Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

enyémnek a mutatoja a zöld rész 3/4-énél van kb, de én is gyorsban üritem a tankot :P bele nem merek gondolni mi lesz ha egyszer neadjisten szerzek egy fasza kipuff rendszert :D
Nekem is gyorsan melegedett régen a motorom de a szerelő állított a vízpumpán h később forgasson és így hosszú utakon sem melegszik túl...
Uhh a hűtő tetejéről vegyem le a kupakot és úgy járassam 10 percig hogy felmelegszik-e? Szerintem ahhoz állóhelyzetben forgatnom kell mint a hülye ami nem tesz neki jót ... Édeaspám mondta valószínű hogy hengerfejes de az is lehet hogy nagyon forgatom és ezt ennek a 125-ösnek nem nagyon kéne bírnia és azért melegszik fel. Való igaz tépem neki mint állat de 8000-8.500-nál mindig elváltom.
Tapasztalatból mondom hogy kitőrhet egy kis darabot
szeva.

van vki aki Dunakeszi,Göd,Fót térésgébe motorozgat? persze terepen, nem városban!
irjon ha van ilyen.. csoportosulni kellene:D
enyémben is olyan izzó van
kurva szép vele
de nem igazi halogén,hanme fehér fényű,400ft volt :D
én motorom is eladó
pls vegyétek meg mert kell a drz sm
ilyen lett!csak még az első sárvédő nincs fent...ELADÓ különben ha valakit érdekel!csak még most veszek 1 lánc+lánckerék szettet!H4es halogén izzó van benne frissen fúrva+új dugószett.
340km-t mentem eddig az új dugóval..
irányárba 270ezer...
lelett fújva a gépem!matt feketére bombajólnézki
jah...azt akartam ezzel mondani h nem szokott kinyitni a power... mert ugye nem kap áramot...
köszi szépen!pont erre voltam kiváncsi csak az a baj h még mindig nemtudtam semmit sem kezdeni a töltéssel 1,3-1,5V az akksinál a töltés már mindent megpróbáltam szinte....kicseréltem mindenhol a kábeleket csatlakozókat és semmi....attól félek h akitől vettem motorboltos (ilyen maszek) h átbaszott és nem jó a feszszabályzóm
első powert tekerd jol be,kb 1-2 mm maradjon,a másikat meg ki annyira h éppen ne feszüljön a bowden
és hhidd le h sokkal erőteljesebb lesz a vasad,igen jol fog menni
ha kilövi a kupakot,akor nem tud kifolyni a túlfolyón a víz.....
ha forr a kiegyenlítő tartályban,akkor 99,99999% hogy hengerfej tömítéses a vas...
régi dtmne is ezzel szívtunk,túl erős votl és mindig elszállt a tömítés...
légyszi valaki fényképezze le a powerjét h hogyan vannak beállítva azok a geci bowdenek...
köszi
nemhiszem mert azóta 4szer töltöttem rá...
de múlthéten meg kitólta a kupakot a kiegyenlítő tartályból csak néztem
nem lehet hogy kevés víz van a tartályodba?
baszki...nekem is vmi ilyesmi problémám van amióta összeraktam gyorsabban felmelegszik a kelleténél lehet annak köze az új dugó+fúráshoz?lehet azért?
üdv
Szia Darknox. A melegedés a DT-n orvosolható, ha hengerfejes a gép, ha más a baj... Tehát a vízpumpa forog, így a vizet is mozgatja a rendszerben, ez O.K. A víz útja végén valami miatt a túlfolyó csövön a tágulási tartályba megy, ami a hűtővíz túlzott felmelegedésére is utal. A víz körforgása elakad(ezért a könnyebb utat választja, a túlfolyást), és nem a hűtőtartályba tér vissza. A hűtőtartálynál térne vissza a hűtés körforgásába a víz, kíváncsi vagyok ha leveszed a tartályról a sapkát, és úgy indítasz, jelentkezik-e a vízforralás a 10 perc után? üdv.gulyas77
Sziasztok!
Eladó 1 Dt 80 LCII komplett gyújtás:
Gyújtás vezérlõ elektronikával, gyújtótekercsel, állórésszel(világítás-,töltötekercsekkel és jeladóval), forgórésszel eladó. (MÛKÖDIK!) Irányár:30.000huf ! Érd.:soki86@freemail.hu (Veszprém megye)Tel.:0620 2134938 (a gyújtás felhasználható (yamaha, gilera rc, motoguzzi motorokhoz)
én rendeltem lánc+lánckerékszettet full-gas ba most kedden jön meg ha minden igaz...
de azért vesz el... kitörni csaknem fog semmit, ha meg annyira szar a lánc h elpattanjon... akkor az már csodás XD nekem is kellene uj láncszett de nincs rá cash
tényleg, apropo cash, nem kell senkinek egy hátso utcai bridgestone gumi? keveset futott ujan 30 rongy, 10ért lehet vinni a futofelület ép és 90 %-os legalább, de a belsö peremét egy kis helyen megbaszták pajszerral és az gázosan fest, mondjuk teljesen használhato a cucc, csak igy leszedve látszik
képet küldök
meg van egy elado bör turakesztyüm az uj még ajándékba kaptam csak én ne mhasználom... kicsit protektoros, 6000 Ft, 11es méretü
Üdv!
Szerintem semmit nem vesz el a teljesítményéből csak az lesz hogy egy dombnál vagy egy egykeréknél vagy hirtelen elindulásnál elpattan a lánc és onnantól kuka, rosszabb esetben kitör egy darabot a blokkból is az első lánckeréknél.
szevasztok!valaki, akinek normálisan nyit a powere az megtenné nekem h lefényképezi?akkor beállítanám énis mert lehet h az a baj
szerintetek ha már nagyon kopott a lánc meg a lánckerekek akkor sokat levesz az a menetteljesítményből?
de, ha kicsit kireszeled a kipufogo rezonátor henger felöli nyilása felöl a belehegesztett "tölcsért", de inkább érdemes egy sportrezot venni, azzal szépen kipörgi magát, no meg variálhatsz a lánckerekekkel
lánckerék.....
Tehát akkor enél tobbet nem nagyon lehet kihozni a motorbol?