Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekemis ugrált aztán meg csak 0át mért mindig........ nah mindegy 80as DT-re nem tudja valaki hogy hol lehet venni vmi normális dobot?
8-as nincs benne egyáltalán. Még szerencse.
A simón tegnap én is kalapáccsal igazítottam ki a felnit. Csöppet bele sikerül szaladni egy kátyúba...

Amelyiket jobbnak gondolod. Sztem nem sok jelentősége van. Hátul az enyém csak 110-es a gumi, következő méret a 4.2 vagy mit is mondtak. Az meg már nem biztos, h elfért volna.
Akkor majd fogom erősen a kormányt...

Tegnapi nap tanulsága: A szarkafészek nem látszik ki a lomb közül!
nekem is "ugrál" nagy sebességeknél de lehet h a bowden gyenge
jah és úgy nézd meg hogy forgatja-e a km meghajtó a spirált hogy közbe tolod:)
nekemis ugyanez volt. a km meghajtó szar.... de ezt egyszerű megnézni... kiveszed a spirált a házból és belerakod a a meghajtóba és ha forgatja akkor jó a meghajtód és lehet gondolkodni hova viszed szerelőhöz.... én bontóból asszem 3500é vettem az új ára 25600 lett volna..... de ha 125 R akkoris kezdhetsz gondolkozni hogy hol vegyél mer haverral még bontóba nem találtunk
írj már légyszi egy msn címet............
Na megint be krepált valami a dt-men már kezdem unni először hegerfej tömítés utána gyűrűk , teló szimering most pedig a km óra szarakodik ... Elindulok szépen lassan semmi gond gyorsítok kb 40 ig a számláló megáll és elkezd ugrálni utána gyorsítok tovább kb.80 felmegy 60 ig és ott ugrál de van olyan is hogy nem megy fel hanem 80 nál is a 40 nél ugrál . Spirált megnéztem semmi gond az órához nem mertem eddig hozzányulni. valakinen valami ötlet ?
6200 kmrel? Egy öregtől vettem, aki csak bevásárolni járt vele, meg templomba. És én se nagyon használtam csak telekre kijárni, meg mikor a Honda bedöglött, akkor melózni
eldöntöttem 90/90es lesz elöl hátul pedig 120/80
a felnik majd kiderülnek mennyire jok, gurulás közben (asztalon beletettem a tengelyt és végigurigatatm) nem igazán lehetett érezni a nyolcast, szoval reméljük jo lesz, kivülröl ugyanolyan fos mint voltXD
leszek fél óra kb
vasárnap vinném ha összejön minden
Van ugyanezen a néven, meg skype is, szintén ezen a néven.
De csak este 8 után vagyok itthon általában(vagy még később).
Ha kell a hétvégén csinálok rendes képeket a mociról, melléteszem a gyerkőcöt, ő is kb 140 cm most.
Akkor már jobban fel tudod mérni a helyzetet.
kawa550!
msn-ed van?
kellene beszélnünk
az enyémnek készek lettek a felnijei, nem szépek a de a hátso tökéletes lett kb az elsön nagyon kis nyoma maradt annak h elötte bvalami barkácsmester kalapáccsal egyengette az életét
amugy nekem is Heidenau K60asom lesz honlap, régin is az volt, és csak vastag homokban volt nehéz megtartani, mert azért ez nem cross gumi
de földesutakra meg betonra kiváló sztem, és 20 000 ft a garnitura ujan... én betonon és erdöben fogom használni
ehez kérdés: 80/90-es, vagy 90/90-es gumit vegyek elöre? tudom h elöbbi a gyári érték de melyiket érdemes? hátulra 120/80 lesz
én a 125-ös 1989 es dt met jo állapotba 120 000 vettem
szerintem enyiért nem fogod tudni eladni
2rbo sz.tem egy kicsit sokat kérsz érte nem? De hát én ebbe nem szolok bele!


Az én 1993-as 80-as dt met 110.-ért vettem jó állapotban!
szerelésnél anyira nem nem igen lehet elbaszini megforgatod és megnézed mekkora 8 as van benne ha kics i akkor nem terepre valo a gumi de homokba igy izgalmas
Szerintem
Hali!
2 hete cseréltem első, hátsó gumit. Namost az a bajom vele, hogy az elejét ezzel az új gumival qvára dobálja a homok (hátulját is, de az nem vészes). Nem is birok egyenesen menni vele. Nagyon szar vele menni földesúton.
Betonon semmi gond.
A régi egy kicsit kopott gumi volt, az új pedig heidenau K60, teljesen más a mintája.
Valamit a szerelésnél baszhattam el, (könnyen jár a teló, nem lóg, nem lötyög, szal sztem nem), vagy csak ennyit számít a gumi?
sziasztok!
na ma lekaptam a hengert és 1 karc sincs benne vála abszolútt mincs és még a hónolás is látszik !
ellenben a dugó... na hát azt nem részletezném! a gyűrűk alig látszottak ki kb 1 vonalban volt a dugóval...
és tiszta korom volt mindenhol...
és tényéeg nem hülyeség amit a nagyok mondanak, hogy szar olajat nem szabad használni a keverékhez!
én 1órán át tisztogattam a powert, mert olyan vastag volt rajta a korom...
holnap jön a wössner dugó és estére ha minden igaz már kész is!
Elég szokatlan kipufogó rendszered van...
bocs h kétszer küldtem el
Helló mindenkinek!

Most vettem egy 50-es dt-t. A motor nagyon jó, meg vagyok vele elégedve. Minarelli AM 6-os blokkal van szerelve. Lenne egy kérdésem, szerintem a vízszivattyúnál lévő tömítés átengedi a vizet a váltóba, mert a túlfolyón kb 8-10 km után ilyen fehér színű olaj folyik ki és a hűtővíz is fogy belőle. A kérdésem az lenne hogy létezik e ilyen, és ha igen mit lehet ez ellen tenni, vagy csak én vagyok hülye, de akkor mi a gond?

Ja és még érdekelne egy gyári kipufogó dob nélkül ha valakinek van eladó

Előre is köszönöm a segítséget!
Helló mindenkinek!

Most vettem egy 50-es dt-t. A motor nagyon jó, meg vagyok vele elégedve. Minarelli AM 6-os blokkal van szerelve. Lenne egy kérdésem, szerintem a vízszivattyúnál lévő tömítés átengedi a vizet a váltóba, mert a túlfolyón kb 8-10 km után ilyen fehér színű olaj folyik ki. A kérdésem az lenne hogy létezik e ilyen, és ha igen mit lehet ez ellen tenni, vagy csak én vagyok hülye, de akkor mi a gond?

Ja és még érdekelne egy gyári kipufogó dob nélkül ha valakinek van eladó

Előre is köszönöm a segítséget!
10 ngk ból 8 hamis
amiket motorosboltban vettem az nekem is cserés volt
szervizes rendelt a forgalmazótól az még jó
nekem előtte marchall volt benne az nagyon jó volt de nem kapok ilyent sehol sem