Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 31-est tekergesd befele.
hy mindenkinek, karburátor beállításról van valakinek leírása vagy ábrája?az alapjáratot kellene feljebb húzni.
hát nem olyan veszélyes, de egy 80-as DT után menni vele egy kört... hogyismongyam---- erősebb, nyomatékosabb (DE egy szoval sem mondtam h bárkinek is elkellene dobnia az agyát egy 250-es 4T-től)
az nem versenykarbi, csak nagyobb, versenykarbi nincs, ráadásul külön DT-hez sem csinálnak
amugy meg egy teljes tuningkipufogorendszerrel szvsz többet érsz
PLAYER 75:
http://www.foliavagas.hu/yamah...
De szerintem itt elég drágák.
motorral vette a srác; az egész rendszer eladó; vagy gyári csere érdekel...
Hello!

Én most vettem a nagyvas-nál a Dt-mre
- D.I.D lánc
- Sunstar acél hátsó lánckerék (57)
- JT első lánckerék (14)

Összesen: 11950,-ből megúsztam.

Nagyvas
Szevasztok! Rég nem jártam erre de most újra itt vagyok :)
Új jó minőségü lánkerekeket és láncot szeretnék venni a 125DTm-re! Lehetőleg minél olcsóban :)
Valakinek tipje ajánlása stb?
Kedves DT-sek!Segítséget szeretnék kérni,hogy van-e valakinek tudomása arról készít-e még valaki DT-re matricákat?
Ja meg végülis ugyanez a "csúcs vs. átlag" teljesítmény jön elő a 2T és 4T motoroknál megadott teljesítményekben képletesen. Haver 125 SR-je is ~11 lovas, de 4T-ben, meg az én 80-as DT-m is ~11 lovas, de 2T-ben, mégis a 4T lényegesen erősebb, mint a 2T. Merthogy neki az a 11 ló már durván kb. félfordulattól rendelkezésre áll(a nyomatékot most ne is hozzuk elő), a 80-ason meg kb.akkor, abban a pillanatban amikor full fordulaton pörög a gépezet :) Nem mind1 :)
Azért ez a nagyobb karbit felrakok, és erősebb lesz a gép duma, nem teljesen igaz.
A csúcsteljesítményt növel(het)i, meg magasabb lehet a max. fordulatszám, de mindez az alsó tartományok rovására megy. Ezek a kis vizes 80-asok gyárilag is elég pörgetősre vannak méretezve a 20-as karbival, namármost ha ráteszünk egy 26-ost, 28-ast, méginkább pörgetni kellesz, és alul méginkább nem fog menni, fent viszont igen. Tehát, ahhoz, hogy előhozzuk belőle a plusz lovakat, nyígatni kellesz mindig, alulról meg eltűnik a nyomaték. Akik terepeznek inkább (mint én), szerintem azoknak nagyobb karbit tenni rá vétek, mert terepen nagyon is kell a kis fordulaton lévő erő, ami gyárilag sincs sok, lévén egy kis 80-as, magasfordulatra hangolva. Havernek 23-as van a DT80-on, nekem 20-as, és ha csapatunk, mindig én húzok el hamarabb, de aztán utána meg leszed az övé nagynehezen, mert jobban kipörög, nagyfordulaton az övé erősebb, közepes tartományig meg az enyimé. Szóval a lényeg, hogy nem csak max. teljesítményt kell mindig szemelőtt tartani, hanem az "átlag" teljesítményt is. Versenyezni, gyorsulni, pirosból kilőni, oda jó a nagyobb karbi....ahol fúrón megy az emberfia végig.
A levegős 80-asokon (tesómén pl. ) 16-os karbi van csak gyárilag, és ez érezhető is. Sokkal egyenletesebb az ereje, már alapjárattól húz, de nem is pörög ki annyira, mint a vizesek, tehát csúcsban nem tud annyit. Én terepen jobban is szeretem, mert hamarabb előjön belőle az a kevesebb erő. Ha olyan ember ül fel egy vizesre, meg egy levegősre egymás után, aki mondjuk ezelőtt még nem ült ilyen pörgetős "kávédarálókon", hanem mondjuk Simsonja, Danuviája, Rigája volt, és nem pörgeti kapásból ki a motort, annak tuti a levegős 80-as fog erősebbnek tűnni. Viszont ha odaveri neki, akkor rájön, hogy vizes mégiscsak erősebb :)
Na ennyi :)
hát nemtudom 250 es 4t ojan veszéjes lenne?
Lovasn-nek válsz:
az én rezómra is rávan írva és a hangtompítóra is, nem is megy többel!
De igazatok van... Mentem apám 4T 250-es honda NX-ével.... (persze M-es jogsival közúton:D)
Hát gyereke mitmondja majd be szartam ugy ment! Apám azt mondja ho gyenge moped, de nekem a 80-as DT után egy kör azzal a motorral maga a menyország volt
Igazad van ine! De nekem a teljesítménynövelés másodlagos, szerintem is elég ennyi(ha erősebb annak csak örülök) de a hangja a gyári rendszer miatt rettentőően baba és LoL (van akinek ez teccik de ez nem én vagyok)
van még erő a gépemben még nem mentem 100km a fúrás után.........
csak én inkább terepen használom nagy homokban és 1esben túlpörög kettesben meg nyögdécsel a motor
főleg ha a nej is ül mögöttem
ezért akarnám a 14es fogaskereket kipróbálni
venni meg nem akarok 3 félét újonnan..........
haveromnak a volt 80-as DTje is kb 80 at ment neki volt hozzá 1 fojtások nélküli dob és érezhetöen jobban ment ,neki a gyáridobba is benne volt hogy 80KM/h
Wolforla! Nem is kell hogy jobban menjen.. Ezek ennyit mennek. Az én 93-as DT80-am annak a rezojára is rá van irva hogy max.speed:80km/h! De az enyém 95-t megy
HEELLLPP ME!
Hát nem is tom hogy kezdjek neki...
86-os 125-ös DT-m van, régebben már irtam ide azzal a problémával hogy durrog, füstöl és lefullad a mocim... itt irta valaki hogy a feketedobozt kell kicserélni... ki is cseréltem, de ez nem segített, aztán elvittem egyszerelöhöz. Ö megcsinálja.. de lám mit csinált... kikötötte a z elektronikát ugy ahogy van, csak a lámpám ég elöl, szóval a drága power szelep is elszállt ezzel (AZÓTA A DURROGÁS MEG FULLADÁS MEGSZÜNT, MEGY RENDESEN, KIVÉVE A POWER SZELEP). és ez nekem a nagy problémám, hogy nincs power és hát igy elég gáz...mindig pörgetni kell és hamar melegszik.. szóval valaki tudna segíteni? nagyon nagyon megköszönném.
Elfelejtettem megadni a telefonszámomat :06705502469 de a forumon is lehet választ adni mert gyakran nézem.
Sajnos elkell adnom a Yamaha dt met mert nincs jogositványom. 6 sebbeséges, Központi telos, hiányos állapotban van hiányzik róla a muanyag oldalidom meg pár kisebb alkatrész. A teljesitményéről nemtudok mitmondani mert még nemvolt motorom de azért megy. Nem kell sokat rákölteni inkább csak esztétikai hibái vannak pl: kell egy új festés meg müanyag idomok a motorja az indul. Hétköznap 15 óra után vagyok csak telefon közelben, Hétvégén egész nap.

