Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó a kölkeim régi motorja. 49ccm/3Le berántós,léghűtéses, 58cm-es ülésmagasság,kb 40km/h végsebesség. Enyhén átalakítva: megemelt/hosszabított, extra merevítésekkel megerősített váz,erősebb lábtartók,magasabb kormány,nagyobb elsőkerék. Jelen állapotában már szolídabb terepezést is elvisel, amire gyári állapotban abszolút alkalmatlan. A nagyobb keréknek és szélesebb kormánynak köszönhetően lényegesen jobban kezelhető.Könnyen indul, alkatrész ellátással sincs gond,postán is rendelhető hozzá bármi.Bármelyik hétvégén kipróbálható, pályát felszerelést biztosítunk.
Ezzel nyomtuk ma délután
V2-es 700ccm, 70Le. Letépi a fejed vazze...
pontosan ilyenre szeretném csinálni az elejét én is :D de komolyan, WR fejidom meg valami ahhoz hasonlo sárvédö... a sárvédöd elöl hogy van rajta? ugy értem ki van furva nem mert gondolom nem DThez valo a méret
megköszönöm ha megnézed, meg érdeklne h honnan tudok ilyet szerezni majd :D
Nekem meg hátsó felnire lenne szükségem.... Ha valakinek van vagy tud akor azt jelezze PLS.
sziasztok!
2005ös YAMAHA dt 125 R hez kelene nekem hátfó lábtartó párban!
iszonyat fontos lenne!
aki tud légyszi szóljon!
Az lehet de nekem nem jó a fesszabályzóm!
És gondolom emiat nem jó rossz akkumlátorral.
CSIDIR! Sok sikert az uj géphez ! Vigyázz rá és persze magadra is!
hengerfejtömítésen van a bevonat azon nekem legalábbis kis pontok vannak
hali, megvan az új gép
nekem aksi nélkül is indul minden gond nélkül
a régi moccnál nekem is volt h elveszett a töltés két hét után, és ha ráraktam gyujtásra még az üresvisszajelzö se világitott... akkor kellett neki egy két komolyabb rugás és brümmögött :D a mostanira kiváncsi vagyok, már régota áll nagybátyáméknál komában, majd hétfön vagy kedden felébresztjük jol :D
Ha jó a hengerfej, akor nincsenek "kis hézagok". Vagy nem igazán értem, h mit értesz k"is hézagon"?
és akkor a kis hézagokat mivel tömíted be?
Én nem ajánlom semmiféle vacakkal összekenni a hengerfejet. Ugyanis következő szétszedésnél elég szar lesz lekaparni róla. Ahányszor leszedted a hengerfejet, annyiszor új tömítés kell elvileg. Ha akkor se jó, akkor síkköszörülés...
Szevasztok!
A múltkor írtam hogy 1 hét állás után nagyon nehezen indul a motorom.
Kb 3 perc szenvedés.
1 hét állás után megnéztem hogy mielőtt beindítom mi van akkor ha ráteszem az akkutöltőt.
Az első rugásra egy hét után pöcre beindult.
És ezt kétszer vizsgáltam meg és mind a kétszer hosszabb állás után beindult.

Örülök neki hogy nem kompresszió baja van.
a 80as DT-t meg sztem úgy emelték meg ahogy haverok csinálták.... tán elvágták a központit és feljebb rakták és raktak bele 2 csavart hogy en ugorjon szét.... vmi ilyesmit csináltak de majd utánajárok
ezt jo tudni, köszi
hello
Bocsi hogy közbeszólok a ragasztós témába de én nem ajánlom az F.B.S.-t mert megtórosodik és utána csak gond van vele... Van egy Locktite fajta ami hőáló,tartós és minőségi. Minden SKF szaküzletben lehet kapni, sajnos a számát nem tudom megmondani de annyit kell róla tudni hogy mikor megköt akkor sziloplaszt szerü állaga lessz és narancssárga szine van. Azért ajánlom ezt mert ezt az autó iparban is használják, tömítés helyetesítő is egyben. Én ezzel raktam össze a blokkomat és azóta nincs vele gong 2 éve.
Igen köszi meg is találtam. 200 fokig hőálló, olyan 1500 lehet autósboltokban ahogy nézem.
200 foknál több van mondjuk az égéstérben, de megpróbálom köszi holnap megírom mire elég:)
Sikit kizártam, nem tud objektiven értékelni :D
meg amugy is huzzál el a jézé topikba :D
nekem olyannal van a hengerfejtömítésem
nemtudom mennyibe kerül www.google.co.hu
hőálló lehet? sok pénz egy olyan?
F.B.S ragasztó
Hengerfej tömítésre mit kenhetek ha csak a gyári van de már kezd beledolgozni a vízbe? Rohadtul idegesít félek így nagyobb útra indulni, pedig holnap szükségem lenne rá vagy 70 km-t üzemelne.
van valami tömítőpaszta ami segíthet talán még, valami autósboltos?
a rejtélyes lyukkal kapcsolatban, nem tömtem be, kicsivel kevesebb olajat raktam mint az előírt, miután leengedtem, és most jónak néz ki.
ahha de nagy felbontásban sztem is szar :P