Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ez 1997-98 -as lehet,a 2000es DT-ket ha jól tudom már ilyen olajpumpafedéllel szerelték : http://databikes.com/infophoto...
Szia!
Nekem TDR125 motorom van,de ugyanaz a blokk és még nehezebb is azt hiszem(140kg).80-90km/h-s utazóval a fogyasztás 4-4.2 l/100km(volt hogy 4 alatt elmentem vele!)
Hali.
Valóban eléggé ingadozó a fogyasztás DT-knél.

Az enyém 4,5-5 liter körül evett hosszú távon, 90-es utazóval. Utassal és néhány csomaggal szinte észrevehetetlen volt a többletfogyasztás.
Városban utcáról-utcára gyorsítgatva könnyen felmegy 6 literig is akár a fogyasztás.
Terepen meg szerintem kiszámíthatatlan... :D Volt olyan körünk, amikor 90 km után már tartalékra kellett nyitnom. :)
Üdv!
Pest környékén,Budapesten tudtok jó bontót ?
DT125R-hez kéne pár dolog.
Szia.Nekem van egy 2000 évjáratú.
De legalabb 98-as már öndindítóval szerelt változat.
Hibája: Rezó horpadt,olaj tartály széttört,jobboldali idom elhajlott...
Most tervezem majd megjavítani és eladni ha érdekel...
Utazón 6 liter ha nem powerezel.
hali segitség kellene akarok venni 125 ös dt-t 91-92-93 körüli évjáratok vannak fent a neten és a fogyasztás érdekelne mennyit esznek kb. tudom hogy csuklófüggő de egy átlag fogyasztás jó lenne tudnom köszönöm.
Sziasztok!

Yamaha dt 50r 3MN-hez milyen váltó olajat ajánlatok?

Köszönöm szépen
üdv.DT 125 lc2 vizesnek,hány darab kuplung lamellája van gyárilag?
Ma szedtem szét és 5 darab füles van benne plusz egy fül nélküli tehát kör alakja van,de viszont 6 darab beverődés látszódik a kuplungkosáron.(majd síkba reszelem)
Nos, nem nekem, de az egyik ismerősöm hallotta, hogy valaki tud olyanról, aki ismer olyat, aki fogta a rossz 50-es hengerét és flex-el kivágta belőle az 50ccm feliratot és fölötte a kis léghűtő lamellából egyet, majd olyan vékonyra csiszolta, hogy ne tünjön fel, hogy ez egy nem odaillő darab, majd hőálló fémragasztóval felragasztotta a 70-es sport hengerére. Ezután hőálló festékkel lefújta az egész hengert, végül pedig bekente olajsárral a feliratot, hogy réginek tünjön...

G.
Üdv.
Igazábl azzal az autóssal volt elfoglalva, aki nekem jött, tőlem csak a papírokat kérte (adásvételi, biztosítás).
Nem tudok képet mert már nem az a motor van.Nem bonyolult pici fogóval szépen ki tudod hajtogatni.Ha nem sikerül elsőre akkor kiegyenesíted és kezded előlről
Szia,

Köszönöm. Tudnál küldeni nekem egy képet az erdményről? Használtál valami sablont vagy hogy csináltad? Ördöginek hangzik

Előre is köszönöm.
Szia, Köszönöm az ötletet talán egy próbát megér.
A zsaru próbált kötekedni is vagy csak a papirokat kérte el? (csak a kiváncsiság hajt )
Én úgy csináltam meg, hogy csak a számot csiszoltam ki a ccm maradt.Forrasztó ónból kis fogóval ki hajtogattam a 50-et és fémragasztóval rá ragasztottam.Majd le fújtam a henger színére .Olyan mint a gyári.
~5000 FT
Fúrás+hónolás milyen árba megy nagyjából?
Sziasztok!
1500+postáért vihető...Miskolcról.

thotpeti@gmail.com
Üdv. Én szétszedtem a km órámat és matt fekete spray- el lefújtam a 80 feletti számokat. Így az óra csak 80 ig számozott. Az óraüveg karcossága miatt szinte alig látszik, hogy le lett fújva. Csak a tüzetesebb szemlélő venné észre a mókolást.
Igaz, az enyém tényleg 50-es, de kicsit furcsán nézett ki rajta a 120-ig skálázott óra. Ja és átment egy rendőr teszten is!

G.
Ha nagyon jo az also tügörgö meg lehet kockáztatnod.csak az a gond hogy a főtengelyt a helyén nem tudod teljesen eldöntani jo e.meg a többi:gondolom csapágyakat is cserélsz.ahhoz meg ugy is széthuzod a blokkot.akkor meg igaz nem olcsó de lehet megérné felujitani a főtengely.elméletileg ez az oldalirányu mozgás még nem gond,kell is valamennyit.csak a joisten tudja az uj tügörgő hogy áll majd fent.:lehet en nem kockáztatnék
Sziasztok. Hozzáértők véleményére lenne szükségem! Lehúztam ma a hengert (1999es 125R) és elég csúnya látvány fogadott. Mindenképpen fel kell újítani. Megmértük a hajtókar lógását is oldalirányba és 0.55mm. Service limit 0.7mm. Kérdésem az, hogy merjem-e rárakni az új dugót vagy inkább cseréljem ki a hajtókart is meg a velejárót?! Fel-le nem lóg. Köszi előre is a válaszokat
Sziasztok,
Yamaha DT 80-at (1996) szeretnék 50cc-re alakítani a külsöre. A hengernél a 79cc-s dombornyomott feliratot ki szeretném reszelni ill. a müszerfalat lecserélni valami 50-esre (a jelenlegi 120+ os km óra számomra szemetszúrna egy bizonyos esetben). A kérdésem az lenne, hogy megoldható-e egy müszerfal csere, stb. úgy hogy reálissan mutassa a sebességet 80km/h-ig + fordulat+stb. Előre is köszönöm a pozitív véleményeket/gondolatokat/megoldásokat.
Sziasztok fórumozok lenne egy eladó dt 125 lc 2 egyben vagy akár alkatrészenként is! nagyvonalakba annyit tavaly télen lett lett a blokkja teljesen generálozva ezután nemsokkkal elszállt a cdi je és valoszinu hogy a gerjesztő tekercs is és még a fene tudja! nekem már nincs több időm se pénzem rá és vettem egy másik motort is közben! TEHÁT AKIT ÉRDEKELNE EGYBEN VAGY ALKATRÉSZKÉNT IS ELADÓ kovacs.david10@freemail.hu itt érdeklődjetek!
Hello! yamaha dt 50hez keressek digitális műszerfalat. valakinek lenne ?
Szia,egyelőre csak keresgélek.Várom még a tippeket.
Helló -Apuci- !
Régebben már segítettél nekem, így ezért írok neked ha nem gond :)

Van egy DT 125-ös motorom.
A probléma a következő lenne :
Már egy ideje valami elkezdett csörögni a blokkban... Pontosan nem tudom beazonosítani melyik oldalról
5-6 ezres fordulatnál jön elő ( mielőtt nyitna a power )
Majd utána nem lehet hallani .. :S ( Vagy mert sport rendszer van alatta )
Alapjárat néha nagyon alacsony vagy le is áll, nem lett gyengébb a motor ereje és nem is megy végre se kevesebbet

Tudnál mondani véleményt ?
Válaszod előre is köszönöm ! :)