Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Olyan problémám lenne, hogy rá teszem gyújtásra a motort akkor a power csak zizzen egyet.Ha adok neki testet akkor ki nyit de viszont nem zár vissza csak akkor ha elveszem a testet.Az akkumulátortól a vázig mértem testet van. Viszont ha rá teszem gyújtásra akkor akkor már megszűnik.Nagyon minimális voltot mutat a műszer a vázon de csak gyújtáson.A motor ezektől függetlenül jár.
A motor külföldről származik de már több mint 15 éve van az országban, rendszeresen használták rendszámos volt.
A fojtások már nincsenek benne nagyon jól megy amikor nyit a power rendesen megugrik.
Megrendeltem a cuccokat hozzá a gyári teló olaj 10W-s olyat rendeltem MOTUL-t.

Ez általános teleszkóp olaj, inkább a mai szelepelt teleszkópokba használatos.
Ha nem csillapít rendesen, majd lecseréled sűrűbbre....
--------------
Az miért lehet, hogy rúgásra egyből indul(hidegen és melegen is), de önindítóval meg nem akar beindulni. Az akksi tiszta új.

Sokan nincsenek tisztában az akkumulátorokkal.
Azt kérdezi a boltos:
-Hány amperes van benne?
-7
-Tessék itt van.

De senki nem kérdi, mekkora indítóamperes kéne.
Valszeg kevés az indítóamper, és tekeri meg olyan intenzíven.
Vagy karburálási hibád van.
--------------------------
Ezen hasáb alakú a karburátor súbere de a szervízkönyvben és a neten is láttam kör keresztmetszetű suberes karbikat.
Melyik a jobb?

SZvsz a síktolattyúsnak jobb a gázreakciója.
-------------------------
Majdnem vettem karbi felujító szettet, mert elég olcsó, de nem mertem megvenni, mert nem tudtam melyikhez való.

Minek?
Karbiban nincs mi elromoljon.
Elkoszolódik többnyire, meg a felhasználók építik bele a hibát.
Tűszelep gumis, úszóról még nem hallottam volna hogy kilukad,
főfúvóka meg jó az MZ-be való M5-ös menetű, 115-125-ig írja a manual.

Köszönöm a válaszaid sokat segítenek.
Üdv.
Szia.
Gondolom a keréken van egy mágnes, a bovdenes meghajtó helyén.
Valszeg javították már a kereket, és sikerült eltörniük a jeladó fülét.
Mert az tudtommal műanyag, és nehéz visszaszopni a helyére.
Vagyis nem nehéz, csak trükközni kell.
Kerék ki, szemrevételezés, esetleg megforgatás hogy úgy mér -e, utána lehet kimérni a feljövő kábeleket, nincs -e szakadás.
Sziasztok!
Van egy yamaha dt 125r és nem tudom a gyújtását kimérni, mivel sajna nincsenek adataim hozzá, ha valaki tudna segíteni egy service manual linkkel vagy esetleg ha mond nekem ellenállás értékeket( gyújtótekercs, jeladó). Azt megköszönném! :)
üdv.
A motor külföldről származik de már több mint 15 éve van az országban, rendszeresen használták rendszámos volt.
A fojtások már nincsenek benne nagyon jól megy amikor nyit a power rendesen megugrik.
Megrendeltem a cuccokat hozzá a gyári teló olaj 10W-s olyat rendeltem MOTUL-t.
Az miért lehet, hogy rúgásra egyből indul(hidegen és melegen is), de önindítóval meg nem akar beindulni. Az akksi tiszta új.
Ezen hasáb alakú a karburátor súbere de a szervízkönyvben és a neten is láttam kör keresztmetszetű suberes karbikat.
Melyik a jobb?
Majdnem vettem karbi felujító szettet, mert elég olcsó, de nem mertem megvenni, mert nem tudtam melyikhez való.
Köszönöm a válaszaid sokat segítenek.
Üdv.
Na végre, ezzel kellett volna kezdened!
Ha digitális a km óra akkor tényleg nincs spirál.
De nem biztos, hogy a jeladó rossz, lehet, hogy a km óra.
Házilag műszerek nélkül csak cserélgetéssel tudod kideríteni, hogy mi lehet a rossz.
Üdv.
Nem az enyém a motor, ezért nem tudom ellenőrizni amit mondasz, viszont itt egy youtube link, hogy lásd milyen motorról is beszélünk pontosan:
https://www.youtube.com/watch?...
A km órája digitális, nem analóg, így is lehet spirálos szerinted?!
Azt a jelet egy spirál adja! :)
Szia!

