mq mentem egy karikácskát, rendes jogsim nincs csak ilyen vacak lap amit kaptam okmányirodátol, elvileg elfogadja a rendör, gyakorlatilag meg van rajta sapka vagy nincs:D
egész jo kis cucc, első sebességekben nyomatékosabb, viszont eléggé fordulaton kell tartani ha élvezetesen mocizol:D nem hajtottam meg nagyon, taláén 100-al mentem max cask az ora magasabb sbességeknl ugy leng ki mint egy inga ide-oda :S de az autosoknak esélyük nincsen:D
Na gyerekek úgy tűnik lessz egy komplett dugózás gyűrűzés + ha már szét lessz lökve a blokk akkor már egy hajtókar felujjítás sem ártna! Nem tudja valaki véletlenűl mibe fáj ez mostanság?!
Sziasztok!
Szükségem lenne egy üres állás jeladóra, ami a gyújtótekercs mellett van.
Van valakinek ilyene, vagy tudjátok, honnan lehet szerválni?
Köszi a segítséget.
Annyit mondtam neki hogy nem biztos hogy a 10w-40es olaj a legjobb a váltóba! Én nem mondtam hogy csak ez jó vagy csak az jó! Aki ilyet tesz bele ilyet tesz bele aki meg nem az nem! Lapozz vissza és te is meglátod hogy nem én faszoskodtam hanem a kawa nem bírja ha valaki nem ért vele eggyet. Én vele sem akartam balhézni! Úgy láttam hogy ez egy DT fórum nem pedig kawa szerelési tanácsai amit kötelező megfogadni! Innen indult el az egész!
Üdv
Na ide figyelj te kis takony! Nyomd be ide a címedet és lemyegyek a fogaidért te kis pöcs! A jó büdös dagadt tespedtseggszagú jó édes anyádat azt szidd te szarházi! Ki a faszom szólt hozzád kis csóró buzi!
Apád fasza szaros volt,mikor megkúrta anyádat,azért lettél ekkora köcsög!
Húzz innen a picsába drága barátom,itt neked nem sűrűn fog már senki tanácsokat adni!
Furi módon ez az olaj mz ben többeknek nem vát be, de izmosabb cimconyba(amit be sem lehet rugni, mert elcsúszik a kuplung, más olajjal, ezzel meg nem) meg igen.
Nyilván más anyagból van a kluplunglamella.
ótógép
nemvagy vicces kedvedbe?