Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

porlasztó?
kawa szerintem is szar az olasz:D
hát már jo régota csak 4T WR van, sztem nem is volt japán gyári 2T :)
tudok egy crosst amin lehet h kell majd egy két dolgot csinálni, de nem vészes és keveset volt használva-majd elmondom
jó az FZR-de már kezdem megunni kéne valami gyári cross vagy valami erősebb enduro
szerintem wr-t gyárba csinálták és nem az europaiak sufniztak
van amugy husqwarna wr is bár abbol aszem nincs 200 as de a wr többet eszik az biztos de anyival jobban is mehet
mert akarsz bvenni vlamit te joisten?:D FZR hallom megyeget:P az enyémet majd megmérem, elvileg 5-6 körül mozogna, de sztem többet is zabálgat:P a WRröl annyit h azok kétütemübe tudtommal hivatalosan nem igazán voltak, europai Yamaha kereskedések alakitottak endurová YZ-ket és azokbol lettek a WR-ek, szoval annak a fogyasztása sem lehet kicsi
majd lemegyek a Büchjerrel amikor megy cigizni azt megbeszéljük, vagy megyek be sztem pénteken motorral azt legkésöbb akkor
Postaköltséggel együtt egy húszas? Milyen állapotban van? Mikor tudnád postázni?
Hello! érdekelne hogy mennyit fogyasztanak a 125-ös DT-k meg hogy kb mennyit eszik egy 200-as WR! köszi
Gyula tőled is várom a választ
hol ázhat be a motorom?
elkapott némi eső, (olyan 50m-en túl már nem is lehetett látni)
tepertem mint a vadállat és egyszer csak megállt
a gyúltás felöli dekni sziloplasztal van tömítve a gyertyapipa elméletileg vízálló (gumis végű wartburg pipa)
múlt évben bírta a nagy vizeket bár esőben nem voltam vele
a 80-as a legjobb ilyen téren mert 3 mozdulattal le lehet csupaszitani a motort, ezt egy fokkal gondosabban kell levenni :D igy 6 mozdulat xD
figy látom neked volt mindkét fajta 125 R-ed, az uj váza sokban eltér a régitöl? mert ha mondjuk egyszer idomot szeretnék rá venni, arra gondoltam h hátha jo azé is rá, merttetszik
Hát meg nem túl nehéz levennni az oldal idomot és akkor már rögtön látta volna hogy olaj van e benne vagy viz! Hogyha már nem tudta elolvasni mi van a kupakokra irva! LOL!
Ámátőr
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség lehet hogy hülyén hangzik de hogyan tudom állítani a powert hogy egy picit hamarabb nyisson mert nekem olyan 5-6ezer körül nyit...
nem neked mondtuk
de neked is 2003asod van
ako mé nem mondatd meg neki?
me uyge te is kiröhögted..........
Ezek az olasz motork olyanok mint az olasz és francia autók egy fillért nem érnek!
elég messze tőled(Gávavencsellő)
Na, ennyit a profi krossz motorról.
Tegnap felengedtem a kölket az ugratókra is, ma már hegeszteni kellett a bloktartót, mert mind a négy sarkánál elkezdett berepedni. Olasz szar.
nem is neked mondtuk :)
Amugy most ne engem balfaszozatok le mert nem én kérdeztem ezt hanem egyik haverom
Én is kirohogtem.
biztos nagyszakértö
francba csak meg kell nézni
hogy lehet valaki iylen?
nekem a régi dtn elöl volt az olaj hátul a víz
a mostanin meg mind a 2 hátul van
Nekem is volt pár kellemetlen helyzetem a berúgómentes időszakban. Pl egyszer egy jónagy sártenger, dagonya kellős közepén elcsúsztam a motorral, feldőlt, aztán utána ugye a mély sárban betolni....vagy 15 m-en keresztül kellett kivonszolnom a retyóból, amin simán átgyalogolni is necces, nemhogy egy 100 kg-ós saras, alig mozduló vasat kicibálni onnan.
mindenhol meg lehet forditani, olyan nincs