Helo csoola.
Rendes Yamaha márkakereskedésben vettem.Sztem is gyári.Habár a kipufja szerintem kivan belezve és a vége levan végva és más cso van odahegeszte. Elég negy hangja van így
Hát igen nekem is a pénz miatt.. Nem szeretnék új dobot rakni rá mert egy drága és használtat nem találok.. 94-es dt 80omban nincs power... tudtommal.. DE még mindig keresek kiput ha valakinek van egész rendszere és bal oldalas az szóljon..
ott ahol leveszed a hengertöl a rezonátort, egyböl elég szü a csö "szája", tudtommal gyárilag van belehegesztve egy "tölcsér" plusz forditva van a power szelep, h lefojtsa a mocit
szerintem legegyszerübb venni egy sportrezot, az azért is jobb mert nem fojtott és nem kanyarog össze vissza csak amenyire kell, szoval könnyebben kijut a gáz... enyémben nagyjábol ksizedték a fojtást elvileg, de ha lesz soksok pénzem ami nem mostanában lesz, akkor szerzek egy gianelli dobot vagy hasonlot :)
rakjál képet plz majd ha lesz idöd :)
ömm ha az akksi le van merülve sztem tolásra el kell indulnia, csak pont ez a baj h nekem is 03-as van és nem emel ki a kuplung csak járo motornál :S szoval töltsd fel egy kicsit az akksit, aztán mindent vegyél le világitás meg ilyenek szivato rugj rá kettöt hármat aztán gyujtás és ha ügyes vagy és jo a motor akkor müködnie kell... de érdemes megnézni a gyujtáselektronika kábelét mert nekem a 15 évesen egyszer szarakodott a dolog mert megtört a kábel!
Helo dtracing.
A motor elindul csak eloszor nem indult mikor bennt volt az aksi és hiába rugdalták mert kiderult hogy lemerult. De tolásra egyszerre. Namár most én arra lettem volna kiváncsi hogy ha nincs akksi a motorban akkor nem kellene neki elindulnia?
Érted?
egyébként mé érdekle h van e power? van benne....
egy jo beállítás azon és szánt is a vas,nem csak rugdal
ezt nem mondtad h nem indul el
azé volt za annyi
Hali
Azt szeretném megkérdezni hogy a 2003-as Dt-ben van power szelep?
És még azt hogy lehetséges hogy azért nem indul be a motor mivel az aksi le van merulve?
Válaszotokat köszönöm!
Nézd meg hátha jó rá valami egyébb(etz). Én most cseréltem le a gyerekeim malagutiján az egész gázkart házastul, bowdenestül, fékkarostul, egy simsonéra mert az eredeti egy kalap szart sem ért a csúszóékes megoldásásval. Szinte minden motor kormánya 22-es, kompletten biztos cserélhető, és ha később törik akkor 500 ft-ból röhögve cseréled a kart.
hali emberek!valaki nemtudna nekem segíteni?vettem egy komplett tömítés-szettet, de kb 3/4-ét nem fogom tudni felhasználni sztem mer csak a henger van lehúzva!kérdésem az lenne h hova a rákba kell az a sok tömítés
amik a hengernél kellenek azokat vágom (az pár db) de van a készletbe vagy 10 db...
valaki csinált már ilyet?segítsetek lécci
a 125-ös fékpedál kompatibilis a 80assal?
mert a 80as pedál elég bent van de ha kihajtom mindenbe beakad
a 125-ös meg ahogy nézem olyan mint a lábtartó és behajlik ha beakad valamibe
a másik,
váltókart meg lehet hosszabbítani? vannak tapasztalatok?
Szia!
A dugattyú 0km-es , a henger fúrva van, (15000ft volt), a h.gumi színte új!, nem kell bontani, de én bontom...
Hibái: h.kereket átkellene küllőzni, e. fékbetétet cserélni kell, oldalidomok hiányoznak, h.lámpa nem eredeti, kuplungkar és konzol nem eredeti, km spirál hiányzik, amúgy olyan még mint a képen.
Budapesten van a moci.
Ára , jó kérdés? Amennyiben van annyit tutira nem kapok érte...mennyit szánnál rá? igy, hogy még költeni kellene rá?
motorkovacs@gmail.com-ra írj ajánlatot, ha érdekel!
Érd.:06205276126 vagy barcelona16@freemail.hu