Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyit megy így gyári folytással?
bocsánat,ár lemaradt

IRÁNYÁR 610.000 FT
sziasztok
eladó a motorom
2004es,8100km
szép,megkímélt állapot,teljesen gyári ,folytással....
csak komoly érdeklődőket várok

email,msn: csonkamail@citromail.hu
Megnéztem, rövidebb kb 8cm-rel, és máshol vannak a felfogatások.
A semminél talán jobb, ha valahogy felrakod, de nem az igazi
hello
engem egy komplett hátsó sárvédő érdekelne Yamaha DT 80 ashoz.Lámpával és lámpatartó műanyaggal együtt.erre e-mailra írjatok:votyesz13@freemail.hu

üdv bolvar
igen van olyan biztosan, ha nem hiszed nézz át az af1 topicba
Sziasztok! Na jó rég nem írtam már ide ....

A power az nem fordítva van hanem ahogy Darnox is mondja úgy van beállítva hogy ne nyisson teljesen, és azt nagyon egyszerűen lehet orvosolni annyi hogy a tetején ahol bemegy a két bowden a baloldalit teljesen be kell tekerni a másikat meg hozzáállítani hogy feszes legyen és kész is, én is így csináltam amikor még megvolt : Hihetetlen hogy még mindig erről meg a "vita"....

Jó motorozást mindenkinek!
Nemhiszem hogy egy pöcs lenne-e... Ez a beállításról ír nem pedíg arról hogy fordítva van benne, azt tudom és ő is mondta hogy a gyárban úgy állítják be a powert hogy ne nyisson teljesen(különböző előírások miatt) De olyan hogy fordítva van beletéve...
A szerelőd egy P.Ö.C.S.
tényleg van ilyen. és akkor csak 6-7 ezerig pörög ki a gép...
Sziasztok!
Köszi a választ a teleszkópszimeringekre.

Most mi a nyű ez a fordított power szelep amit folytásként emlegettek? Ne tegyetek már tönkre van egyátalán ilyen? Mert egy szerelőtől kérdeztem akinek nem 1 poweres motorja volt azt mondta hülyeség...
Haló mindenki!
Nem tudja valaki hogy 2000-es évjáratú 50-es Yamaha Dt-n nikasil-os(remélem jól írtam) henger van?
Meg nem tud valaki egy jó kuplung kosarat ehhez a típushoz?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Egyébként a berugókaro folyton üresbe megy és a szerelő múltkor mondta h nem tudott aludni annyira felhúzta h minden szabály nélkül néha megy néha nem.... Hidegen pdl menni szokott általában melegen meg nagyon ritkán és hát nem vmi előnyös mindenhol tologatni a motort mert pestre járok vele....
Hát igen yamaháék jó kicsesztek velünk, de azért szertejük őket .....
ja és kkovacs!a dt-n az a cucc ami a kipuffon van-hogy en égessen meg-.mit kérsz érte?
Vagy valamelyik vezetékkel,bekötéssel, csatlakozóval , a feszszabályzóval, vagy lent a töltőtekerccsel van gond. menj rajtuk végig a töltőtekerccsel kezdve, hogy ad-e áramot egyáltalán. Aztán nézd meg a feszszab után közvetlenül van-e feszültség és elég-e.
hello.annyira nem értek hozzá, még kérdezősködöm kicsit, hogy fel-elhet tenni a 80-as dt-re -legalábbis olyan-e mint a másik-.utána majd még ebszélünk rola
én nagyon örülnék ha jo lenne, mert sehol nem találok hozzá ilyen idomot!:(
Köszi a gyors választ!
Üdv mindenkinek!
Van valakinek 80 as DT hez javítási kézikönyv? Előre is köszönöm...
sziasztok!
valaki be van regelve a német ebay-ra?
mert nekem kellene 1-2 cucc, de hát nem tudok regelni, mert németül 1 mukkot sem tudok...
mérd meg a töltésedet. kösd le az aksit rakd rá a pozitívra meg a negatívra a multimétert és ha mér valamit, de 12votl alatt akkor jöhetnek a bonyolultabb dolgok
NEM tölt az aku, az miért lehet?Új akumlátor mikor vettem feltöltöttem aztán jó volt minden egyszercsak nem volt jó az index, kivettem tegnap feltöltöm fasza, ma meg nem jó az index és estefele pedig gyújtásnál nem ég az üresvisszajelző és a hőfokmérő se mutat rendesen.
MI lehet rossz?

"legegyszerübb venni egy sportrezot, az azért is jobb mert nem fojtott és nem kanyarog össze vissza "
Ez itt egy gyári versenykrossz yz, biztos hülyék ott a gyárban, nem értenek hozzá, azért tekereg össze vissza a cső, ahelyett hogy egyenesen menne mint egy fasza"sport" rezo...
SŰRGŐS