Én holnap veszek olajat a váltómba és tudjátok milyet fogok venni?
Olyat amilyet ajánl a boltos ö már csak tudja..... mondom neki milyen motorrol van szó és megnézi ,hogy milyen kell bele a könyvböl ENNYI..
Szia TOMMY91 én most cseréltem dugót gyűrűt csapszeget kovácsolt gyűrű GENUINE dugó meg csapszeg nem proxot akartam mert az már uncsi és összesen fizettem 30 000 ft-tot még bejáratos
én sem tudom mi van vagy mi nincs a repsol váltóolajban de amikor vettem alig lehetett üresbe tenni váltás is nehéz volt
lecseréltem az olajat mert retek volt teljesen tettem bele 10w40gm olajat (ez volt itthon)
mit mondjak katasztrófa volt
a szervízkönyve 10w30at ír ilyent meg csak repsol transmission nevűben találtam
beletettem és csak figyeltem milyen könnyen lehet váltani (azért a szimóé könnyebb)
ez egy 80as dt tapasztalat
125ösell még nem volt próbám
Teljesen meg vagyok róla győződve, hogy a repsol 2t váltolaj MÁS ÖSSZETÉTELÜ mint a repsol mezei, de ugyen ilyen viszkozitásu olaja.
Viszont szerintem az benne a trükk,hogy nem VALAMI VAN BENNE ami más volna, hanem pont ez a lényeg, hogy VALAMI NINCS BENNE!
Ha tetszik ez is marketinges trükk,de szerintem eben az olajban nincs benne az, ami a normál motorolaj korom képződést gátló, illetve megkötő adaléka, mert ez ugyi nem találkozik a hengerfallal, nem sütögeti percenként a 250 fokos dugó.
Ez valna benne a lényeg,hogy a 2t motorba felesleges adalékok nincsenek benne.
Olyan kérdésem lenne a 2.75x17"-os felni befél előre a két villa szár közé?
Vagy ez a 2.75 mire vonatkozik?
Köszi előre is a segítséget!
Széles utat mindenkinek!
Igazuk van azoknak, akiknek már tele a tökük azzal hogy motor téma helyett csak a személyeskedés megy.
Ezért aztán részemről ez az utolsó ebben a témában, aztán lezártam.
A vélemény különbségekkel nincs baj a motorjába meg mindenki azt tölt amit akar.
De azt azért megjegyezném, hogy szerintem a személyeskedés itt kezdődött:"Látom fogyatékos vagy!"
Én megtanultam hogy tényleg lehet kapni 2T váltóolajat. Hogy ez tényleg valami speciál olaj, vagy egy sima 10w30 motorkerékpár olaj, amit valamelyik pihent agyú PR manager átcsomagoltatott, mert de jól néz ki hogy nekünk még ilyen is van, azt mindenki döntse el maga.
Az viszont tuti, hogy egy motorkerékpárba való 10w40-es olaj mindent tud, amit egy 10w30-as, így azért nem hinném hogy túl nagy hülyeséget mondtam volna, a gyári előírásnak pedig mindenképpen megfelel.
Lehet hogy az is amit te ajánlottál, de az a gyári előírásnak nem felel meg. Pont.
Faszom tele van azzal hogy itt minbdenki csak veszekedik.. Beszéljetek meg egy idö pontot meg 1 helyszint és akkor kiderül ki a "fasza" gyerek.... Ahogy ovastam valaki szarul járna... Na mind 1!
Én azért olvasgatom ezt a forumot mert szeretnék megtudni minnél többet a motoromrol és a többi DT-röl! Nem azért hogy azt olvassam 1-2-3 oldalon keresztül hogy ki mekkora motor szakértö és hogy ki anyáz jobban kit!
Olyat amilyet ajánl a boltos ö már csak tudja..... mondom neki milyen motorrol van szó és megnézi ,hogy milyen kell bele a könyvböl ENNYI..
köszi
lecseréltem az olajat mert retek volt teljesen tettem bele 10w40gm olajat (ez volt itthon)
mit mondjak katasztrófa volt
a szervízkönyve 10w30at ír ilyent meg csak repsol transmission nevűben találtam
beletettem és csak figyeltem milyen könnyen lehet váltani (azért a szimóé könnyebb)
ez egy 80as dt tapasztalat
125ösell még nem volt próbám
Viszont szerintem az benne a trükk,hogy nem VALAMI VAN BENNE ami más volna, hanem pont ez a lényeg, hogy VALAMI NINCS BENNE!
Ha tetszik ez is marketinges trükk,de szerintem eben az olajban nincs benne az, ami a normál motorolaj korom képződést gátló, illetve megkötő adaléka, mert ez ugyi nem találkozik a hengerfallal, nem sütögeti percenként a 250 fokos dugó.
Ez valna benne a lényeg,hogy a 2t motorba felesleges adalékok nincsenek benne.
Olyan kérdésem lenne a 2.75x17"-os felni befél előre a két villa szár közé?
Vagy ez a 2.75 mire vonatkozik?
Köszi előre is a segítséget!
Széles utat mindenkinek!
Ezért aztán részemről ez az utolsó ebben a témában, aztán lezártam.
A vélemény különbségekkel nincs baj a motorjába meg mindenki azt tölt amit akar.
De azt azért megjegyezném, hogy szerintem a személyeskedés itt kezdődött:"Látom fogyatékos vagy!"
Én megtanultam hogy tényleg lehet kapni 2T váltóolajat. Hogy ez tényleg valami speciál olaj, vagy egy sima 10w30 motorkerékpár olaj, amit valamelyik pihent agyú PR manager átcsomagoltatott, mert de jól néz ki hogy nekünk még ilyen is van, azt mindenki döntse el maga.
Az viszont tuti, hogy egy motorkerékpárba való 10w40-es olaj mindent tud, amit egy 10w30-as, így azért nem hinném hogy túl nagy hülyeséget mondtam volna, a gyári előírásnak pedig mindenképpen megfelel.
Lehet hogy az is amit te ajánlottál, de az a gyári előírásnak nem felel meg. Pont.
Mindenhol akad egy-két arc!Nem kell vele foglalkozni!
Én azért olvasgatom ezt a forumot mert szeretnék megtudni minnél többet a motoromrol és a többi DT-röl! Nem azért hogy azt olvassam 1-2-3 oldalon keresztül hogy ki mekkora motor szakértö és hogy ki anyáz jobban kit!