Hello Sziasztok! Megtudná nekem valaki mondani hogy milyen hő értékű, milyen típusú gyertya való 125 cm3 1985 évj. power szelepes Yamaha DT -hez ? Állandóan kinyírja a gyertyákat most vettem bele NGK BR9ES típusút mert úgy tudtam az a gyári, de mentem vele kb 3 napot azt bedadog 7 ezernél és meg is állt ma vele... Az előző valami BOSCH volt azzal sokat elment de a mostani NGK -val viszont érezhetően jobban ment az első indításkor, valahogy keményebben pörgött vagy is sokkal könnyebben... viszont beszart.. Segítsetek légyszíves ! Köszönöm ! Csáó
ilyen "gyári" mocikat néztem már párat
pl lábtartóját szerintem még kézzel is letörném
azoknak az első kerekük is picike egy hurkapálcán elcsúszik......
kb 5 pénz az út annyit megér ha tényleg frankón meg van erősítve
meg ha egy kombiba befér akkor simán elmegyek érte futóval nem akartam menni
aztán hogy pestre vagy sopronba megyek már tökmindegy
hm, ien embert is ritkán látni aki azt tudja mondani, h nemérdemes megvenni az ő mociját, mert neki nem éri meg.... azért lehet még találni ilyen embereket is
Ha ilyen messze laksz akkor felejtsd el.
Én egy sima sx4-el szoktam hurcolászni, abba is befér ha ledöntöm a fele támlát, és mellé még beülhet hátra a gyerek is. De ilyen messziről többe kerül a benzin mint a motor.
Ha ilyenben gondolkodsz, akkor inkább nézz körül a neten, több tucat helyen hirdetnek ilyen vagy alig különböző motorokat,újonnan, jellemzően 35-40 ropi körül. Megveszed a hozzád legközelebb lévőt, és kész. Legfeljebb ahogy én is, szép lassan átalakítod az egészet.
A lábtartók a videón is látható 20 centis "ugratón" 2db ugrást bírtak ki gyári állapotban, amit én csináltam az azóta is jó. A váz blokktartója a megerősítések nélkül szintén csak napokig tartott, mióta betettem a merevítést azóta kapja és viseli is a pofonokat.
A másik kritikus pont a kipuff első dobja, az rendszeresen leér, elhajlik, és kifúj a csonknál. Erre csak a visszakalapálást és a házi vastagabb gumis tömítést sikerült kitalálnom, azt cserélem havonta.
jah ezt néztem de csomoszor össze vissza irkálnak, ott a kékröl a kép a leirásban meg piros van... nah mindegy, valami még esetleg? amugy a tied is polisport?
Hát ha pár éves időtartamban gondolkodsz, akkor nem ez a ti gépetek mert ezt 1 év alatt kinövi.
Ez kezdő tanuló motornak tökéletes, mi is annak vettük tavaly, de már nagyobbra volt igénye a kölkeknek az idén. Arra jó hogy olcsón kiderüljön, tényleg akar e a kölök motorozni, vagy csak de jó lenne nekünk is egy, aztán egy hónap mulva mehet a levesbe mert megunják.
Vettünk egy malaguti grizzly 12-est,az elég lesz kb 3 évig, de azok használtan is 150 ropi környékén vannak.
ahh köszi:D már csak egy jo hely kellene ahol olcson lehet hozzájutni egy ilyenhez mint a tieden csak kékbe
parillát meg universamotort ismerem, de ott ami univerzális az egyben elég szarul is néz ki, sztem :P
jah meg vagy ilyen WR fejidom kellene (mondjuk nekem az egyel régebbi szögletesebb tetszik nagyon) vagy olyan mint ami a Bergeken van, az a fajta szögletes valami kurva jo még:P
Húúúú na megtörtént a másik baj..... Fuck. Megrogyott a hátsó felnim.... (DT 80 LC2) még nem nagyon, de úgy félcenti eltérés lett. nemtudom ezt még rendbetudná-e hozni valami küllős okos, vagy most újat is kell vegyek. Holnap hívom a bontós srácot Vértestolnán, itt ebben nemtudtatok multkor segíteni, de még egyszer próbálkozom.
ahha, illeszkedik rá semmit nem kell faragni rajta. Szerintem semmivel sem gyengébb mint a gyári. Előző DT-n is ilyesmi volt azon is bírta pedig volt néhány esés.
