Szia!
Nekem TDR125 motorom van,de ugyanaz a blokk és még nehezebb is azt hiszem(140kg).80-90km/h-s utazóval a fogyasztás 4-4.2 l/100km(volt hogy 4 alatt elmentem vele!)
Hali.
Valóban eléggé ingadozó a fogyasztás DT-knél.
Az enyém 4,5-5 liter körül evett hosszú távon, 90-es utazóval. Utassal és néhány csomaggal szinte észrevehetetlen volt a többletfogyasztás.
Városban utcáról-utcára gyorsítgatva könnyen felmegy 6 literig is akár a fogyasztás.
Terepen meg szerintem kiszámíthatatlan... :D Volt olyan körünk, amikor 90 km után már tartalékra kellett nyitnom. :)
Szia.Nekem van egy 2000 évjáratú.
De legalabb 98-as már öndindítóval szerelt változat.
Hibája: Rezó horpadt,olaj tartály széttört,jobboldali idom elhajlott...
Most tervezem majd megjavítani és eladni ha érdekel...
Utazón 6 liter ha nem powerezel.
hali segitség kellene akarok venni 125 ös dt-t 91-92-93 körüli évjáratok vannak fent a neten és a fogyasztás érdekelne mennyit esznek kb. tudom hogy csuklófüggő de egy átlag fogyasztás jó lenne tudnom köszönöm.
üdv.DT 125 lc2 vizesnek,hány darab kuplung lamellája van gyárilag?
Ma szedtem szét és 5 darab füles van benne plusz egy fül nélküli tehát kör alakja van,de viszont 6 darab beverődés látszódik a kuplungkosáron.(majd síkba reszelem)
Nos, nem nekem, de az egyik ismerősöm hallotta, hogy valaki tud olyanról, aki ismer olyat, aki fogta a rossz 50-es hengerét és flex-el kivágta belőle az 50ccm feliratot és fölötte a kis léghűtő lamellából egyet, majd olyan vékonyra csiszolta, hogy ne tünjön fel, hogy ez egy nem odaillő darab, majd hőálló fémragasztóval felragasztotta a 70-es sport hengerére. Ezután hőálló festékkel lefújta az egész hengert, végül pedig bekente olajsárral a feliratot, hogy réginek tünjön...
Nem tudok képet mert már nem az a motor van.Nem bonyolult pici fogóval szépen ki tudod hajtogatni.Ha nem sikerül elsőre akkor kiegyenesíted és kezded előlről
Én úgy csináltam meg, hogy csak a számot csiszoltam ki a ccm maradt.Forrasztó ónból kis fogóval ki hajtogattam a 50-et és fémragasztóval rá ragasztottam.Majd le fújtam a henger színére .Olyan mint a gyári.
Üdv. Én szétszedtem a km órámat és matt fekete spray- el lefújtam a 80 feletti számokat. Így az óra csak 80 ig számozott. Az óraüveg karcossága miatt szinte alig látszik, hogy le lett fújva. Csak a tüzetesebb szemlélő venné észre a mókolást.
Igaz, az enyém tényleg 50-es, de kicsit furcsán nézett ki rajta a 120-ig skálázott óra. Ja és átment egy rendőr teszten is!
Ha nagyon jo az also tügörgö meg lehet kockáztatnod.csak az a gond hogy a főtengelyt a helyén nem tudod teljesen eldöntani jo e.meg a többi:gondolom csapágyakat is cserélsz.ahhoz meg ugy is széthuzod a blokkot.akkor meg igaz nem olcsó de lehet megérné felujitani a főtengely.elméletileg ez az oldalirányu mozgás még nem gond,kell is valamennyit.csak a joisten tudja az uj tügörgő hogy áll majd fent.:lehet en nem kockáztatnék
Sziasztok. Hozzáértők véleményére lenne szükségem! Lehúztam ma a hengert (1999es 125R) és elég csúnya látvány fogadott. Mindenképpen fel kell újítani. Megmértük a hajtókar lógását is oldalirányba és 0.55mm. Service limit 0.7mm. Kérdésem az, hogy merjem-e rárakni az új dugót vagy inkább cseréljem ki a hajtókart is meg a velejárót?! Fel-le nem lóg. Köszi előre is a válaszokat
Sziasztok,
Yamaha DT 80-at (1996) szeretnék 50cc-re alakítani a külsöre. A hengernél a 79cc-s dombornyomott feliratot ki szeretném reszelni ill. a müszerfalat lecserélni valami 50-esre (a jelenlegi 120+ os km óra számomra szemetszúrna egy bizonyos esetben). A kérdésem az lenne, hogy megoldható-e egy müszerfal csere, stb. úgy hogy reálissan mutassa a sebességet 80km/h-ig + fordulat+stb. Előre is köszönöm a pozitív véleményeket/gondolatokat/megoldásokat.
