Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De igen crom a felni pereme kivül-belül de hát látod a képeken amiket raktam fel hogy még is rozsdás lett. És sehol nem találok felnit! Jó bele a 125-ös-é is?
a dt-nek nem rozsdamentes a kereke?
enyémen egy deka rozsda sincs pedig elég jól össze van karmolászva
belül is fénylik rendesen
csak a küllők rozsdásak itt-ott
helló!
engem az önindító része érdekelne (önindító motor meg a hozzá tartozó kábel és a gomb)! mennyit kérnek érte? mert ha reális áron van már most megvettem!
Az enyém is szép kivülröl de amikor szétszedtem majd nem elsírtam magam...
Az enyémen már a küllöztetés se segit..
(Kézzel huztam ki belöle 3db. küllöt )
Nekem is szintén szükségem lenne ugyanúgy DT80 hátsó felnire, hasonló okokból. küllők szétrozsdásodva, bármivel próbáltam, csavarlazítós ronggyal betekerés éjszakára, cillit bang ( ) , húzni már nem lehet rajtuk és lötyögnek. Egy küllőztetés mennyibe kerül és hol csinálnak olyat? bicószervízben lehet? a felni maga szép még.
Szükségem lenne egy DT80 hátsó felnire 1993-as kiadás! Mert leszedtem a gumit a felniröl és igy nézki! 3 küllöt ki tudtam húzni a felni peremébö (kézzel) l! Szét van rohadva! Ja és a képek úgy készültek ,hogy már a rozsda nagy részét eltávolitottam
a rendszámozáshoz szerintem keress egy okmányirodát ahol segitenek! azt tudom h szükség lesz majd eredetiségvizsgálatra, ha külföldi volt akkor vámpapirokra, esetleg külföldi forgalmira, a lényeg h semmi se terhelje a motort és ne legyen lopott stb (nem feltételezem de ezt ugyis mondják meg eredetvizsgánál derül ki, sokan megszivták már olyanok akik teljesen legálisan üzletelnek, sajna)
nekem donomitből van a persely már ha jól íron a nevét
bele lett ütögetve meg sem moccan
Sajnos bábolnai vagyok /Komárom mellett van/ régen leírtam a méreteit de nemtalálom sehol :S vegyél 2 kisebb szimeringet, és csak egymás tetejére rakd őket, aztán arra kell mmre pontos perselyt csináltatni.
Sok sikert hozzá! Én még a lyuk betömésén dilemmázok :)
értem. akkor keresnem kell esztergályost. Nem vagy esetleg budapesti? mert akkor megadhatnád a mesterember címét:D
üdv
Hmm. Kikaptam az egész deknit, esztergályos ismerőshöz elmentem, lemértük, kitaláltunk egy vastagságot, aztán igazad van, 2 szimering ment bele. nagyon szorosra csinálta, semmi bónusz tömítés, muszáj, a tömítés kimozdul, minden baja lesz.
ja amúgy a perselyt hol vettél, szimeringboltban? kell valamivel tömíteni? jaa és 1 vagy 2 szimeringet tettél bele, mer ami eredetileg benne van az elvileg 2 db csak egybe van rakva.
Hát fene tudja :P de az tény hogy így nehezen járt az egész szerkezet, sokat nyomott ki, túl sokat.
szerintem betömés lesz belőle mert ígyis sok olajam fogyott már... valami hibája biztos lehet
Ha valakinek alkatrész kell(vagy önindítós DT-t szeretne), Tiszaföldváron van egy bontásra váró deltaboxos TDR 125,de csak akkor szedik szét, ha legalább a felét ki tudják árulni.Postán is küldenek.
06-30/488-19-18 "subimotor"
jó én csak azér írtam mert nekem is magas fordulaton járatás után nyomta ki az olajat, aztán pénteken akartam cserélni és fél liter víz jött ki először. Amúgy nagyon sok jön ki nektek vagy csak egy adag? mer a szerelő szerint lehet azért is mert sok van benne, és amikor felmelegszik, kitágul és kifolyik egyszerűen.
Szia!

Köszi a választ, a vízpumpa szimering dolgot már megjártam :P Bronz persely ment bele, és szabványos SKF szimering, tökéletes, nincs víz az olajban, csekkoltam. Más még mi lehet? ez elég hihetetlen már nekem.
nekem nem folyt be a víz és mégis kijött az olaj
de csak ha magas fordulaton üzemeltettem
azóta is be van tömve semmi baja, ez biztos nem természetes de otthon le akartak ölni már hogy foltozom a betont........
de ez elég ésszerű magyarázat a vízbetörés mert emeli a szintet rendesen
hali,
az a luk a szuszogónyílás, azért van, hogyha felmelegszik az olaj tudjon tágulni. Namost azért folyik ki mert rossz a vízpumpaszimeringed, és bement csomó víz a váltóolajhoz. Mivel az olaj kisebb falysúlyú, úszik a víz tetején, ezért hiába öntesz bele ki fog jönni felül, ráadásul a váltó is tönkre megy mert az alsó rész vízben áll nem olajban. próbáld meg, engedd le a váltóolajat és víz fog jönni, meg szürke szmötyis rossz olaj.
Tapasztalatból beszélek, most újítok fel egy dt blokkot és ez volt a baja, + szerelőt is kérdeztem
a szimering pedig 31 mili átmérőjű, sehol sem lehet kapni sajna, bár most kaptam ötletet hogy perselyezzem meg és akkor jó bele szabvány is.
tömjem be csak úgy simán? de mi az? miért dobja ki hirtelen az egészet? eddig nemvolt ilyen :O
Hengerfej tömítést ki tud?
Kösszépen! Meg gyöztél nem akarok bajt. Csak motorozni. A rendszám után hol érdeklödjek? Tudod
NE használd 50-esnek, mert a rendörök sem hülyék mostmár! le fogsz bukni, és megbasznak annyira, amennyiböl simán lerendszámoztathattad volna! NEM éri meg
bocsi a kissé visszafogatlan stilusért
itt is van sok 80as, nekem is az volt, és én nem vállalnám be ujra errefele, más helyen lehet de erre köcsögöka rendörök és nagyon sokan vannak!
Na de betömjem énis? Semmi? Eddig miért nem jött ki ott az egész, és miért most hirtelen igen?
Mi ez, de tényleg :D
ma egy kicsit megázott a dt, utána alig akart beindulni, hideg is volt, ez mennyire normális?
Hali! Tud nekem segíteni valaki? Van egy Yamaha dt125-ös motorom. a kérdés: Hogyan használhatom 50-esnek? Mindenki össze-vissza beszél.