért forr mert hengerfejes és a robbanáskor bedolgozik a hűtővízbe és az melegíti fel ennyire...
Jut eszembe itt valaki írta az lőbb hogy a gyári vagy amit lehet kapni DT-hez hengerfejtömítés az a fém nem a legjobb hanem csináltatni kell nah azt hol vagy milyen anyagból?
a lendkerék oldali deknit sziloplasztal le ragasztottam
bowdenen rajta a gumiharang túlfolyón szellőzőn rajta a cső
pipa gumis
mi a fenét lehet még tenni?,
ugyanez a helyzet esőben való közlekedésnél
Mert én is szeretnék az enyémbe mert ez eléggé halovány!
Elöre köszi!
Üdv: Norbi
nagyobb motorokba sztem nem pasztáznak, de 125ig tökéletes.
Amúgy igen úgy értem hogy beindítod a motort picit járatod(ne melegedjen be nagyon nehogy mikor leveszed kicsapjon a gőz és leforrázon) leveszed a hűtő tetejét és kicsit megráncigálod a gázt és ha látsz buborékokat akkor hengerfejes nézd meg azt is hogy nem-e olajos picit a hűtővíz...
beindítottam a gépet kicsi gázt húzva elkezdtem vízzel spriccelni és pici idő után leáll
de most szivatóval sem tudtam betolni
nektek bírja a vizet a gép?
mentem mindegyikkel már kb egyforma állapotúak voltak és egyik sem volt "tunningolva"
50es a 130 kilóm alatt csak nyekergett a 125ös kis fordulaton kb ugyanaz mint a 80as utána erősebb azért meg a vége is sokkal több
Nézd meg hogy fordulaton buborékol-e a hűtőtartályban a víz olajos-e, hengernél nem szivárog-e a víz és mint az én esetemben nem forr-e nagyon gyorsan mert szerintem nekem azért forr mert hengerfejes és a robbanáskor bedolgozik a hűtővízbe és az melegíti fel ennyire...
Jut eszembe itt valaki írta az lőbb hogy a gyári vagy amit lehet kapni DT-hez hengerfejtömítés az a fém nem a legjobb hanem csináltatni kell nah azt hol vagy milyen anyagból?