Egy picit sikerült elbeszélnünk egymás mellett, nekem arra a jeladóra van szükségem, amely a pillanatnyi sebességemet mutatja km/h-ban...
Szia.

Ki lehet venni a szimeringet és a porvédőt is sérülésmentesen?
Mert a szimering nem drága, de a porvédő igen, igy azt nem vennék, ha nem muszáj.

- Mielőtt kiszereled a teleszkópokat, az alján lévő azt hiszem 10-es imbusz csavart lazítsd meg, és vedd is ki.
Ha csak körbe forog, akkor kérj meg valakit, nyomja lefelé az elejét a kormánynál fogva.
Úgy meglazul.
Ki fog folyni az olaj a szárakból.
Ha kivetted a kiflikből a szárakat, befogod satuba a tengelynél.
Utána a felső kupakot leveszed, kiveszed a rugót.
Majd eltávolítod a seagert a porvédőnél, és ketté tudod rántani, a gátlót határozott mozdulattal.
-----------------
A szemcsapágyat zsirzószemen keresztül lehet zsírozni, vagy szét kell szedni?

Nincs rajta zsírzószem, ki kell venni a helyéről a gátlót, mert van 2 porvédő sapkája.
Kifújod féktisztítóval, utána bezsírozod.
----------------------------
A motor elvileg 1996-os. Nem találtam sehol évszámot még a műanyag elemeken sem.. Csak ezeket: Alváz:3ME, Motor:3BN03
De az adatlapon meg DT125E szerepel amiről meg azt találtam, hogy a régi levegő hűtésesek voltak az E-k.

Ez nem igaz, asszem a Svájci importra gyártottak a DTE-k.
Fojtott verzió, de nyitható.
---------
Vízhűtés, power szelep,elöl-hátul tárcsa, önindító, hasáb suberes karbi(ez lenne a mikuni?)
A légszűrő szemre olyan mint a képen, csak a képen nem látom az átmenő rögzítő csavar helyét.

Kép csak illusztráció, hogy kb. hogy néz ki, milyen az alakja...
-------------------
Olajat valami sűrűt tegyél az első gátlóba, mondjuk nyári hidraulika, vagy valami sűrűbb motyót.
Majd meglátod, ebben nincsenek szelepek, csak 2 nagyobb átömlő furat.
Híg olajtól nem csillapít rendesen.
Összerakáskor, ha nagyon ül az eleje, érdemes mindkét oldalra bevágni kb. 5cm hosszú 1"-os gázcsövet rugó spanolásnak.
Köszi a válaszokat.
A motor kb. 6 évet állt, az olaj a telók szárán szépen kiszivárgott álltában. A motor már megy és látom, hogy a maradék is szépen jön ki.
Szerencsére van a telókon gumiharmónika ami jó állapotú.
Tegnap megtisztítottam a teló peremét(be volt rakódva olajos porral) most már látom a porvédőt.
ETZ250 telót már újítottam fel annó, de ilyet még nem. Ki lehet venni a szimeringet és a porvédőt is sérülésmentesen?
Mert a szimering nem drága, de a porvédő igen, igy azt nem vennék, ha nem muszáj.
A szemcsapágyat zsirzószemen keresztül lehet zsírozni, vagy szét kell szedni?
A motor elvileg 1996-os. Nem találtam sehol évszámot még a műanyag elemeken sem.. Csak ezeket: Alváz:3ME, Motor:3BN03
De az adatlapon meg DT125E szerepel amiről meg azt találtam, hogy a régi levegő hűtésesek voltak az E-k.
Vízhűtés, power szelep,elöl-hátul tárcsa, önindító, hasáb suberes karbi(ez lenne a mikuni?)
A légszűrő szemre olyan mint a képen, csak a képen nem látom az átmenő rögzítő csavar helyét.
Mindenesetre megrendelem a légszűrőt a szimeringet és az olajat, hogy hétvégére megkapjam.
A porvédőt hanyagolom.
Köszi.
Ha nincs sebesség kijelződ, akkor valszeg az üres visszajelzőre gondolsz.
Nem kell fotóznod.
Vedd le róla a kábelt.
Vagy testelve jelez neked vissza, vagy test nélkül.
Ha egyik sem, akkor csak kiégett az izzód.
Ami szerintem inkább reális.
Szia! A motoron nincsen sebesség fokozat kijelzés a müszerfalon, tehát gondolom, hogy csak a sebesség kijelzésért felelös. Készítek róla képet, ha ezzel egyértelmü lesz...
Sziasztok!
Lassan nekifogok az első telók felújításának. Az lenne a kérdésem, hogy a szimering elé nem kell még vmi porvédőt is beszerezni?

