A YPVS szelep lényege az, hogy a fordulatszám függvényében változtatja a kipufogórés magasságát, ezzel alacsony fordulaton plusz nyomatékhoz juttatja a motort. Anélkül a teljesítménynövekedés még jobban érezhető lenne, mert lent gyengébb volna a motor, és még inkább átmenet nélkül történne.
valaki le tudná írni a power lényegét mer 1 srác írja hogy az ő motorja megugrik mikor nyit a power és én úgy tudom hogy a powernek az a lényege hogy alacsony fordulaton is jól menjen a motor.....
Kimlei! Amugy igen lefújtam! Lámpa sötétítö sprével. Autos boltban lehet kapni nem egy drága dolog.
Az volt ráirva hogy maximum 3 rétegbe szabad lefujni,hogy azért világitson is valamit. Nekem 2 réteggel több lett És kivülröl kell lefujni a lámpa burát! Láttam olyan barmot aki belülröl fujta le... LOL
fejidom nincs rajta ,modjuk ugyse világitott( ha lesz kapcsolási rajz jön a szerelö és beköti ,auto ködlámpa lesz elöl vicces les de az ugy világit hogy este is lehet menni erdöbe) az eleje elferdült a telok kipréseltettem uj szimeringek de 2 hét után fojni kezdtek mostanába annak fogok nekiálni ja és még mindig ferde az eleje talán a befogok ferdültek mert a kormányí egyenes más meg em igazán lehet kb enyi
de megy faszán
am tiedén minden jó? azt csodálom h a fordított telómnak semmi baja nem lett.....és most h meglett csinálva minden (mondjuk nemsok az a minden) és minden ugyanúgy működik rajta....mákom volt
ez igaz hogy minden elromlik 1* vagy töbször
(gergö dtje 5 napot birt . nem értettünk hozzá akor még igazán és nem hallotuk hogy beleköltözött a csörgökigyo )
de mi a motorunkat hasonloan vágtuk haza te utcán nem?
Ja, az lehet. Bár ha azt vesszük hogy az alapjárat magasságán kívül semmit sem lehet állítani rajt, akkor nem biztos.
Volt apriliám. 4 év alatt megevett 2 komplett henger-dugó szettet, egy hajtókarcsapágyat, 4 fékmunkahenger javítókészletet, egy váltótengelyt és 2 fogaskereket.
ne is :) nemtom sztem az enyémben már az lehet ('03)
amugy DTR meg ezek a böszme állatok johogy lemaradnak, 150-160 kiloval azért nehezebb menni...
amugy Skyro, a TS-R is olasz?:O
A kérdés nem a 'vacakon' van (mert akár jó is lehet, nem hiszem, hogy az MV Agustákat, vagy a Ducatikat Bárki is lenézné), hanem azon, hogy melyik éjárattól szerelik a 125ösDT-ket minarelli blokkal?
kawa550
ne is haragudj de azért mert vettél egy motor ami "szar" attól nem biztos hogy az összes az... lehet hogy be kell állítani a karbit és akkor jó lesz
Csiszi RX-e Pöcc-Röffre indul, az én TS-R-em is
de NE ÁLLTALÁNOSÍTSUNK, de ahogy néztem neked is volt Apriliád (Ha nem sért a tegezés)
Az volt ráirva hogy maximum 3 rétegbe szabad lefujni,hogy azért világitson is valamit. Nekem 2 réteggel több lett És kivülröl kell lefujni a lámpa burát! Láttam olyan barmot aki belülröl fujta le... LOL
de megy faszán
am tiedén minden jó? azt csodálom h a fordított telómnak semmi baja nem lett.....és most h meglett csinálva minden (mondjuk nemsok az a minden) és minden ugyanúgy működik rajta....mákom volt
(a táblázatban a piros X re katincs)
azt igazad van nem valami értelmesen írtam le de azt akartam kihangsúlyozni hogy legyen akármilyen nemzetiségű lehet szar meg jó is
Meg tudjátok mondani, hogy 96os 125os DTbe milyen gyertya való, ill. milyet érdemes venni?
előre is köszi
(gergö dtje 5 napot birt . nem értettünk hozzá akor még igazán és nem hallotuk hogy beleköltözött a csörgökigyo )
de mi a motorunkat hasonloan vágtuk haza te utcán nem?
Volt apriliám. 4 év alatt megevett 2 komplett henger-dugó szettet, egy hajtókarcsapágyat, 4 fékmunkahenger javítókészletet, egy váltótengelyt és 2 fogaskereket.
amugy DTR meg ezek a böszme állatok johogy lemaradnak, 150-160 kiloval azért nehezebb menni...
amugy Skyro, a TS-R is olasz?:O
ne is haragudj de azért mert vettél egy motor ami "szar" attól nem biztos hogy az összes az... lehet hogy be kell állítani a karbit és akkor jó lesz
Csiszi RX-e Pöcc-Röffre indul, az én TS-R-em is
de NE ÁLLTALÁNOSÍTSUNK, de ahogy néztem neked is volt Apriliád (Ha nem sért a tegezés)