Még mindig nem jó a motorom elvittem már 3héttel ezelött a szerelöhöz az meg elvitte auto villamosságishoz azt mondta hogy TALÁN 7végén kész -már kezdek depressziós lenni-......
valszeg bedugult a szivatód. tesóm levegős 80-asán is ez volt a baj, a karbi aljában, a lecsavarozható úszóházban, annak is a legaljában van a szibvatófúvóka beüöntve, ez speciel amienkben teljesen be volt zyuvásodva, semmi lyuk nem volt rajta. kitsizstítás után hibátlan lett. (bocs a az iráshibákért, most jöttem megf szeszelésből eléggé bevagyok még fúrva)
Versenykarbi mi?
Ezt már megint hol halottátok?
Attól hogy kicseréled a karbit, a szívócsonk még nem lesz nagyobb keresztmetszetű, ahogy a membrán sem. És ha azok nem nagyobbak, akkor nem hajlandók több levegőt átengedni mint jelenleg a sima karbival.Tehát vagy azokat is cseréled, vagy sz@rt sem érsz a "tuning"-al.
Szerintem is a szivatóval lesz gond. Ha befogod a szívónyilást kevesebb levegőt kap, dúsabb a keverék. Ha ilyenkor könnyebben indul, akkor az azt jelzi, hogy a szivató ráhuzásával semmit sem érsz, attól nem kap több naftát, tehát valszeg nem müxik.
A kölkeim krossz motorján nincs is szivató, csak egy kis tárcsa, a közepén egy kis lyukkal, ha felhúzom akkor elzárja a szívónyilást (mint te a kezeddel), és csak a kis lyukon keresztül kap levegőt.
Hali!
Van egy 1990es léghűtéses DTm.
Az a problémám vele, hogy hidegen képtelenség beindítani.Beállítok mindent frankóra, hogy legyen szép alapjárat, meg húzzon is, aztán ha hidegen indítanám, nem akaródzik, csak ha befogom a karburátor szívónyílását, esetleg bezint nyomok a hengerbe.Mi lehet a probléma?Szimmering?Esetleg valami más?Ha szimmering, akkor azt nagy meló cserélni?
Köszi előre is
Hellótok!
Van egy 2006-os dt 50-em! Még bejáratós! Tudnátok seggíteni nekem abban, h a műszerfalon, h lehet beállítani, h km/h-ba mutassa az értékeket! A gáz melett lévő gombbal nem sokra mentem!
Valamint mi lehet annak az oka, h kb 8000 -nél tovább nem nagyon pörög és nem is húz és csak olyan 1/3 gázig üzemel a moci! Ha jobban rácsőzök akkor vagy ledadog/hörög, vagy csak simán nem pörög tovább!
Lehet le van még gyáerilag butítva a moci? Kipufolytást kiszedték belőle!
Várom a seggítségeteket! Előre is köszi!
Sziasztok! Szerintetek 125 x és a 125 R között csak a kerekek meg a fékek a külömbség? A villaszög meg a teló szárak hosza ugyan az lehet? Mert azt tudom hogy az xt660x-nek a telószárai rövidebek minr az R nek de hogy ez vajon a dt-nél is így van-e?
a benzincsapnak 3állása van: Ha a hosszú része felfelé áll akkor tartalék, ha vízszintesen akkor zárva, ha lefelé a hosszú része akkor teljesen nyitva.
Szeritnem nézzétek meg azt a csapot, szedjétek le a tankról mert ha régen volt tisztítva akkor lehet hogy eltömődött a sok rozsdától.
Ez még jobb,mindjárt beszarok!
..be vagyok még rúgva
a régi wartburg gyertyapipája mennyire vízálló?
annak gumis az alja
tönkrement a pipám belseje valamit kell rátenni ami bírja a vizet
a versenymotorokon
sosem fért a fejembe hogy egy mezei "közember" miért gondolja azt hogy több esze van mint a mérnöknek aki tervezte a motort........
A babettámon is olyan volt
Ezt már megint hol halottátok?
Attól hogy kicseréled a karbit, a szívócsonk még nem lesz nagyobb keresztmetszetű, ahogy a membrán sem. És ha azok nem nagyobbak, akkor nem hajlandók több levegőt átengedni mint jelenleg a sima karbival.Tehát vagy azokat is cseréled, vagy sz@rt sem érsz a "tuning"-al.
A kölkeim krossz motorján nincs is szivató, csak egy kis tárcsa, a közepén egy kis lyukkal, ha felhúzom akkor elzárja a szívónyilást (mint te a kezeddel), és csak a kis lyukon keresztül kap levegőt.
meg alapjárat sem nagyon van
szivató működik rendesen?
szimó egyszer szopatott, leragadt a gumija a szivatónak és akkor indult nehezen hidegen
talán 1 szakember
szerintem
Van egy 1990es léghűtéses DTm.
Az a problémám vele, hogy hidegen képtelenség beindítani.Beállítok mindent frankóra, hogy legyen szép alapjárat, meg húzzon is, aztán ha hidegen indítanám, nem akaródzik, csak ha befogom a karburátor szívónyílását, esetleg bezint nyomok a hengerbe.Mi lehet a probléma?Szimmering?Esetleg valami más?Ha szimmering, akkor azt nagy meló cserélni?
Köszi előre is
Van egy 2006-os dt 50-em! Még bejáratós! Tudnátok seggíteni nekem abban, h a műszerfalon, h lehet beállítani, h km/h-ba mutassa az értékeket! A gáz melett lévő gombbal nem sokra mentem!
Valamint mi lehet annak az oka, h kb 8000 -nél tovább nem nagyon pörög és nem is húz és csak olyan 1/3 gázig üzemel a moci! Ha jobban rácsőzök akkor vagy ledadog/hörög, vagy csak simán nem pörög tovább!
Lehet le van még gyáerilag butítva a moci? Kipufolytást kiszedték belőle!
Várom a seggítségeteket! Előre is köszi!
Szeritnem nézzétek meg azt a csapot, szedjétek le a tankról mert ha régen volt tisztítva akkor lehet hogy eltömődött a sok rozsdától.