Sziasztok fórumozok lenne egy eladó dt 125 lc 2 egyben vagy akár alkatrészenként is! nagyvonalakba annyit tavaly télen lett lett a blokkja teljesen generálozva ezután nemsokkkal elszállt a cdi je és valoszinu hogy a gerjesztő tekercs is és még a fene tudja! nekem már nincs több időm se pénzem rá és vettem egy másik motort is közben! TEHÁT AKIT ÉRDEKELNE EGYBEN VAGY ALKATRÉSZKÉNT IS ELADÓ kovacs.david10@freemail.hu itt érdeklődjetek!
Helló -Apuci- !
Régebben már segítettél nekem, így ezért írok neked ha nem gond :)
Van egy DT 125-ös motorom.
A probléma a következő lenne :
Már egy ideje valami elkezdett csörögni a blokkban... Pontosan nem tudom beazonosítani melyik oldalról
5-6 ezres fordulatnál jön elő ( mielőtt nyitna a power )
Majd utána nem lehet hallani .. :S ( Vagy mert sport rendszer van alatta )
Alapjárat néha nagyon alacsony vagy le is áll, nem lett gyengébb a motor ereje és nem is megy végre se kevesebbet
Tudnál mondani véleményt ?
Válaszod előre is köszönöm ! :)
Nekem TDR125 motorom van,de ugyanaz a blokk és még nehezebb is azt hiszem(140kg).80-90km/h-s utazóval a fogyasztás 4-4.2 l/100km(volt hogy 4 alatt elmentem vele!)
Valóban eléggé ingadozó a fogyasztás DT-knél.
Az enyém 4,5-5 liter körül evett hosszú távon, 90-es utazóval. Utassal és néhány csomaggal szinte észrevehetetlen volt a többletfogyasztás.
Városban utcáról-utcára gyorsítgatva könnyen felmegy 6 literig is akár a fogyasztás.
Terepen meg szerintem kiszámíthatatlan... :D Volt olyan körünk, amikor 90 km után már tartalékra kellett nyitnom. :)
Pest környékén,Budapesten tudtok jó bontót ?
DT125R-hez kéne pár dolog.
De legalabb 98-as már öndindítóval szerelt változat.
Hibája: Rezó horpadt,olaj tartály széttört,jobboldali idom elhajlott...
Most tervezem majd megjavítani és eladni ha érdekel...
Utazón 6 liter ha nem powerezel.
Yamaha dt 50r 3MN-hez milyen váltó olajat ajánlatok?
Köszönöm szépen
Ma szedtem szét és 5 darab füles van benne plusz egy fül nélküli tehát kör alakja van,de viszont 6 darab beverődés látszódik a kuplungkosáron.(majd síkba reszelem)
G.
Igazábl azzal az autóssal volt elfoglalva, aki nekem jött, tőlem csak a papírokat kérte (adásvételi, biztosítás).
Köszönöm. Tudnál küldeni nekem egy képet az erdményről? Használtál valami sablont vagy hogy csináltad? Ördöginek hangzik
Előre is köszönöm.
A zsaru próbált kötekedni is vagy csak a papirokat kérte el? (csak a kiváncsiság hajt )
1500+postáért vihető...Miskolcról.
thotpeti@gmail.com
Igaz, az enyém tényleg 50-es, de kicsit furcsán nézett ki rajta a 120-ig skálázott óra. Ja és átment egy rendőr teszten is!
G.
Yamaha DT 80-at (1996) szeretnék 50cc-re alakítani a külsöre. A hengernél a 79cc-s dombornyomott feliratot ki szeretném reszelni ill. a müszerfalat lecserélni valami 50-esre (a jelenlegi 120+ os km óra számomra szemetszúrna egy bizonyos esetben). A kérdésem az lenne, hogy megoldható-e egy müszerfal csere, stb. úgy hogy reálissan mutassa a sebességet 80km/h-ig + fordulat+stb. Előre is köszönöm a pozitív véleményeket/gondolatokat/megoldásokat.
Régebben már segítettél nekem, így ezért írok neked ha nem gond :)
Van egy DT 125-ös motorom.
A probléma a következő lenne :
Már egy ideje valami elkezdett csörögni a blokkban... Pontosan nem tudom beazonosítani melyik oldalról
5-6 ezres fordulatnál jön elő ( mielőtt nyitna a power )
Majd utána nem lehet hallani .. :S ( Vagy mert sport rendszer van alatta )
Alapjárat néha nagyon alacsony vagy le is áll, nem lett gyengébb a motor ereje és nem is megy végre se kevesebbet
Tudnál mondani véleményt ?
Válaszod előre is köszönöm ! :)