Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek! 2001es 50es dt-m van; és kikopott a km óra jeladója... 12000ft az uj:S:S és nekem csak a "tányér/ v tárcsa" rész kellene! Ha valaki tud segiteni h hol tudom beszerezni az irjon egy emailt légyszi! iceman91@citromail.hu! köszi!
Hogy? Hát úgy hogy ma vettem egyet a kölöknek.
Faszán megy, fasza fékek,futómű.
Csak izomlázam lesz mire sikerül életet lehelni bele, mert hidegen melegen negyed óráig kell rugdosni, mire magához tér. És tökmindegy használom-e a szivatót. Olasz szar.
az szép, bár a dr elég böszme, nem verseny gép sztem
5-600 méter akart lenni..........
nemtom h ez az olasz fóbia h alakult ki....de nemmintha pl thier dt-je jó lett vna....( hány napot is ment? 4-5) minden motor elromlik 1x.....( enyémnek még semmi baja lassan 1 éve) és te gondolom halottál róla h összetörtem.....kb úgy mint te
ma versenyeztem egy 650es dr-el
kb 5 km alatt megvertem minimum 5-60 méterrel
füves réten száraz agyagos földúton és homokos részen mentünk
ha homok ne lett volna akkor még többre verem
visszafelé jöttem a dr-el szerintem jobb a dt terepen
a hangja jobb a dr-nek majd elolvadtam tőle
hááááát
* "vacak"
na csiszi meg tudja mondani miena 2vacak2 olasz blok (nekem ingyen se kéne olasz gép )
tetszik a hátsólámpa
hogy csináltad?
lefujtad?
És küllökre is szükségem lenne aki tud nekem segiteni legyen szives jelezni! Köszönöm.
Emlitettem ,hogy elszakadt egy küllöm és kiszúrta a gumimat. Ma szét szedtem . Gondoltam rakok fel egy-két képet.
énmeg úgy vagyok vele mióta megállt alattam a TDR hiába japán de ha má 1 olasz cucc van benne nem veszem meg.......
Én nem túl sok jót hallottam az olasz DT-kről... Nekem sincs vele tapasztalatom 'HÁLA AZ ISTENNEK.' Volt már ez téma itt, csak nem tudom, hogy mi lett a vége. Nem egy osztálytársamnak van apriliája, és többet szereli, mint amennyit motorozik vele...
Helló! Ugyebár a 125 x gummái gyárilag tömlösek, namármost a kérdés az lene hogy tömlö nélkülit rá lehet-e rakni? Persze gondolom tömlő nélkül nem de ha beleteszek egy tömlőt az gáz? Vagy az a fajta gumi már eleve nem megy rá a felnire?
Ez fontos lene! Köszi
Hol tudok a DT-m/1993,DT 80 LC2/ hátsó felnijébe küllöket vásárolni ?
Mert ma hoztam el a szerelötöl és amikor haza felé indultam megtettem kb. 4 kilómétert és az eggyik küllö eltört és kijukasztotta a gumit 80km/h -nál Egy élményvolt....
Várom a válaszotokat . Elöre is köszönöm.
Se a nagyvasnál se a pink motorsnál nincs
10-et nekem is eszik a 80as ha nagyon pörgetem terepen......
aszfalton 3.5-5l
a DT-n valami el van állítva azért eszik 12 litert
én azért nem merném igy kijelenteni hogy vacak
de tapasztalatom még nem volt vele,és nem tudom mikortol van benne olasz blok ugyhogy sokat nem tudtam segíteni
nem ismered KISCSUKÁt ö is szokott forumozni osztálytársam pontosan nem tudom menyit eszik a gasgas de a DTm 11 12 Litert megeszi kiscsuka aztmondta az övé nem eszik anyit .endurozásnál vagy (nem forgatya rendesen?)
Sziasztok!
Eladó egy DT 50 1996-os léghűtéses,jó motorral,javított és festett idomokkal,fekete színben.Érdeklödj itt fórumon vagy a boci68[kukac]citromail.hu e-mail címen.
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy melyik évjárattól szerelik a 125-ös DT-ket olasz = vacak (Minarelli vagy mittomén milyen) blokkal?
és milyen olajat rakjak a dt-be?
Amikor megvettem a motort meg sem néztem a légszüröjét. Aztán gondoltam eggyet és mondom kipucolom na akkor volt benne egy 15x10cm -es ágyszivacs vagy nem tudom mibe volt és kb 3cm magas volt. Elmentem pécsre és vettem légszürö szivacsot ami 500HUF volt és 45x45cm es tábla. Abbol kivágtam egy kockát amekkora kellettt és sokkal jobban pörög meg jobb a teljesitménye. Ugyhogy ezt a légszürö szivacsot ajánlom mindenkinek egy jobb fajta motoros boltokba árulnak.