Akarod mondani szombaton... Legalábbis én úgy beszéltem meg Eszterrel. És ha csöpög az eső akkor is megyünk, már semmi sem tarthat vissza. (legalábbis engem, ügye Kristóóóf?)
Került hozzám olcsóért egy üzemképtelen vizes DT, aztán abba kellene dugó, mert a tetejéről ki van törve egy kis darab, meg a gyűrűi is tropák. Csak arra kell, hogy menjen, néha menjek vele egy kört, erre a taiwani is megteszi, nem akarok költeni rá. Amúgy alapvetően csak tartalékmotor lesz, ha valami szétmegy az enyémen, akkor van miről bontani, meg van mire átülni. De ha itt van, megcsionálom már, hadd menjen ez is.
Szia!
Igen a henger a kipufógó nyilásánál van és annak a nagyságát változtatja. Amikor nyit a power értelem szerűen nagyobb a nyílás nagyobb az átöblítés amikor meg "zár" akkor szűkíti a nyílást kisebb átöblítés.
Nemtom pontosan de ez egy cső amelynek egy része ki van vágva és azt forgatja a bóvdeneken keresztül a power motorja.
A szereló nem a powert akarta állítani hanem a berugókarral szarakodott és nem tudja h mi a baja....Egy kérdés a power szelep a kipufogó és a fémöntöttvas hanger kimente között van?
Úgy néz ki h vasárnap haverommal megyünk túrázni pestről le a Velencei-tó fele ha valakinek van kedve szóljon...... (Ha rossz az idő nem biztos h megyünk)
A tiédet? Azt nem. De az enyémnek a méretét(yamaha dt 125 10W)szivesen elárulom:8x12x21, sorrendben:vastagság, belső,külső átmérő.
De ha veszed a fáradtságot, és egy benzines rongyal lepucolod, akkor valószínű neked is előjönnek a szimmeringen lévő varázsfeliratok....
NNa újra jelentkezem. A hátsókerék küllőzés terv nem vállt be, aztmondták hogy 30ezerbe kerülne, meg már elferdült a felnim is, tehát szereztem egy bontottat 10ezerért Vértestolnáról. A pinkmotorsnál fúrattam,és utolsó túlméretes dugót is öntöttek nekem tavaly nyár közepén, elég durván húzom neki és sokat, jól összerakod és tisztán tartod nem lesz gond vele, proxot nem mindenki engedheti meg, ez is jó. a jelszó hogy jól rakd össze.
Petyo
és 1 kérdés!
véletlenül valaki nem tudja, hogy milyen hosszú és átmérőjű fém fékcső és hány fokos fittingek kellenek a 93mas DT 125R első és hátsó fékéhez?
mert cserélni kell már és akkor fém fékcsövet szeretnék és a nagy vasról akarok rendelni alapanyagokat.
előre is köszi!üdv.:Feri
taiwani-t ne vegyé... haver is azzal vette az övét és a tőgázt nem bírta 1 hónapnál tovább most lett kész neki proxal és már a 2. hónapot bírja minden gond nélkül mondjuk az első 200km óvatos volt neki de már kezdi húzgálni...
Vagy az oldalára dönteni és akkor az olaj is benn maradhat.
Ha már megvan az új szimerring, akkor nem kell vigyázni a régire, egy hegyes csavarhúzóval ki lehet kapni(a közepénél, hogy a ház pereme ne sérüljön), aztán egy ráillő csödarabbal finoman be lehet ütni az újat, előtte jól olajozd be hogy könnyen a helyére csússzon.
hello!
ismerős helyzet!én is tegnap vetem észre, hogy nekem is onnan csöpörög az olaj. szépen letakarítottam nézem valami fasz bekente sziloplaszttal
szóval remélem azt mondjátok, hogy ez nem egy olyan szimering amit csak ezek a gyökér japók csinálnak és nem 8ezer
amúgy szerintem nm kell hozzá széthúzni a blokkot csak full leereszteni az olajat aztán váltókar le és kiszenvedni helyéről a szimeringet
Csöpögni kezdett az olaj a motoromból (97-es 125-ös blokk), úgy nézem hogy a váltókarnál lévő szimeringnél. Szerintetek ezt lehet kívülről cserélni vagy szét kell szedni hozzá az egész blokkott?
tegnap voltunk motorozni haveromal . 1 dombon gurultam le motorféken és egy szercsak megált a dt m ojan volt mintha levettem volna gyujtásrol néztünk gyertyát nem volt szikra megnéztük másik gyertyával azon se volt szikra , megprobátuk betolni és beindul , hagy nehezen hazamentem vele. De ha 3 ezer alá esik a fordulat megál( úgy mintha levenném gyujtásrol) fönt pedig megy rendesen ahogy eddig.
esetleg volt már valakinek hasonlo problémája?
sztem tekercs vagy ijesmi lehet és nem vezeték.
Igen a henger a kipufógó nyilásánál van és annak a nagyságát változtatja. Amikor nyit a power értelem szerűen nagyobb a nyílás nagyobb az átöblítés amikor meg "zár" akkor szűkíti a nyílást kisebb átöblítés.
Nemtom pontosan de ez egy cső amelynek egy része ki van vágva és azt forgatja a bóvdeneken keresztül a power motorja.
De ha veszed a fáradtságot, és egy benzines rongyal lepucolod, akkor valószínű neked is előjönnek a szimmeringen lévő varázsfeliratok....
Petyo
véletlenül valaki nem tudja, hogy milyen hosszú és átmérőjű fém fékcső és hány fokos fittingek kellenek a 93mas DT 125R első és hátsó fékéhez?
mert cserélni kell már és akkor fém fékcsövet szeretnék és a nagy vasról akarok rendelni alapanyagokat.
előre is köszi!üdv.:Feri
Ha már megvan az új szimerring, akkor nem kell vigyázni a régire, egy hegyes csavarhúzóval ki lehet kapni(a közepénél, hogy a ház pereme ne sérüljön), aztán egy ráillő csödarabbal finoman be lehet ütni az újat, előtte jól olajozd be hogy könnyen a helyére csússzon.
üdv bolvar
ismerős helyzet!én is tegnap vetem észre, hogy nekem is onnan csöpörög az olaj. szépen letakarítottam nézem valami fasz bekente sziloplaszttal
szóval remélem azt mondjátok, hogy ez nem egy olyan szimering amit csak ezek a gyökér japók csinálnak és nem 8ezer
amúgy szerintem nm kell hozzá széthúzni a blokkot csak full leereszteni az olajat aztán váltókar le és kiszenvedni helyéről a szimeringet
Csöpögni kezdett az olaj a motoromból (97-es 125-ös blokk), úgy nézem hogy a váltókarnál lévő szimeringnél. Szerintetek ezt lehet kívülről cserélni vagy szét kell szedni hozzá az egész blokkott?
a power pedig teljesen nyitva van álandoan
esetleg volt már valakinek hasonlo problémája?
sztem tekercs vagy ijesmi lehet és nem vezeték.
attól függ miylen kedve van
pl ha jo a levegő stb ako lazán 120,kcisit fölötte
de minimum 110
annyit mindig tud