Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na henger lejött, dugó fogjukrá, henger egész jó, a tűgörgő gatya, sőt a csapszeg is valami fura vagy nemtudom iylet még nem láttam, ti hátha tudjátok mi lehet, illetve emgint vizes olaj jött le így szétszedtem a vízpumpát, a szelence van szét.....
Hengerfejet le vettük, valami balatoni hullám volt a hengerfejbe egy óráig síkoltuk kb. a hengertalpcsavart a póver alatt valaki már megsarkalta szal holnap kapok hozzá normális kulcsot azzal elvileg lekéne jönnie, megvan a csörgés oka is, a dugó kb fél centit forog tehát tuti felsőtűgörgő csere lesz, holnap elválik hogy a főtengő mit mutat bízunk benne nem kell széthúzni.
üdv nemtudom holnap cserélek gyujtásoldali szimeringet, meg levesszük a hengert is megnézni mi a fene csörög, ja gen rohadtul füstöl valamiért szerintem hengerfejes. a szintet beálíltottam kb jó a karbi is de az alapjárat még mindíg szivat. de érdekes mert nem síktolattyus karbi van rajta hanem síberes. nekem aztmondták ez lc-ken volt ja ma felfőzte a vizet
Üdv. Mindenki!

Nem bont valaki DT125R-t vagy nincs elfekvőben pár alkatrésze? fejidom, bal oldali tank idom, km óra(fordulatszám mérő nem kell) és tartó konzol, valamint bal oldali kormány konzol (amin a világítás, duda, index kapcsolók vannak)...
99es 125R-nek milyen a lendkeréklehúzója? 27x1 balmenet rémlik, de nem vagyok benne biztos
Na most kaptál infokat:).ha nem jo még most sem akkor gáz van.mondtad hogy magas a benzinszint.ha a tulfolyon folyik az tutu a tüszelep:nem zár el.vagy akkor sem ha az úszó lyukas(mondjuk erre kicsi az esély)ha ezek már jok lesznek és a benzinszint beál utána állitsd ba a karbit.ha akkor sem reagál az alapjárati csavarra akkor dugulás.a kokszolodással ne foglalkozz,biztos nem mai darab,mar nem olyan passzos mind ilyen.
nem szív vhol fals levegőt?szívócsonk nincs repedve?
nem fullad, de nem úgy pörög ahogy kellene nei szerintem, nem szedem már szét megint, a főfuvi az 135ös. ja és a síber full fekete volt mint mai meg van égve.
Fúvókák gyáriak?

Mert anno én vettem egy felújító szettet, amit LC2-eshez árultak ugyan, de a főfúvóka mérete nagyon nem stimmelt, kicsi volt, és bőgött csak vele erőtlenül, keveselve. Visszatéve az eredetit tökéletes.
hirtelen gázra fullad melegen?és hirtelen gázra hidegen szívatóval?
főfúvóka:125
alapjárati:25
úszó szint:20-21 mm
a levegőcsavar 1 és 1/2 vagy 1 és 3/4-re legyen csavarva
nézd meg a tűszelepet is
na most meg jó. szivatót ha ráhúzom emelkedik az alapjárat üzem melegen meg leáll, de 3000 alatt még mostis leáll.
sőt szivatót akármikor ráhúzom leáll.
a-a alapjárat sehogyse jó.
szívatóval hidegen jó az alapjárat?
az közrejátszthat hogy a pover nem működik?
3x szedtem szét. ráadásul most alig akar indulni az úszószint a pohár tetejénél van talán picivel feljebb. alapjárati keverék csavarra alig akar reagálni, Mondjuk még ilyet nem láttam a síber full kokszos volt emg feketére van égve. esetleg a membrán szivatna?
Hali! Van éppen. Ha érdekel, írj!
Probald meg még egyszer szétszedni a karbit,lehet valami belement ujra és vedd ki az alapjárati fuvokát mert arra kényes nagyon.egy kis darab bowdennel ki tudod takaritani hogy a teljes átmérő meglegyen.
mikuni karbi beállításhoz kellene kis segítség. sehogysejó. ha nyitva hagyom a csapot a tulfolyón folyik. alapjáratot nem lehet 3000 alá álíltani mert egyből leáll
ígyis fél percig ha jár utána besokall és leáll utána alig akar indulni. kipucoltam a karbit de alapjárati keverék csavar tekergetésére se reagál igazán, nagyobb gáznál lassan esik vissza az alapjárat, 5000körül megakad utána lassan eisk le a beéállított értékre. mit tegyek?
Dt 125re üzemanyag tartály valakinél esetleg? 3py alvazszámmal
Szia nekem van power elektronika ! ha érdekel kovacs.david10@freemail.hu -ra irj
Egy kis teleszkóp upgrade
Hello mindekinek! Keresek Yamaha dt 125 lc2 -höz power elektronikát akinek van és eladná akkor megvenném!
Köszi előre is!
hali, tesóm akar venni egy dt-t 125 r.néztünk egyet eléggé olcsón sorolom a hibáit: póver elektronika nem működik, láncszett eléggé csereérett, hátsó fékbetét kuka, eléggé csörög szegényke, illetve érdekes a karbi beállítása is, kisforudlaton kb 3 ezer alatt alig veszi a lapot igencsak sokal 5-9ig eléggé jól megy utána meg semmi, de iszonyatosan füstöl, ja és ha visszaengedem a gázt felpörög. és eléggé lassan ejti a fordulatot. enmtudom ez póver miatt vagy karbi miatt lehet, viszont futóműve jó, külsőleg is szép. elektronikai szempontból se csúnya. ja azt kiahygtam hogy gumik cserések. így akarja adni 100ba szerintetek megéri? mennyi lenne rá egy láncszett, fékbetétek, póver elektronika, illetve miért csinálhatja ezt?