de tényleg igy kéne berugni hogy a lábaddal megnyomod kicsit amig fog és onnan izombol (dt hez nem kel tul sok erö)mert sokkal jobban kopnak a fogaskerekek ha álat modjára rugdosátok
havernak is szétment a berugokarja 80 LC2-n... mert ökör modra rugdossa:D
kellene csinálni egy vidit mint a mezitláb husaberginditos, csak itt kisköbcentis endurokat, crossokat mutatnák:D
benzincsap kinyit, szivato kihuz, gyujtásra tesz, kihajtja a berugokart, ráteszi a lábát, a lábsulya lehuzza egy kicsit, aztán gázt és mindent elengedve rárug, aztán jo:D
Ugyanez a kisfogaskerék mérete, csak nincs benne külön az a bronzpersely, és vastagabb a fogazása, nem kopik olyan könnyen le a széle. Bár valamiért később bronzperselyt tettek bele fejlesztésként....szal valami oka csak van. Lehet a régebbivel a tengely vége jobban kopik, mert ugye a bronz puhább, így az kopik, védi a tengelyt. De mégis mindig az LC2-eseknek szar a berúgója
első motor... csináléj rola féyképet vagy ne add el messzire vagy mittudomén :D én is szerettem meg minden de ha egyszer kicsi és csak szétkurod... és nemtom jol sejtem h te sem vagy milliomos csemete, szoval én az eladást választanám, amig eladhato... nah mind1 te dolgod
mostanában többen írták hogy szétbontják a motorjukat 89 es dt hez keresek elsö fejidomot mindennel együtt a tartó cuctol az égöig (egyenlöre csak érdeklödök)
köszi
Jó én az Nsr-ből indultam ki, haverom meg azt mondta hogy bírja a 80-as tempót hosszú távon (kétszer voltunk már 130km-es túrán kb és nem volt semmi probléma). Neki is most lett felújítva a blokk, ha jól tudom, úgyhogy bírja a strapát.
Szerezz bele inkább régebbi DT-ből való nem-perselyes kisfogaskereket. Levegős tipusokban, meg speciel nekem az LC1-esben is ilyen van. Vastagabb is a fogazása, mint az LC2-eseké, és nem perselyes, hanem pontos furat van benne, tahát acél az egész. Én ilyet tettem az LC2-esembe is, azóta jó is a berúgó....
De lehet csak a seeger-gyűrűt lökte le magáról, és kotyog....
pályán még nem ugrajgatok csak ismerkedek a pályával... majd ha összejön vmi cross akkor esetleg... csakhát azé mégis első motorom nem nagyon akarom eladni
Küldöm, de az utánvétes csomag drága lesz, kb. +1700, olcsóbban járnál ha a bankszámlámra elküldenéd az árat+ 830-at, és sima csomagként küldeném. Nekem mind1, te pénzed
"2-en megyünk, egy 80-as Dt-vel és egy 125-ös Nsr-el, nem sietünk, szerintem az utazó olyan 80km/h körül lesz."
Höhhh....80-as utazó egy DT80-assal...és ez nem sietős......hát nem mondom . Ha jól tudom kb. ez a végsebességük .....legalábbis az enyémnek tartósan utazóban azért már kissé sok enyhén szólva, és nincs rossz erőben. Utazóban maradjunk az 55-60-nál inkább.
Hello!
Szerintem az első dobot ne szedd le vagy egy sport rezót vegyél rá de mindenképp legyen rajta rezo dob mert egy 2T nek az a lelke , a hátsó dobbal azt csinálsz amit akarsz ha jó a rezo.
Hello all!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Van egy 125-ös dt-m elől tárcsás, és ha leveszem a hátsó dobot akkor nem bír menni!Ha visszateszem akkor megy rendesen!Az lenne a kérdésem ha ráteszek egy üres első és hátsó dobot akkor is gyenge lesz?Vagy lehet vhogy korrigálni h ne legyen gyenge?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ma végre megvettem a twinair légszűrőmet és légszűrő olajat. szerintem már 2 éve nem volt takarítva a szivacs. én meg nagyon nem tudtam mit kell ezzel csinálni
de ma végre tiszta és új
igaz 6300 volt a 2 1ütt
Holnap valaki Pestről Velencei tóig? 2-en megyünk, egy 80-as Dt-vel és egy 125-ös Nsr-el, nem sietünk, szerintem az utazó olyan 80km/h körül lesz. Délelőtt 10-kor találkozunk a barátommal (Rainworm) a Gyáli MOL benzinkútnál (elvileg csak egy van ), én a X. kerületből megyek. Ha érdekel valakit, akkor hívjatok: 30/4 967 237
de tényleg igy kéne berugni hogy a lábaddal megnyomod kicsit amig fog és onnan izombol (dt hez nem kel tul sok erö)mert sokkal jobban kopnak a fogaskerekek ha álat modjára rugdosátok
kellene csinálni egy vidit mint a mezitláb husaberginditos, csak itt kisköbcentis endurokat, crossokat mutatnák:D
benzincsap kinyit, szivato kihuz, gyujtásra tesz, kihajtja a berugokart, ráteszi a lábát, a lábsulya lehuzza egy kicsit, aztán gázt és mindent elengedve rárug, aztán jo:D
köszi
De lehet csak a seeger-gyűrűt lökte le magáról, és kotyog....
Höhhh....80-as utazó egy DT80-assal...és ez nem sietős......hát nem mondom . Ha jól tudom kb. ez a végsebességük .....legalábbis az enyémnek tartósan utazóban azért már kissé sok enyhén szólva, és nincs rossz erőben. Utazóban maradjunk az 55-60-nál inkább.
Szerintem az első dobot ne szedd le vagy egy sport rezót vegyél rá de mindenképp legyen rajta rezo dob mert egy 2T nek az a lelke , a hátsó dobbal azt csinálsz amit akarsz ha jó a rezo.
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Van egy 125-ös dt-m elől tárcsás, és ha leveszem a hátsó dobot akkor nem bír menni!Ha visszateszem akkor megy rendesen!Az lenne a kérdésem ha ráteszek egy üres első és hátsó dobot akkor is gyenge lesz?Vagy lehet vhogy korrigálni h ne legyen gyenge?
Válaszotokat előre is köszönöm!
de ma végre tiszta és új
igaz 6300 volt a 2 1ütt
valaki tud olyan oldalt, ahol lehet rendelni felnicsíkot Yamaha Dt 50 R hez?