Van egy lyuk, ahhoz kell igazítani a powert alaphelyzetben,
ha leveszed a leömlőt láthatod, hogy mikor van teljesen nyitott állapotban a power.
Indításkor a motor a véghelyzetek között megmozgatja, ha működik és
alapesetben zárt állapotban van.
Ha bent van az aksid elég gyújtást adni rá, be sem kell rúgni.
segítséget szeretnék kérni a powerszelep helyes beállításáról hogy melyik az a pozíció amikor fuul ki van nyitva a megfelelő fordulatszámtartományban. Hogy néz ki az alaphelyzet gyújtás nélkül?
hali!
tudna nekem valaki feltölteni ide egy oylan képet amin a levegőszűrő van felülről.
igazából csak az kellene hogy merre megy belőle a cső.
nekem az nem gyári volt és nem bírok rájönni hogy az hogy van.
köszi
Jaj és az elsőlámpából igazából csak az izzó foglalat érdekelt volna, nem az egész, gondoltam csak azt úgysem adnád el.
hello!
én is a napokba láttam egyik miskolci dt-n
hogy a porlasztóba gyárilag bevezetik egy mellékágon a hűtővizet, hogy télen is hamar felmelegedjen üzemi hőfokra.. durva
Kikérem magamnak! Max középkorú sas!
Szóval:
Döglött a vizpumpa, ellenőrzésről már irtál, vagy leveszed a vizcsövet és beinditod a verdát(pár másodperces víznélküli járástól semi baja sem lesz) és ha jó akkor ész nélkül jönnie kell a viznek.
Dugulás van a hűtőben, nem kering rendesen a víz, ezért forr fel 20 perc után, esetleg hűtő tisztitás(vizkő ha valami barom sima vízzel használta) segíthet.
Hengerfejes, de akkor tényleg kéne buborékoknak lenni, és inkább a tágulási tartályba nyomná ki a vizet(feltéve hogy a hűtő és a tágulási közti cső nincs eldugulva/megtörve).
hát így első blikkre ennyi...
Esetleg. Sztem olyan lehet még, h nem tömítéssel van összerakva a blokk, hanem tömítő pasztával. Namost ha túl vastagon kenték, akkor belefojhatott valamegyik lyukba, ahol a víznek kéne áramolni.
Ez csak úgy derülhet ki, ha szétszeded.
Esetleg leengeded a vizet, és kompresszorral megfújatot valamelyik gumicsővet. (sztem a 15-öst a legegyszerűbb)
Egyébként így vetted, vagy egyszer csak elkezdte forralni a vizet?
Ja, és írtad, h mindig után kell tölteni. Remélem desztillált vizet+speciális glikol fagyállót töltesz bele! Ugyanis a fagyálló keni a vízpumpát, és védi az alumíniumot a korróziótól! (csak speciális glikol fagyálló a jó, másmilyen nem!)
97-es DT 125R-re keresek két alkatrészt, aki tud dobjon mailt. (Bontót már kérdeztem)
- Első láncvezető
- Hátsó láncvezető
Köszi.
Dávid
Van egy lyuk, ahhoz kell igazítani a powert alaphelyzetben,
ha leveszed a leömlőt láthatod, hogy mikor van teljesen nyitott állapotban a power.
Indításkor a motor a véghelyzetek között megmozgatja, ha működik és
alapesetben zárt állapotban van.
Ha bent van az aksid elég gyújtást adni rá, be sem kell rúgni.
Mellékeltem egy képet manualból.
segítséget szeretnék kérni a powerszelep helyes beállításáról hogy melyik az a pozíció amikor fuul ki van nyitva a megfelelő fordulatszámtartományban. Hogy néz ki az alaphelyzet gyújtás nélkül?
előre is kössz
tudna nekem valaki feltölteni ide egy oylan képet amin a levegőszűrő van felülről.
igazából csak az kellene hogy merre megy belőle a cső.
nekem az nem gyári volt és nem bírok rájönni hogy az hogy van.
köszi
Jaj és az elsőlámpából igazából csak az izzó foglalat érdekelt volna, nem az egész, gondoltam csak azt úgysem adnád el.
hello!
akinek van vagy tud ilyet jelezze.
THX
hogy a porlasztóba gyárilag bevezetik egy mellékágon a hűtővizet, hogy télen is hamar felmelegedjen üzemi hőfokra.. durva
Ne b@sszatok már ki velem!A porlasztónak az a dolga hogy LEVEGŐT keverjen benzinnel. Mi a szart kéne azon légteleníteni?!
http://rapidshare.com/files/11...
Szóval:
Döglött a vizpumpa, ellenőrzésről már irtál, vagy leveszed a vizcsövet és beinditod a verdát(pár másodperces víznélküli járástól semi baja sem lesz) és ha jó akkor ész nélkül jönnie kell a viznek.
Dugulás van a hűtőben, nem kering rendesen a víz, ezért forr fel 20 perc után, esetleg hűtő tisztitás(vizkő ha valami barom sima vízzel használta) segíthet.
Hengerfejes, de akkor tényleg kéne buborékoknak lenni, és inkább a tágulási tartályba nyomná ki a vizet(feltéve hogy a hűtő és a tágulási közti cső nincs eldugulva/megtörve).
hát így első blikkre ennyi...
Ez csak úgy derülhet ki, ha szétszeded.
Esetleg leengeded a vizet, és kompresszorral megfújatot valamelyik gumicsővet. (sztem a 15-öst a legegyszerűbb)
Egyébként így vetted, vagy egyszer csak elkezdte forralni a vizet?
Ja, és írtad, h mindig után kell tölteni. Remélem desztillált vizet+speciális glikol fagyállót töltesz bele! Ugyanis a fagyálló keni a vízpumpát, és védi az alumíniumot a korróziótól! (csak speciális glikol fagyálló a jó, másmilyen nem!)
Csak még 1 kérdés gyárilag mekkora hűtő van rajta?