Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

70es rx-e van de 1 másik srác annak is 70es RX-e van azis leszarozza az övét:D
egyiken se ült szvsz
Lovasn alakitsd át tárcsásraXD amugy meg megmondod miylen van nekik sztem ezer féle vagy beszerzik, bontott de teljesen jo felni... ujat meg ne akarjál mert bekakilsz
lol srácok ezt megkell osztanom veletek én ezen röhögök egy ideje:D 1ik srác mondta hogy 85ös Yz szar a 70es RX alázza:D mi a véleményetek? sztem nagy észlény lehet a srác:D
engemis kezd idegesíteni hogy első hátsó helyjzetjelzőm nem megy:S most cseréltem a hátsóba izzót így legalább a féklámpám meg..... de a helyzetjelző akkorse igazi és az izzónak eggyiknek sincs baja....
Csoola! de gondolom ujjonan?!
Én szerintem meg is venném mert nem találok sehol!
De nekem nem tárcsás kellenehaenm dobos.
Hát jah csak én már annyi időt elbasztam rá h képes vagyok inkább újat venni...
de lehet télleg felbaszom az agyamat aztán holnap délelőtt nekiugrok!amúgyis szétkell szednem mer most lesz fúrva, új dugó,gyűrű...kül eladó folyamatosan az enyém!csak még lelesz fújva meg meg akarom csinálni h minden működjön rajta rendesen!
gerecsemotor.hu, nekem is ajánlottak felnit, 16000 a hátso asszem
az a repülökön van





a dtn meg több is az enémen legalábbis
Hello
Tud vki bontott alkatrészeket yamaha dt125r-hez? A fekete doboz érdekelne leginkább. Előre is köszi
Petyo king ! És küllöt honnan tudtál szerezni? Vagy nem kellett? Mert nekem is szükségem lenne küllökre vagy inkább egy uj felnire!
meg lett a probléma tényleg a meghajtónál volt de nem kellett újat venni sőt még szerelő sem kellet! szétszedtem izzá-porrá van benne egy kis lemezke amiből 3 fül áll ki az viszi át a forgást a kerékről! azokat a füleket ovatosan kijebb hajtottam és máris tökéletesen müxi
havernak faterom sinálta DTjébe, tök egyszerü csak egy du. elbaszol rá, veszel ilyen vastag kábelt amibne sok drotszál fut és kormánynál átkötöd egyenként... neki most is jo lenne ha nem kurná szarrá a motorját mindigXD
amugy már megvannak a gumik, megyek nemsokára nagybátyámhoz és összerakom, csak akkora vihar h élvezet lesz hazaevickélni :S
Szia olvastam a problémáidat, sajnos nem vagy egyedül nekem is ez a problémám, eszi a motor a gyertyát, 3 vagy 4 db BR9-ES-t evett meg, az enyém terhelés alatt nem fordul 6, 6,5 ezernél többet, üresben viszont semmi baja. Gyári elektronikám van. Powerre gyanakodtam, állítgattam de semmi. Most nekem is BOSH van benne, és eddig tökéletesen megy. Eszerint a gyári gyertyát nem szereti.
Fogod, aztán újrakábelezed az egész motort, általában az egészet nem is kell, csak azt a részt, ahol a gubanc van. Nem nagy ügy.
Eredeti minden a gyújtásomban. Az áthúzás nekem is volt régebben, de vágülis annak ehhez nem sok köze van. Nekem a hűtő alatt húzott át időnként, de ráhúztam egy slagg-darabot a kábelra, azóta azzal nincs gond.
Majd én is veszek bele Bosch-t, csak a régi motorjaimban (Verhó, Riga, Danuvia) pont ezekkel volt mindig a baj :)
Szevasztok!valaki nem tud eladó kábelköteget kompletten DT-be?vagy vmi helyet ahol tudnék venni?gecire elegem van már!olyan fasz gányolás van a vezetékekkel hogy semmi se műxik szinte
és az akksihoz ami megy kábel ott meg 1,3V a töltés
ÁÁÁÁÁÁÁ lőjetek agyooon!
Hello Skodi ! Neked gyári a gyújtás elektronikád ? Mert az enyémet már csináltattam hozzá.. Mára arra is gondoltam hogy e miatt nem jó... De lehet hogy a gyújtókábel miatt megy tönkre, mert az enyém valószínűleg áttüt rögtön ott ahol kijön a gyújtótrafóbol, mosás után csattog a motor és kihagy... ha megszárad semmi baja, de addig szar.. Az előző gyertyám egy BOSH volt azzal elment kb 1 évet de utoljára azzal is megállt, kitakarítottam a gyertyát, most megy vele de nem az igazi.... erőtlenebbűl pörög fel, elég gyatra a szikra....nem tudom milyet vegyek bele de már kezdem unni...
Nekem 3000km-es ngk gyertyám van és még a 12000 ezret akasztja.
hello
valaki megtudná mondani azt az oldalt ahol rengeteg motorrol mindenféle adat és info olvasható?
nem találom a linket
köszi
elvileg van 2 oldaltt zééger gyűrű,,azt kiveszed,,aztán rátesel egy méretes Crova fejet,,aztán kiütöd,,ha csere lessz,,,újat meg beütöd,,de úgy hogy csak a külsejét érje ütés,,kissebb crova is jó de csak a külsejére támaszkodjona Crova és akkor így a csapágy nem sérül...mi így cseréltük anno Yz-be és nem mozogott utána semmit,,,
Találtam egy embert aki újra küllőzi, 6ezer forintot mondott, nemtudom, végülis új felninél biztos olcsóbb, beleegyeztem. Nekem 3 NGK után most a Bosch nagyon jól húzza fél éve, azt ajánlanám mindenkinek, még kinézetre is profibb, az anyag is több benne
a marchall-al kifektettem a fodulatszámmérőt
a mostani ngk eddig kb 500km ment talán beválik
Próba cseresznye, szakboltban vegyetek ugyanilyen hőértékű irridium gyertyát azt mondják azok nagyon jól bírják.
annyiba is kerül...
"Hello Sziasztok! Megtudná nekem valaki mondani hogy milyen hő értékű, milyen típusú gyertya való 125 cm3 1985 évj. power szelepes Yamaha DT -hez ? Állandóan kinyírja a gyertyákat most vettem bele NGK BR9ES típusút mert úgy tudtam az a gyári, de mentem vele kb 3 napot azt bedadog 7 ezernél és meg is állt ma vele... Az előző valami BOSCH volt azzal sokat elment de a mostani NGK -val viszont érezhetően jobban ment az első indításkor, valahogy keményebben pörgött vagy is sokkal könnyebben... viszont beszart.. Segítsetek légyszíves ! Köszönöm ! "


