Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még mindig nem jó a motorom elvittem már 3héttel ezelött a szerelöhöz az meg elvitte auto villamosságishoz azt mondta hogy TALÁN 7végén kész -már kezdek depressziós lenni-......
Javítanék...fúrva
Ez még jobb,mindjárt beszarok!
LOL
..be vagyok még rúgva
valszeg bedugult a szivatód. tesóm levegős 80-asán is ez volt a baj, a karbi aljában, a lecsavarozható úszóházban, annak is a legaljában van a szibvatófúvóka beüöntve, ez speciel amienkben teljesen be volt zyuvásodva, semmi lyuk nem volt rajta. kitsizstítás után hibátlan lett. (bocs a az iráshibákért, most jöttem megf szeszelésből eléggé bevagyok még fúrva)
Szevasztok! most vettem egy DT. Az első vasam! hogyan vigyázzak rá? PL:melyik olaj a legjobb neki?
most jut eszembe
a régi wartburg gyertyapipája mennyire vízálló?
annak gumis az alja
tönkrement a pipám belseje valamit kell rátenni ami bírja a vizet
hogyne lenne versenykarbi!

a versenymotorokon

sosem fért a fejembe hogy egy mezei "közember" miért gondolja azt hogy több esze van mint a mérnöknek aki tervezte a motort........
sztem beszéljen szerelővelXD
Köszi, akkor szerzek majd hozzá cuccot.
A babettámon is olyan volt
Versenykarbi mi?
Ezt már megint hol halottátok?
Attól hogy kicseréled a karbit, a szívócsonk még nem lesz nagyobb keresztmetszetű, ahogy a membrán sem. És ha azok nem nagyobbak, akkor nem hajlandók több levegőt átengedni mint jelenleg a sima karbival.Tehát vagy azokat is cseréled, vagy sz@rt sem érsz a "tuning"-al.
Szerintem is a szivatóval lesz gond. Ha befogod a szívónyilást kevesebb levegőt kap, dúsabb a keverék. Ha ilyenkor könnyebben indul, akkor az azt jelzi, hogy a szivató ráhuzásával semmit sem érsz, attól nem kap több naftát, tehát valszeg nem müxik.
A kölkeim krossz motorján nincs is szivató, csak egy kis tárcsa, a közepén egy kis lyukkal, ha felhúzom akkor elzárja a szívónyilást (mint te a kezeddel), és csak a kis lyukon keresztül kap levegőt.
császtok valaki nem tudja hogy 125 dt-re hol lehet venni verseny karbit meg hogy hányas kell rá 98-os évjárat köszi
Holnap utánanézek...
ha a szimering kopott akkor meleg motorral is nehezen indul
meg alapjárat sem nagyon van

szivató működik rendesen?
szimó egyszer szopatott, leragadt a gumija a szivatónak és akkor indult nehezen hidegen
erre nem tudok mit mondani
talán 1 szakember
De ha magasabbra állítom a benzint, akkor túl sokat kap és magas fordulaton bedadog.A síbertűt pedig már nem tudom lejjebb állítani.
ha benzint kellnyomni a hengerbe és úgy indul akkor talán kicsi a benzinszint
szerintem
Hali!
Van egy 1990es léghűtéses DTm.
Az a problémám vele, hogy hidegen képtelenség beindítani.Beállítok mindent frankóra, hogy legyen szép alapjárat, meg húzzon is, aztán ha hidegen indítanám, nem akaródzik, csak ha befogom a karburátor szívónyílását, esetleg bezint nyomok a hengerbe.Mi lehet a probléma?Szimmering?Esetleg valami más?Ha szimmering, akkor azt nagy meló cserélni?
Köszi előre is
Hellótok!
Van egy 2006-os dt 50-em! Még bejáratós! Tudnátok seggíteni nekem abban, h a műszerfalon, h lehet beállítani, h km/h-ba mutassa az értékeket! A gáz melett lévő gombbal nem sokra mentem!
Valamint mi lehet annak az oka, h kb 8000 -nél tovább nem nagyon pörög és nem is húz és csak olyan 1/3 gázig üzemel a moci! Ha jobban rácsőzök akkor vagy ledadog/hörög, vagy csak simán nem pörög tovább!
Lehet le van még gyáerilag butítva a moci? Kipufolytást kiszedték belőle!
Várom a seggítségeteket! Előre is köszi!
A DT 125R- hez van még vizpumpa ,gyújtás, váltó, mikuni karburátor,teleszkópok és pár dolog 98 évjárat.
tárcsafékes dt 125 re van hengerfejem, ha érdekel irj.
Kawa jól mondja én is vettem bele eggyet 200 forint volt és inkább veszek eggyet mint pucolgatni a karburátort.....
gyári adatoknál nincs benn a rugóút? meg kellene keresni valami oldalt ahol még fennvanak a DT-k :)
Sziasztok! Szerintetek 125 x és a 125 R között csak a kerekek meg a fékek a külömbség? A villaszög meg a teló szárak hosza ugyan az lehet? Mert azt tudom hogy az xt660x-nek a telószárai rövidebek minr az R nek de hogy ez vajon a dt-nél is így van-e?
a benzincsapnak 3állása van: Ha a hosszú része felfelé áll akkor tartalék, ha vízszintesen akkor zárva, ha lefelé a hosszú része akkor teljesen nyitva.
Szeritnem nézzétek meg azt a csapot, szedjétek le a tankról mert ha régen volt tisztítva akkor lehet hogy eltömődött a sok rozsdától.