Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Skodi! Akkor küldöd nekem a cuccot? ! MSN-re irtam a cimemet!
Üdv!
Akkor lehet hogy maga a motor a rossz proba meg a haver motorján szerintem ugyan az mind a kettőé. Vélemény szerint nem olyan ördöngős bár pontosan nemtudom az árát.
Amúgy már sokszor írták Szatyina Géza 06-20-427-1314 itt muszáj hogy legyen
nekiálltam, vagyis ültem, műszerrel, meg minden.szétkaptam a motort, vagyis levettem az elejét, úgy megforgattam a bovdent nem szorul egyáltalán, amikor visszaraktam a powermotor elejét, úgy már csak fogóval tudtam megmozgatni.amikor adom rá a gyújtást akkor megy fesz az elektronikába, meg aszem a motor felé is megy erre már nem emléksszek , de kicseréltem a csatlakozót, mert kb az összes csatlakozó szar a motoron kontaktos, meg, el van oxidálódva szinte mind.ígyse zümmög.
szerintem az lesz vele hogy rárakom haveroméra az elektronikát, gyújtás, azt vagy jó vagy nem.
a sima 125dt elektronikája ugyan az lehet mint a 125-ré?
hol és mennyibe fájna nekem egy ilyen elektronika vagy motor?
köszi
hello.
Perselyezni ? Ki tudnád fejteni. Mert nekem is ez a gondom és a tengely kicserélése nem oldotta meg a gondot....
Érdekelne a kipurendszer...
perselyezni kell majd sztem
de igaza van elöttem szolonak hallod ha ugyis igy nyuzod h crosspálysa meg minden akkor add el a picsába mert szétszadulod és életbe nem adod tovább...
ADD EL!
értem akkor ha enduro DT ha cross cr,rm vagy yz... de az a gondom lenne még hogy megint kezd szarakodni a DT-n a berugóm szerelő megcsinálta de megint kezd szarakodni... mitévő legyek mondjatok már vmit kezd idegesíteni.... Kawa? vélemény? (a szarakodást arra értem hogy nem mindig fog)
haveromnak 1991 es 125-ös crm je van nekem dt nincs nagy külömbség a 2 gép között talán anyi hogy jobb terepen a crm hoszab rugó uttal és keményebb teloival de ez mindjá meglátszik a sulyán(nehezeb)
amit a hirdetésbe irnak hogy 33 loerö hülyeségmeg az is hogy92 kilo nehezebb joval
fizeted a benzinem kajám meg minden én biztosan elmegyek XD amugy tuuul messze van :D
azta a fejidomot? az vmi kinzóeszköz lehetne
Hát jah...de igazából azt a 240et másfél nap alatt hajtottam bele...ha csinálnék még1 ilyen napot már nem is félteném
azt mondták h az 500at hajtsam bele normálisan és akkor tuti bírja majd....meg nem akarok úgy járni mint a régivel...volt egy 50-es dt-m és vettem rá egy zsír új 80-as polini hengert!hajtottam mint az őrült és egy hónapot bírt ki az a fos....eltörött a gyűrű és 3 helyen meghúzta a hengerfalat...
olyan nikaszilos gecit(nemtom jólírtam e)
hát ez télleg nemnormális:S de a fejidomot meg a kézvédőt elfogadnám:)
500km várni?
én 30km alig bírtam ki hogy nem tépjem neki
50km felett meg pörgött már 8 ezerig
inkább cserélek dugót évente mint várakozzak......
kb 30 doboz cigi ára a dugó, van aki akár 10-20 dugó árát is kifüstöli évente
én meg a dugót füstölöm ki aztán a tüdőm is egyben marad
Nem szokott valaki itt balatonpart környékén motorozni?szombaton vagy vasárnap elakarok menni a balcsi körül....mer már belekéne rakni azt az 500km-ert faszom kivan!utálom járatni a motorokat van benne most kb 240km az új dugóval de ez is kínszenvedés volt 50-60Km/h-val
nem akar valaki jönni velem balcsi körül?
ja és 1990-es LC1-es.....
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...

Én most ezen a hirdetésen akadtam fel. 14ló, 5 sebesség, nagyon jó erős motor, de fúrni kell....
Értem. De nekem akkor is bután hangzik
arrol meg ne is beszéljünk már h a DT az inkább városi enduro...
50-es DT-től semmit se várj, kb. egy átlagos 50-es Simson ereje van benne. Egy igazi jó 50-es Simson leveri, a 60-70-esekről ne is beszéljünk. Megbízható, kitartó, nyugodt kismotor, de gyenge. 80-asnak a nyomában sincs az 50-es!
Nahát de pont ezt mondom:) A motorosok nagyon nagy része nem használja naponta a motorját, némelyik csak évente párszor, sőt még terepen se annak ellenére, hogy endúró, így sok megmaradhat "bontatlanul". Nem egy ilyen vasat látni. Bár a DT-kre valóban nem ez a legjellemzőbb
Én még olyan motort nem látttam amit 10 évig használtak naponta, néha-néha terepen is és még nem kellet a blokhoz nyúlni
Biztos van egy kettő amibe kevés van de azokat nem is használják.
Simán lehet bontatlan egy 97-es DT, sőt még egy 87-es is, vagy sorolhatnám. Nagyon nagy a szórás motor és motor közt, km-ek számában, és a használat módjában, kímélésben. Némelyik pár ezret futott, némelyik meg közelíthet a 100 ezerhez. Én pl. az én 80-asomat 95 ezer km-rel vettem, átlagban a hasonló korúakban 30 ezer szokott lenni. Kopott is benne minden fogaskerék szemmel láthatóan. Ugyanez lehet pont fordítva is. egy 1-2 éves motor is lehet ugyanolyan szar, mint egy 10 éves, de fordítva is!
nemgáz
amugy nem balaton hanem dunaföldvár :)
hát haver meg rendszeresen esik az SX 125-el és eléggé jol véd a felszerelése... de ez egy ilyen sport, ugy menj ahogy tudsz akkor sztem nem lehet nagy baj, csak ha menözöl és rosszul sül el meg hasonlok...