Van ott porvédő, de nem kell új.
Vegyél rá gumiharmónikát, vagy teleszkóp harisnyát.
Szimmeringet nem biztos hogy kell cserélni, szedd ki és szemrevételezéssel eldönthető.
Ha nem kemény, és nem kopott a tömítő él, akkor szétcsavarod a feszító rugót, kivágsz fél centit összetekered.
-----------------------------------
Sajnos a hátsó teleszkóp pár napja elkezdett nyikorogni, de lehet, hogy nem a teleszkóp, tudtok segíteni, hogy mi lehet az?

Van benne alul egy szemcsapágy, az van kiszáradva.
Sajna ki kell venni a lengéscsillapítót, hogy be tudd zsírozni.
---------------------
Más ez a levegő szűrő jó lesz?
link
Mert ami most van annak lyukas a teteje és egy szárnyas anyával van rögzítve. De lehet, hogy csak a kép nem jó, vagy át kell szúrni, de nem szeretnék rosszat rendelni.

Ez a belevaló! Gondolom DTR `89 utáni.
Üdv.
Üres visszajelzőre gondolsz, vagy van rajta sebességfokozat kijelző?
Sziasztok!
Lassan nekifogok az első telók felújításának. Az lenne a kérdésem, hogy a szimering elé nem kell még vmi porvédőt is beszerezni?
Mert mintha a szerelési utasításban látnák vmi olyasmit.
Sajnos a hátsó teleszkóp pár napja elkezdett nyikorogni, de lehet, hogy nem a teleszkóp, tudtok segíteni, hogy mi lehet az?
Ha ráülök és ránehezkedek akkor lehet reprodukálni a jelenséget.
Más ez a levegő szűrő jó lesz?
link
Mert ami most van annak lyukas a teteje és egy szárnyas anyával van rögzítve. De lehet, hogy csak a kép nem jó, vagy át kell szúrni, de nem szeretnék rosszat rendelni.
Előre is köszi.
A moci egy DT 125
Sziasztok!

Egy 2005-ös Yamaha DT 50-es motorhoz keresek sebesség jeladó szenzort. Esetleg van ötletetek, hogy melyik bontóban lenne érdemes utána kérdezni, mert amiket én ismerek, ott általában 50 cc-s motorokkal nem nagyon foglalkoznak.
Köszönöm előre is a tippeket!
Üdv Fórumozók!
Tapasztalatokra lennék kíváncsi 125-ös dt tulajoktól,hogy melyik évjáratot,típust éri megvenni pl Lc1,Lc2 vagy Dt R.
Sziasztok!
Keresek papíros Yamaha DT125-t. A lényeg, hogy normálisan esztétikai és motorikus állapotban legyen.
Ha valakinek van, kérem írjon a tadani95@gmail.com e-mail címre.
Adatlapon van. Hívhatsz még ma is.
Csak 30 van!add meg a számod és holnap felhívlak!
Írj egy Telenoros számot, felhívlak.
Szivató nélkül nem indul be hiába rugdosom!hogy tudom megnézni hogy a szivató rendesn működik?
"Vagy 15 rúgásra indúl szivató meg kopp gáz kell neki!"

Ez a kettő ellentmond egymásnak.
Már leírtam.
A szívatóval több benzint adagolsz, dúsítod a keveréket.
Ha koppgázt húzol neki, akkor több levegőt adsz, szegényíted a keveréket.
Ilyen nincs.
Vagy túl sokat ad a szívató, vagy túl keveset, de akkor be sem tudnád indítani.
Ne haragudj, de szerintem még nem ismerted ki a motort.
Légszűrő gondolom tiszta, gyertyát én vennék egy belevalót.
Ha 125-ös, akkor NGK BR9ES.