Tönkrement a mocimon a power, bemérettem villamosmérnökkel, és mondta h az ic a hibás. De csak egy bajom van, hogy nincs rajta semmilyen szám, se jelzés, ezért vok. meglőve...bár gondolom h javíthatatlan.
DARKNOX
Porold ki a hűtődet, kapásból ezt ajánlom. Ha még mindig forralja a vizet, vedd le a hűtősapkát, és nézd meg, h buborékol-e a víz. Ha forgatod, és egyre jobban buborékol, akkor hengerfejes a motorod (olajos, zavaros, habos a víz). Ilyenkor van síkköszörülés, új hfej tömítés.
Ha pörög a géped 9-10.000-et, akkor nincs fordítva bekötve a powered. Ha 7.000nél megáll, akkor esetleg.
szasztok! Supermotot szertnék csinálni a 125-ös dtémböl a kerék cserén kivvül mit kell még tennem? Az meg tudja mondani valaki menyi lovat lehet kipreselni a mocibol? Elöre is köszönöm a válasokat!
egyszer egy rigán kisérleteztem a benzin levegő arányállítással, és mivel ott abból a 2 lóerőből érezhető, ha elmegy, vagy jön hozzá, az a tapasztalatom, hogy szegényebb keverékkel pörgősebb lesz, de veszt az erejéből, dúsabbal meg jobban húz, és erősebb is. Monjuk egy 24 lovas 125 ös dt nél ha el is megy mondjuk 3 lóerő, de már lentebbi tartománynál elkezd pörögni, az pl emelkedőn felfele előnyös..
Az lenne a nagy gondom hogy nagyon melegszik a motor. Pontosan nemtom hogy mennyi az üzemi hőmérséklete ezeknek a mociknak (Yamaha Dt 125R) én olyan 90C fok körülire saccolom.
A tünet a következő: Ütemesebb tempónál(7ezer alá nem nagyon asik a fordulat) olyan 10-20 perc motorozás után úgy felforrja magát a motor hogy a hőmérséklet skálán bőven a piros vége fele jár a mutató
Talán egy fontos info. a kiegyenlító/tágulási tartály kupakja nem gyári ott jön a víz melegedésnél...
A másik csak egy kérdés hallottam olyanról hogy a powert forditva rakják bele higy lefolytsák ez mennyire igaz? Holtalálhatók benne folytások?
Jaj még 1 Karburátorral kapcsolatosan fuvokázásnál azt mondták nekem "A 2T motoroknál, lehet hogy hülyén hangzik de minél benzinszegényebb keveréket kap(persze bizonyos ésszerű határokon belül), annál jobban megy. Erről mit tudsz?
Sziasztok! boldog tulaja lettem egy 125 dtnek. ket problemam van: a hatso dob csont ures belul, olyan hangja van mint a repedt fazek. ki szeretnem cserelni. hol tudok jo aron venni? Szeretnem ha szepen csendessen jarna. a masik hogy hatul 18 colos elol 21 colos kerek van rajta, igy nekem nagyon magas a moci. szivessen kicserelnem elol hatul 16 colosra. erdemes lenne atkuloztetni az en agyaimat, vagy csereljem el valakivel esetleg? ja elol hatul tarcsafekes. (minden tanacsot szivessen veszek.)
Aholy! Ha sakoo-nak nincsmár meg az elsö lámpálya ! Akkor én eladom az én lámpámat csak annyi a baja ,hogy nincs rajta az égö leszoritó drót! de ez orvosolható! Ha érdekel akkor vegyél fel msn-re! ott a cimem az adatlapomon! Jó éjszakát mindenkinek!
Első lánckerék rögzítő lemezt én csináltam itthon. Kifúrtam egy lemezt, majd befogtam a satuba, tűreszeőt ragadtam, és szépen kireszeltem, h felmenjen a tengelyre. 10 perc volt...
Helló mindenkinek yamaha dt 80-as hoz keresek gyári első dobot és első lánckerék rögzitő lemezt.előreis köszi a sgitséget kérlek hívjazok 06 20 264 01 32-es számon üdv zoli
Ha valakit érdekel a motor eladó 80/50 de táblázva van a henger.91-es
tomcsie
Sztem egyedi, csak ehhez a powerhez gyártott, speciális IC van benne. Boltban nem kapható. Számát nem tudom, most inkább nem szedem szét a motorom azért. Nem írtad, de vagy cserélni akarod, vagy építeni másik vezérlőelektronikát, de kb felejtsd el. Ha megmondod, h mit akarsz, talán tudok segíteni.
Porold ki a hűtődet, kapásból ezt ajánlom. Ha még mindig forralja a vizet, vedd le a hűtősapkát, és nézd meg, h buborékol-e a víz. Ha forgatod, és egyre jobban buborékol, akkor hengerfejes a motorod (olajos, zavaros, habos a víz). Ilyenkor van síkköszörülés, új hfej tömítés.
Ha pörög a géped 9-10.000-et, akkor nincs fordítva bekötve a powered. Ha 7.000nél megáll, akkor esetleg.
mennyiért adod?
Az lenne a nagy gondom hogy nagyon melegszik a motor. Pontosan nemtom hogy mennyi az üzemi hőmérséklete ezeknek a mociknak (Yamaha Dt 125R) én olyan 90C fok körülire saccolom.
A tünet a következő: Ütemesebb tempónál(7ezer alá nem nagyon asik a fordulat) olyan 10-20 perc motorozás után úgy felforrja magát a motor hogy a hőmérséklet skálán bőven a piros vége fele jár a mutató
Talán egy fontos info. a kiegyenlító/tágulási tartály kupakja nem gyári ott jön a víz melegedésnél...
A másik csak egy kérdés hallottam olyanról hogy a powert forditva rakják bele higy lefolytsák ez mennyire igaz? Holtalálhatók benne folytások?
Jaj még 1 Karburátorral kapcsolatosan fuvokázásnál azt mondták nekem "A 2T motoroknál, lehet hogy hülyén hangzik de minél benzinszegényebb keveréket kap(persze bizonyos ésszerű határokon belül), annál jobban megy. Erről mit tudsz?
Köszönettel:
Grétsy Gusztáv
Akkor inkább vegyél másféle motort :)
udv:horika
Engem érdekelne a motorod.Ha még meg van írjél létszi a h.david44@citromail.hu email címre.
Eladó a motorom:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Tip-top állapotban.
miskolcon lakom. 06205720395
Ha valakit érdekel a motor eladó 80/50 de táblázva van a henger.91-es
Sztem egyedi, csak ehhez a powerhez gyártott, speciális IC van benne. Boltban nem kapható. Számát nem tudom, most inkább nem szedem szét a motorom azért. Nem írtad, de vagy cserélni akarod, vagy építeni másik vezérlőelektronikát, de kb felejtsd el. Ha megmondod, h mit akarsz, talán tudok segíteni.