Dettó ugyanezzel szívok már én is hónapok óta, igaz én 80-assal. Vettem én is NGK BR9ES-t(made in france....), kb.100-150 km-t bírt, utána nekem is 7000 felett elkezd dadogni(ledögleni nekem nem döglik, csak ha megtépem, kighagy-dadog), néha megjavul, aztán újra kezdi. Amikor beletettem nekem is nagyon jól ment vele, jól indult, semmiféle dadogás még 10000 felett sem,jól kiforgott, eddig a legjobban, dehát eddig tartott...Előtte sokáig MagnetiMarelli CW7LP volt benne, ezzel vettem, nálam még egy évet lehúzott,(de már rozsdás volt,) aztán ez is elkezdett kihagyni(ennek elnéztem,hiszen teljesített eleget) vettem bele egy új magnetit(számra ugyanaz,de már máshogy nézett ki....) az kb. 2 hónapig bírta már csak, elkezdett az is dadogni. Aztán vettem bele Brisk L14-est, 2 hetet bírt. Nemtudom mitévő legyek most már.......cserélgetem folyamatosan a gyertyákat, amíg nem találok egy jót.....típus, hőérték már nem is érdekel......most épp egy régi Pal L5Y van benne, most még hibátaln vele, de nem adok neki 1-200 km-t és annyi lesz ennek is. Beleteszem az új gyertyát, egy ideig minden hibátlan, aztám jön a dadogás 7000 felett. Mindig szépen ki van égve a gyertya, jól megy a motor, nem fogyaszt sokat. Nem hinném, hogy a motorommal van a baj, bár már arra is gondoltam, hogy esetleg túl erős a szikrája, és kinyírja a gyertyákat....
hy
mivel a....... -al lehet kiszedni a dt 125 rből a kerékcsapágyat