Nem volt gond kb 70-75 km/h jöttem végig 130 km-en keresztül kb 2-2és fél óra volt az út ! Úgy néztem hogy, olyan 5-5.5 L volt a fogyasztása ! azóta beletettem 600 km-t ! vettem bele egy hőértékes gyertyát katalógus szerinte de kb. 80 km-er után el sem indult vele a motor ithon kutatam egy kicsit és találtam egy rozsdás magnetik marelli gyertyát , megpucoltam és azóta azzal megy és semmi gond vele ! Úgy hogy , nem mindig a szép , új válik be
Üdv mindenkinek! Feltöltöttem az első videómat! Akit érdekel klikk ide: http://www.sportmotor.hu/motor...
Írtam a vidóhoz is hogy tanácsokat szívesen olvasok, viszopnt aki fikázni akar az tartsa meg magának a véleményét! Tudom én is h mik a hibák...Majd igyekszek jobbat/jobban csinálni Várom a 4es 5ös szavazatokat!:D:D Széles utat!
Szia!
Örülök, hogy meg vagy vele elégedve!
Mondtam, hogy nem volt baja a fordszámmérőnek, új a spirál, persze akkor szarakodik, amikor jön a Vevő!
Én is egész erősnek éreztem, jó a blokkja...
Akkor hazafelé nem volt gond? Mennyi idő alatt értetek le?
Fékbetét ügyben inkább lapítok, mert olyan zsidó voltam, hogy sajnáltam ennyi pénzt rá, és inkább házilag rászegecseltünk a régi betétek vas aljára 1-1 db ferodolt :) Kicsit nyúlósabb lett vele a fék, de így is bőven jól fog. Költséghatékony, viszont sokkal jobban kopik, és barkács:) De jó :)
Helló ! Nem jöttem rá ! Tudom hogy nem te herélted ki de valahonnan kell szereznem egy másikat vagy ezzel kell valamit kezdenem mert nem az igazi ! A hangja az király de kipróbáltam az unokatesóm kipufantójával és azzal kicsit egyenletesebben ment ! elobb kapcsolt váltás után nem esett vissza olyan gyorsan a fordulatszám ! de így se rosz ! Nem volt semmi baj a fordulatszám mérővel , csak raktam bele egy aksit kb 10 percre és azóta büködik csak fel kellet mágneseződnije ! a műszerfal világítást kicseréltem mert kiégtek az égők ! Zöld égőket vettem bele ! egyszer kiégettem a hátsó dobot azóta nem köpi az olajat ! amúgy kipróbáltam a homokbányában ! Még harmadikban is kapar ! A képek telfonosak de kivehetők !
enyém is annyi volt.......
szerzel kis pénzért egy ritka szivacsot és kinyírja a por a motort
mióta szimót is átalakítottuk szivacsosra az sem kopik úgy
elméletileg egy 89-es 125 DT R, haveromé csak én csinálom, azt nem tom mit kéne bele én wössner raknék bele csak mondom megkérdem h van-e vmi tapasztalat vele. Sose lehet tudni
Azt hittem rámismersz, tőlem vetted , azért kérdem, hogy meg vagy-e elégedve
Én nem használltam, mint mondtam is anno, de sztem jó kis gép, sokat láttam, meg néztem is azóta azokhoz képest tényleg egyben van. Nem én vagyok az a "barom", nem nyúltam hozzá... 5e körűl már zseléset lehet kapni, 3-4e a savas akksi. Ez nem önindítós, nem kell nagy akksi bele...
Heló ! nem rosz csak van egy két gondja ! Nem rég vettem és még nincs benne aksi meg valamelyik barom kiherélte a hátsó dobot és nem nagyon pörög ki ! max 6500 de 80-at azért megy ! a külső állapota nem rosz meg még jól húz ezért ezt a nyarat kibírja ! és utána dugózás ! Neked milyen van ? aksit nem tudsz egy kicsit olcsobban mert nagyon felment az áruk ? csá
Én márkakereskedésben rendeltem a DT80-amhoz légszűrőt(csak szivacsot, semmi mást) és az került 6000Ft-ba. Akkor nem is bántott a dolog, de miután ezen a fórumon hozzájutottam jó pár infóhoz, majd eldobtam az agyam h van 1700Ft-ért is....
Részben neked is, mert köztudottan 2011-ben fogják bevezetni segésmotorra is a rendszámot, addig fölösleges ilyeneken gondolkodni hogy a vizsgáztatás idejére kicserélem a blokkot... szóval nemhiszem hogy közülünk bárkinek is 3év múlva még 80as dt-je lesz.
Én tavaly akartam rendelni YAMAHA szakszerviz és márkakereskedésbe 1db. gáz bovdent összesen 11.450FT lett volna.. És akkor vettem egy mz bovdent és megcsináltam..
Persze hogy drága mert a Japok legyártják azok kérnek érte pénzt, elhozzák magyarországra na itt is kérnek el pénzt amiért elhozták és még a márkakereskedésben is ráraknak egy "kis" hasznot.. És igy kijön a végösszeg ja és akkor még nincs nálad posta költség min.1500 Na éa akkor kijön a végösszeg
És amikor meghallod mennyi lessz nem tudod hogy sirjál-e vagy nebvessél..
cr 125 el mentem én is kicsit azon nekemis nyult a pofám, de a leg job legnagyobb gép amivel mentem 1 EC 300 volt megyeget tetszett mert alapbol megy jo nyomatékos szinte mint egy 4t de mégis egy igénytelen 2t kevesebet eszik mint a DT-m és kb 100 kg fasza gép
yamahánál múlt éven 6500 volt a gyári betét lc2-re
robogónál megszívtam a nevesincs betétet
igaz fele ár volt mint a gyári de kb 1200km alatt lekopott a vasig
amit bontottan vettem az meg visított mindig
többet ilyeneket nem veszek mást csak gyárit
pár ezer ft nem pénz a mai világban
Hol tudok venni 2006-os DT50-hez 70es hengert? Tuning kipufogót? És kb mennyibe kerülnek? Köszi