NEM RÁD irányítottam a vízforralós sztorit, a légtelenségre gondoltam...előzményként A vízpumpa ellenőrzése roppant egyszerű feladat: vízpumpa legalsó részén van egy csavar, kicsit megnyitod, 1/2 - 1 fordulattal kifelé(vagy kicsit több), és ha forog a vízpumpa - akkor a csavarnál spriccel a víz. Ha nem spriccel, nincs vízpumpa működés - ekkor csepeg. A buli folyt. köv.
Ha leveszed a hűtősapkát, és kering a víz, fordulaton esetleg ki is nyomja a hűtőből, akkor nem hiszem.
Esetleg benzin-levegő keverék nem lehet megfelelő. (erről viszont csak hallottam)
Szia tudom hogy a vízforralás nem a levegőtől függ csak te kérdezted hogy hidegen és melegen elindulva is megvan-e a reggel elindulással a hideget akartam érzékeltetni Szóval a vízpumpát hogyan tudom ellenőrizni?
Ha villamos mérnök nézte meg, akkor kuka.
BONTÓ:
Szatyina Géza
06 20 427 1314
06 34 372 828
Hívd fel őt, hátha van neki. Ha nincs, akkor szívás.
Esélyt látok arra, h utánépíthető, megfelelő tudással, és egy mikroprocesszorral (avr/pic).
Csak az tudom ajánlani, h hagyd nyitott állásba a powert. 5000-ig gyenge lesz mint a harmat, 5000től viszin kitör, mint az állat. Esetleg félállásba, h ne legyen annyira erőtlen alacsony fordulaton.
Vagy gányolással megcsinálod manuálisra: a gázbowdenre kell rákötni vhogy.
Sok sikert!
A hiba oka: a víz hűtése nem elégséges, nem tud üzemi hőfokon maradni, illetve a víz körforgással van a baj: hűtőtartály - vízpumpa - motorblokk - hűtőtartály útvonalon nem megy végig. Nem akarom elkiabálni, de a vízforralás nem a levegőtől függ, hanem a hőtől ami melegíti Valószínűsíthető, h a leggyengébb láncszem a vízpumpa a buliban. Nézd majd meg, működik-e a dolog...
Szia!
Ha reggel elindulok csak úgy mocizni akkor is "pik-pak"(kb20perc) felforrja magát. A tágulási tartálynál meg elég jól jön belőle a víz sajna Ezért minden indulás előtt töltenem kell bele vizet...
Szia. Tehát ez a vízforralás hidegen elindulva is, és melegen is megvan? A folyadéktágulásnál a víz mindig a könnyebb utat választja, ha meleg a víz - a tágulási tartályba megy - ez az alaphelyzet. Ha a víz körforgási útja vmi miatt megszakad a hűtőrendszerben, mondjuk mert eltömődés v vízpumpa hiba van, a víz a legelső helyen megy ki - mondjuk - a rossz tömítésnél. Ha emeled a ford. számot a víz gyorsabban melegszik, mivel nincs meg a megfelelő hűtési feltétel, tágul és megy a tartály felé. Ez még mindig a jobb eset, mintha spriccelne a hengerfej alól, de van úgy, hogy csak szivárog...
sziasztok ! szükségem lenne egy dt 80 lc2-es benzincsapra ! tud valaki olyan helyet ahol szerezhetnék vagy van valamelyikötöknek egy eladó mert az enyém csöpög akármit is csinálok vele , kikopott ! választ előre is köszönöm
sziasztok ! szükségem lenne egy dt 80 lc2-es benzincsapra ! tud valaki olyan helyet ahol szerezhetnék vagy van valamelyikötöknek egy eladó mert az enyém csöpög akármit is csinálok vele , kikopott ! választ előre is köszönöm
Addig is jóestét!