Nincs mit ami jó azt csak dícsérni lehet és ez 2 komponensű festék, vagy sima Spray-s? Gondolom mivel matt a lakk elmaradt de akkor mi fogja védeni a festéket vagy lakkozva van?
kössz szépen!legalább valaki dícséri is! ööö nemtom mer pénteken lett kész és azóta nem nagyon karcolódott!igazából én attól féltem h lepattod pl az első oldalidomokróm mer gecire hajlékonyak de nem baszki!ööö capella márkájú 500fokig hőálló festékkel fújta egy cimbora és szépen is ráadásul....(matt fekete)
igen inkább kérdezek elöször :) nem szeretnék kárt tenni a gépben, ez volt az első mocim, és nagyon gondolkodok rajta h megváljak e tőle,mert nagyon sajnálom, csakhát két motor, meg kocsi az sok egyszerre nekem anyagilag.
Ha nem jár a motor akkor abban nem árímlik a víz pár csepp víz ki fog folyni, de az semmi nem kell vele foglalkozni!
nem kérdezel hülyeségeket nyugi! csak Te is olyan vagy mint én! mindent meg szeretnél tudni mielőtt belefogsz!
nem értem pontosan. a karbiba megy vízcső, de azon akkor nem a hűtővíz folyik? vagy ha igen akkor nem folyik ki ha azokat leszedem? bocsi ha sok hülyeséget kérdezek :)
Jah akkor a hűtővizet is lekell engedni, ezt bevallom nemtudtam hogy az a karbiban is folyik. Azért nem gyanakodtam nagyon karbi dugulásra meg iesmire, mert a gyertya benzines volt mikor kivettem a gépből, megtöröltem megtisztitottam vissza, aztán másik gyertya....és amit spricceltem a gyertyára az uj benzin volt, de még azzal se volt 1 robbanás se, hát kb 1 honapja, dolgozni ezzel jártam mert az ujra nincs jogsim, de a yamahának a fékbetétje elkopott és nem akartam megölni a tárcsát
haverom 80-as volt hengerfejes
nem melegedettul csak egy szer megáltunk és halotuk hogy ,,szürcsöl"
csak kinyomta a vizetr a tágulási tartáj tulfojoján nem volt benzinszagu könyen indult csak nyomás volt a hütö rendszerbe egyszer lelökte a hütö egyik csövét és jo ösze spriccelte forro vizel
nekem inkább bemelegedve volt csörgös hangja most h hazajöttem, lehet valmi tágult és attol? nincs ötletem, de sztem amugy nem vészes... nem nagyon értek hozzá met nem volt sok motorom, de csapszeg szokott zörögni meg ilyenek tudtommal.. no mindegy, reméljük nem lesz baja :) amugy az normális h a piros elött kb max fél centivel van a mutato höfokmérönek, pörgetem elég rendesen, de gondolom amig a pirosat nem éri el nem gázos...
nem nagy kunszt!
csak a vízcsövekkel vigyázz ami a karbiba megy a csavarokat ami a hengerjefbe megy finoman, de jól húzd meg, mert ha nem jól húzod meg szivárog ha megtéped kiszaggathatod a menetet.
karbi szétzedése hát!
leszedted 1 rongyra ráteszed és azon szeded szét! nem nehéz csak figyelj oda mit honnan szedtél ki de adja magát...kompresszorral vagy pumpával fújd ki a fúvókákat és ha nagyon szmötyés az alja finoman vakarászd ki belőlle.
ha valami gond van itt segítünk neked, de ha Te szeded szét össze is tudod rakni csak odafigyelés kérdése
mennyit állt a motor amúgy?
igazábol alig volt benne benzin max 1 deci lötyöghetett még az aljában, most öntöttünk hozzá 2-3 liter frisset, holnap ujra nekiállok, karbit még nem pucoltam sose de megprobálom köszi
ha annyira elhúz akkor hallod, hogy csattog... multkor nekem is beázott a gyertyánál és halottam, hogy csattogott.
próbáld meg azt, hogy kitakarítod a karbit fullra. ha nagyon sokat állt akkor leengeded a benyát raksz bele frisset. gyujtás nélkül szivatóval rúgsz rajta 1-2t utánna gyujtás rá és be kell, hogy induljon!
utána ha beindult szép apránként beleöntheted azt a benyát is csak ne egyszerre!
Egy kis segítség kellene, azért irok. Vettem egy uj motort, és az előző egy Yamaha DT 125-ös volt (90-es), 2 év alatt fékbetéten és gumi kívül semmit nem cseréltem rajta, sose volt semmi baja, pöcc röffre indult, ha huzamosabb ideig leraktam(több hét) akkor volt annyi h sokat kellett rugdosni miíg elöször beindult. most megint leraktam egy kis időre, viszont nem hajlando beindulni, mindent csináltam már vele. Benzin van, kivettem a gyertyát szikra van, 5 gyertyát is probáltam bele, aksit feltöltöttem,stb. minden rendben de egyszerűen nem indul, még egy röffenést se hallok hiába rugdosom. Tolni is probáltam de semmi, egyszerűen nem robban egyet sem. Mi lehet a baj? nemtudom már mit nézzek rajta. fecskendeztem a gyertyára benzint visszarakás elött, stb. de akkorse indul. Gyujtokábel vagy trafo lehetséges? alra az egyre tudtok gondolni hogy talán ha kivan véve a gyertya akkor azon van ív, ha berakom akkor meg lehet máshol csattan az ív. bármi ötlet van írjatok lécci.
nemigaaaaaaaz
Csak azt szeretném kérdezni hogy nem karcolódik-e a festék, mivel fújtad le? Nagyon jól néz ki gratula!
de nem szabad ezzel elbátortalanítani a jó népet xd
nem kérdezel hülyeségeket nyugi! csak Te is olyan vagy mint én! mindent meg szeretnél tudni mielőtt belefogsz!
nem melegedettul csak egy szer megáltunk és halotuk hogy ,,szürcsöl"
csak kinyomta a vizetr a tágulási tartáj tulfojoján nem volt benzinszagu könyen indult csak nyomás volt a hütö rendszerbe egyszer lelökte a hütö egyik csövét és jo ösze spriccelte forro vizel
csak a vízcsövekkel vigyázz ami a karbiba megy a csavarokat ami a hengerjefbe megy finoman, de jól húzd meg, mert ha nem jól húzod meg szivárog ha megtéped kiszaggathatod a menetet.
karbi szétzedése hát!
leszedted 1 rongyra ráteszed és azon szeded szét! nem nehéz csak figyelj oda mit honnan szedtél ki de adja magát...kompresszorral vagy pumpával fújd ki a fúvókákat és ha nagyon szmötyés az alja finoman vakarászd ki belőlle.
ha valami gond van itt segítünk neked, de ha Te szeded szét össze is tudod rakni csak odafigyelés kérdése
mennyit állt a motor amúgy?
próbáld meg azt, hogy kitakarítod a karbit fullra. ha nagyon sokat állt akkor leengeded a benyát raksz bele frisset. gyujtás nélkül szivatóval rúgsz rajta 1-2t utánna gyujtás rá és be kell, hogy induljon!
utána ha beindult szép apránként beleöntheted azt a benyát is csak ne egyszerre!