Akinek van ideje megcsinálni meg pénze is az hivjon vagy email a petrik6@citromail.hu.

Konkrét ár nincs de olyan 95 ezer körül .!
hello! Biztos h. jobban fog menni tőle azt veszed észre h. egy dombon elfogy 2-esbe az erő ezzel simán felviszi. de ugye nem azért akarod lecserélni mert igy már nincs benn akkora erő?
mert az már régen rossz he lánckerék variálásokkal kell erőhoz jutni.
Én 15 és 16 -os közt szoktam cserélgetni és hát ha a jó a gép akkor nem igen érzi meg h visszakapta a 16-ost.
És még 15-16-os közt végre alig van sebesség különbség, és a kisebbel sem lehet tovább elpörgetni.
felesleges 14es lánckereke van valakinek?
kopott is jó ki akarnám próbálni mennyire lesz más mint most a 16ossal
HEELLLPP ME!
Hát nem is tom hogy kezdjek neki...
86-os 125-ös DT-m van, régebben már irtam ide azzal a problémával hogy durrog, füstöl és lefullad a mocim... itt irta valaki hogy a feketedobozt kell kicserélni... ki is cseréltem, de ez nem segített, aztán elvittem egyszerelöhöz. Ö megcsinálja.. de lám mit csinált... kikötötte a z elektronikát ugy ahogy van, csak a lámpám ég elöl, szóval a drága power szelep is elszállt ezzel (AZÓTA A DURROGÁS MEG FULLADÁS MEGSZÜNT, MEGY RENDESEN, KIVÉVE A POWER SZELEP). és ez nekem a nagy problémám, hogy nincs power és hát igy elég gáz...mindig pörgetni kell és hamar melegszik.. szóval valaki tudna segíteni? nagyon nagyon megköszönném.
Környék beli bizony szomszéd Adony
Helósztok! Eladtam a Dt-met