20 ropi. A gyerek 10 éves, de neki már vettünk egy nagyobbat(arról meg nem ér le a lába,de ez csak addig zavarja amíg el nem indult ) fokozatmentes automata, mint a babetta,gyujtáson,karbin semmi állítási lehetőség nincs(így elcseszni sem lehet )csak benzin kell bele azt' megy.
A motorja a származásához képest meglepően erős és jól bírja a gyűrődést. A biztonság kedvéért azért az eredeti öntvény gyűrűt lecseréltem egy króm gyűrűre. Javítani egyszer kellett, azt is csak azért mert a vázhegesztésnél megsütöttem a gyujtásboxot . Az új 2 nap mulva itt volt postán.
jaja most nézegettem öket, de gyárilag illeszkedik is, nem kellett fabrikálni? sokkal jobban néz ki mint ez a lehajlo szar :S na meg a fejidom is akkora... de most kell láncszett meg ilyenek, szoval majd legelöbb nyáron lesz rá zs :D meg azt is mondták h az utábgyártottak könnyen törnek, mert ezt mondjuk ugy hajlongathatom mint a gumicukrot, jol birja
pl lábtartóját szerintem még kézzel is letörném
azoknak az első kerekük is picike egy hurkapálcán elcsúszik......
kb 5 pénz az út annyit megér ha tényleg frankón meg van erősítve
meg ha egy kombiba befér akkor simán elmegyek érte futóval nem akartam menni
aztán hogy pestre vagy sopronba megyek már tökmindegy
moci
Én egy sima sx4-el szoktam hurcolászni, abba is befér ha ledöntöm a fele támlát, és mellé még beülhet hátra a gyerek is. De ilyen messziről többe kerül a benzin mint a motor.
Ha ilyenben gondolkodsz, akkor inkább nézz körül a neten, több tucat helyen hirdetnek ilyen vagy alig különböző motorokat,újonnan, jellemzően 35-40 ropi körül. Megveszed a hozzád legközelebb lévőt, és kész. Legfeljebb ahogy én is, szép lassan átalakítod az egészet.
A lábtartók a videón is látható 20 centis "ugratón" 2db ugrást bírtak ki gyári állapotban, amit én csináltam az azóta is jó. A váz blokktartója a megerősítések nélkül szintén csak napokig tartott, mióta betettem a merevítést azóta kapja és viseli is a pofonokat.
A másik kritikus pont a kipuff első dobja, az rendszeresen leér, elhajlik, és kifúj a csonknál. Erre csak a visszakalapálást és a házi vastagabb gumis tömítést sikerült kitalálnom, azt cserélem havonta.
kombi csomagtartóba befér?
mert az el hozatalon agyalunk mert kiskőrösről több mint 500km sopron
hétköznap jó neked?
Ez kezdő tanuló motornak tökéletes, mi is annak vettük tavaly, de már nagyobbra volt igénye a kölkeknek az idén. Arra jó hogy olcsón kiderüljön, tényleg akar e a kölök motorozni, vagy csak de jó lenne nekünk is egy, aztán egy hónap mulva mehet a levesbe mert megunják.
Vettünk egy malaguti grizzly 12-est,az elég lesz kb 3 évig, de azok használtan is 150 ropi környékén vannak.
parillát meg universamotort ismerem, de ott ami univerzális az egyben elég szarul is néz ki, sztem :P
jah meg vagy ilyen WR fejidom kellene (mondjuk nekem az egyel régebbi szögletesebb tetszik nagyon) vagy olyan mint ami a Bergeken van, az a fajta szögletes valami kurva jo még:P
neki keresek valami kezdő gépet kicsi pénzért
amivel lehet földutakon garázdálkodni pár évig
A motorja a származásához képest meglepően erős és jól bírja a gyűrődést. A biztonság kedvéért azért az eredeti öntvény gyűrűt lecseréltem egy króm gyűrűre. Javítani egyszer kellett, azt is csak azért mert a vázhegesztésnél megsütöttem a gyujtásboxot . Az új 2 nap mulva itt volt postán.
és mekkora a gyermek?
automata vagy kuplungos?
aztán ha jó az ár kérdezek még.............
csoola, a gépen univerzális sárvédő van, elvileg minden japán gépre jó. 4 furat van rajta gyárilag