Sziasztok! akit érdekel lc 2 125 eladó! tavaly télen lett generálozva időközben elszállt a cdii je ami meglett javittatva egy műszerésszel régi dobozábol kivág a nyáklap, a rajta lévő kis kondenzátor volt ellszállva!miutan ujra bedobozoltuk a CDI t pöccre indul a motor jól működik! ez a javitott gyujtás bármikor tönkremehet ennnek tudatába érdeklödjetek! egybe vagy akár bontva is ha komolyan érdekel vkit! számom 20 346 93 60 kérlek csak akkor hivjatok ha komolyak szándékok ! köszi továbbbi széles utat mindenkinek! jo pihit a hoszu hétvégére:D és sok kmt kivánok mindenkinek!
Jó napot.
Cserélném Cagiva gyorsasági motorom (125cc) Mito Yamaha dt 125 r vagy re típusú motorra.
Részletekért vagy csere ajánlatokat e-mailben küldje el nekem vagy írjon ide fórumban.
Email címem:
zsamoka597@gmail.com
Úszószint kb.a csésze teteje,a karbi alja és teteje azért van összekapcsolva mert gyárilag így van ,a vízcsövet lefényképezném neked csak sajna nem vagyok otthon,melózok.Ha tud valaki benzincsaptömítést hol lehet kapni kérem ossza meg,multkor szétkaptam a karbit mert csepegett a túlfolyón a benya,a tömítés darabkái akasztották a tűszelepet.
na király neked az úszószint meddig van? ami van két cső a karbi tetjén és a hengerfejre megy rá melyiket hova kössem? illetve miért van összekapcoslva a karbi alja és teteje egy csővel ?
na szóval, a motort egy hete vette öcsém, 100ért. a dugattyu jó mint a gyűrű is így azt nem bántom. én fals levegőre tippelek inkább hogy azért nem álíltható be illetve a karbi belseje is érdekes össze vissza volt álíltgatva, az alapjráati elvegő csavar is szétvan roncsolva kb 3at lehet tekerni rajta kifelé és annyi. már emgrendeltem athena tömítés szett prox csapszeg és tűgörgő, még cserélek egy vizpumpa és főtengely szimeringet is remélem jó lesz mert eléggé kajcsizta a vizet
Az én dugattyúm is szarrá volt kopva. Első túlméretes hengerben alapméretűre kopva a dugattyú. Fúrás + új dugó és láss csodát, máris be lehetett állítani a karburátort a hengerhez. Ha felújítod, majd meglátod, lehet hogy jó lesz.
88-tól voltak ugye a dt125r-ek. Már azokat is Mikuni síktolattyússal szerelték. Volt nekem egy 89-es, azon is az volt. De létezett hengeres tolattyús Dell`orto karburátorral szerelt verzió is, mint a KTM LC2-kön.
Szerintem ez a gyári karbi,90 körüli DT-ket ezzel szerelték,csak később raktak rájuk síktolattyúsat.Amúgy ha érdekel nekem van egy ATHENA hengertalp tömítésem.
Ezt már rég cserélni kellett volna. Csak sokan nem tesznek mást, minthogy tankolnak a motorba, a többi meg lényegtelen, megy amíg megy. Lekopott a felső edzett réteg a csapszegen. Ott már a tűgörgők sem simán gördültek rajta. Helytelen kenés...
Ilyenektől berágódik.
A tömítésből én Athena szettet vettem, abban jó a fém hengerfej tömítés.
Motorpower és társaik szarok.
Yamaha meg azt írta nekem, hogy nem tudják már beszerezni a gyári hengerfej tömítést.
A pasztát meg felejtsd el, semmit sem ér. Kifújja, kiég. Csak bonthatod meg újból.
csoda bizony!, már megrendeltem az uj tűgörgőt, csapszeget, tömítésszettet, vízpumpa tömszelencét, holnap veszek pár szimeringet meg hengertalpcsavarokat is. Az igaz hogy amit a boltba kapok hengerfej tömítést eléggé rossz minőségüek és pasztázni kell?
A rezonátor és a dob csatlakozásánál,ahol a
dob bele megy a rezóba.DT 125R rõl van szó.
Cserélném Cagiva gyorsasági motorom (125cc) Mito Yamaha dt 125 r vagy re típusú motorra.
Részletekért vagy csere ajánlatokat e-mailben küldje el nekem vagy írjon ide fórumban.
Email címem:
zsamoka597@gmail.com
Azokat is szeretik elhanyagolni.
Ilyenektől berágódik.
A tömítésből én Athena szettet vettem, abban jó a fém hengerfej tömítés.
Motorpower és társaik szarok.
Yamaha meg azt írta nekem, hogy nem tudják már beszerezni a gyári hengerfej tömítést.
A pasztát meg felejtsd el, semmit sem ér. Kifújja, kiég. Csak bonthatod meg újból.