Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki mondja már meg mi az igazi baj a gianellivel.terepen szar.hát igen,alacsony fordulaton nincs nyomaték,igen.lehet a gyári jobb,de mennyivel?gyerekek egy 80ccm motortól hány nm-t akartok?kis fordolaton lehet nem ugrik ugy de pl az enyém 4.-ben 20km/h-vel elmegy.es ha belemegyek egy tengelyig erö gödörbe is kijön.en azt mondom akinek nem jo az nézze+ne kellene e mar furni a motorjat.ok kicsit többet eszik es tenyleg nem lineáris a teljesitménygörbe be ,nem szar.a +loerőnek meg ekkora motornal ára van.es amikor agyari megall a gia meg mindig huz:).
Üdv.
Szeretném megkérdezni, hogy a Gianelli kipufogóknál a rezonátor a probléma forrása, vagy a hátsó dob, vagy mindkettő együtt?

G?
Jól beszélsz, kalap szart nem ér a Gianelli, én is így voltam vele. Csak akkor jó, ha folyton nyélen mész síkon. Terepen (ahova a DT született) aztán végképp gyászos.
az a dolga, kétütemű.......
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy ti milyen olajat használtok a motorba (Benzinbe keverős) DT 125 ER. Én repsolt használok de kicsit füstöl tőle a gép :D
Üdv.
Az előgyula szöget a CDI variálja.
Azt nem lehet kikötni.
Ha kis fordulatról nem pörög ki, inkább szerintem sokall alapon.
Darál, és utána kitisztul?
A keverék csavaron kéne kintebb tekerni, több levegőt adni neki alapra.
Sziasztok!
Tegnapelőtt vettem egy DT 125R-t 90-es évjárat.
Kis fordulaton furcsa hangot ad, majd elforogva megszűnik a hang.
Mintha a gyújtás nem igazodna fordulatszámhoz. Van benne valami elektronika ami állítja az előgyújtás szögét, az lehet kikötve?
Hát szerintem képes lesz, csak ha elgyengül, akkor már nyöszörögni fog vele . Kipróbálod, ha nem jó max visszacseréled egy 9-esre
Sziasztok!

DT 125 R, önindítós változatába a 9 Ah akku helyett csak 4 (vagy 5?!) Ah-sat teszek, akkor az képes lesz beindítani a motort? Persze feltételezve, hogy pöccre induló motorról van szó, nem kell tekertetni fél óráig. :D
Ha először szedsz szét motort, akkor ajnálom,hogy címkézz meg dobozokat, külön a hengerfej, hozzá a csavarok, cuccok, melyik kábel hova ment, hasonlóan a csövek is. Ezek már bonyolultabb motorok :D. De csak hajrá, majd tanulsz a saját hibáidból!
Helosztok!
Eladó egy Piston Kit dugattyu szett.
57mm.
A henger felöl hallom jobban, tegnap neki is álltam szétszedni, pénteken talán sikerül befejezni. A hengerfej tömítés már kívülről is elég igénytelennek látszik,szóval akkor azt cserélem. Még egyetlen motort sem szedtem szét, úgy hogy szerintem lesz meg kérdésem :)
Szia!
Az előttem szólót igazolva, menny végig valamivel a blokkon. Én egy köracélt használtam, óvatosan odateszed (nem rányomod) és, ha rezonál, akkor ott valami gebasz lehet. Egyébként én a power szelepre mondanám, a sajátom hasonló hangokat ad, és nem a hengerből jön a hang, hanem a power szelepből. A járatába zörög, mióta kipucoltam, és a sok kokszot leszedtem róla.
Szar a hengerfejtömítés.
Kalapácsnyéllel hallgasd végig a blokkot honnan hallatszik erősebben és akkor kiközelíthető.
Sziasztok! Sima LC blokkos vizes DT50-re rátudom húzni a 80-as hengert? válaszokat előre is köszönöm.
Valakinek van ötlete,hogy konkrétan mi adhatja ezt a gyönyörű csörgő hangot? https://youtu.be/1Z6bDc0GDaU
Sziasztok!Érdekel valakit sport rezó Dt80-ra?
Tudja valaki mi a különbség a 3MB és a 3BN típusjelzésű rezók között? 125R
Én nem vagyok jártas az 50-es dt-kben, de ha ennyire a lóerő számít,akkor ne ötvenest vegyél . Kiveszed a dt-ből a fojtásokat, akkor ugyan ott leszel mint a derbik, csakhogy ezeket megunod max 1 év után. Kevés lesz többre vágysz majd . Egyébként meg az újabb motorokba szerintem mindbe raknak fojtást, ráadásul olyat, amit ki se tudsz szedni, csak ha mélyen a zsebedbe nyúlsz.
hetek óta keresgélek lóerő ügyben, de pontos adatot nem találtam.
általában azt írják hogy a dt 2,8 (50x), de ezt hülyeségnek gondolom,mert az ugyanilyen motorral épített derbi-k meg apriliák 8 lovasak, az utóbbiról olyat is találtam, hogy mindezt 10k-s fordulat mellet, a derbik 9,5k fordulatnál míg a dt-k 6750-nél 2,8. Mivel ugyanaz a blokk a gyújtás a karbi, a kipuf is szinte ugyanaz, nem értem a különbséget. Találtam egy gyári dt fékpadi produkcióját az 5,8-at adott le, ezt reálisnak is tartom azért is, mert találtam, mondhatni nevesincs gyártókat akik szintén minarelli am6-ot használnak és 6-6,2 lóerőt írnak. Segítsetek mi lehet az igazság! :) Amúgy olvastam gyári fojtásokról pl: CDI illetve kipuf szükítés, ezek csak dt-nél vannak vagy a derbik és apriliák is megkapják ezeket a korlátozásokat? Azok az általam ismeretlen gyártók ezt fel is tüntették, hogy végsebesség 45 fojtás nélkül 85, miért van szükség ezekre a fojtásokra? Mindezt csak azért kérdezem mert találtam egy 2008-as dt50x-et 1900km-el ismerőstől, aki már a 2. tulaja a gépnek, ő nem tud róla, hogy piszkálták volna a gépet de a fordulatszámmérője 10k enged az órája pedig 103km/h mutat, úgy tudom a gyári fojtással ezek az adatok lehetetlenek (vagy nem mindegyik széria kapott fojtást, ugyanis külföldről jött a gép, ha minden igaz) kipufja is gyári, ha ez számít valamicskét is. A válaszokat előre is köszi!
Sziasztok DT-80 as. Tanácsot szeretnék kérni. A kiegyenlítőtartály tulfojóján lökdösi kifele a vizet Szerintetek mi lehet a baj? A motor szépen jár a gyertya is szépen kiég.
"Mi van akkor ha yamaha dt 125 lc2 akkor indul meg nagyon ha kevés a benzin már benne? lehett azért mert több levegőt kap? "

Ezt olvasd el legalább 5-ször.
Ha nem megy az értelmezés, akkor 10x.
Rá fogsz jönni.
80-as vagy 125-s LcII berúgó tengelye nincs valakinek elfekvőben?
Van hozzà való.Ìrj mailt és küldöm a képeket. Connan88@citromail.hu