Ez engem is érdekelne.
Amikor megvettem a motort, a gyári gyújtáskapcsolója nem működött és egy szimpla kapcsoló volt helyette rágányolva, de hiába kapcsolgattam, arra nem reagált, csak ment és ment folyamatosan. Egyedül a vészleállító kapcsolóval lehetett lelőni a mocit.
Egy barkácsboltban kapható 500Ft, os kulcsos kapcsoló került a gyújtáskapcsoló helyére (két állású, ki vagy be), amire a vészkapcsoló lett kötve, annak pedig az eredeti kapcsolójával (a kormányon) lehet most életet lehelni a műszerfal, illetve a többi elektromos kütyü számára. (index, duda,)
Vagy épp azért van tele benzinnel, mert nehezen indul, így amikor rugdosod, nem égeti el a benzint, hanem csak gyűlik, gyűlik odabent.
Ha beindult és mentél vele pár kilómétert, akkor nézz egy gyertyaképet, és akkor kiderül ,hogy sokat kap e, vagy valami más gondja van.
Szerintem megvan a probléma sokat kap a motor kiszedtem a gyertyát önindítóztam és szinte fújta ki a benzint a hengerből ezért indulhat nehezen. Sajnos nem igazán értem hogyan lehetne állítani rajta hogy kevesebbet kapjon a gép meg gondolom levegőt is állítani kéne rajta.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy elég nehezen indul a yamaha dt 125 Er motorom gyertya problémára gondolok viszont ha beindul kb 60 rúgás után vagy 2 perc masszív önindító után hibátlanul megy húz rendesen a motor ahogy kell csak marha nehezen indul mi lehet még hiba lehetőség? Milyen típusú gyertya kéne bele ha z lenne a gond most NGK B8ES típusú van benne állítólag gyári gyertya ez. A válaszokat előre is köszönöm
A lendkerék ék rendben van és a gyújtás sem mászott el.
A főtengely szimeringet kicserélem, mert kicsit átengedi az olajat.
Lövésem sincs, hogy miért nem indul..
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon nemrég vettem egy 125-ös tenerét elkezdet egy olyat csinálni, hogy a berúgó kar üresen megy le és nem forgatja a motort, de ha beindúl akkor minden 2-3 másodpercenként csattan egyet a berúgókar amikor megy a motor.
Mi lehet a baj javítható-e vagy cserés?
A válaszokat előre is köszönöm.
Ha jól tudom az R-es DT125 közvetlen a torokba nyomja az olajat.Amúgy ha látod h fogy az olaj és rendesen be van állítva az olajpumpa én sem bántanám,nézd meg hogy feszes legyen a bowden az olajpumpánál,esetleg cseréld ki az olajcsövet.
Amikor megvettem a motort, a gyári gyújtáskapcsolója nem működött és egy szimpla kapcsoló volt helyette rágányolva, de hiába kapcsolgattam, arra nem reagált, csak ment és ment folyamatosan. Egyedül a vészleállító kapcsolóval lehetett lelőni a mocit.
Egy barkácsboltban kapható 500Ft, os kulcsos kapcsoló került a gyújtáskapcsoló helyére (két állású, ki vagy be), amire a vészkapcsoló lett kötve, annak pedig az eredeti kapcsolójával (a kormányon) lehet most életet lehelni a műszerfal, illetve a többi elektromos kütyü számára. (index, duda,)
G?
Ha beindult és mentél vele pár kilómétert, akkor nézz egy gyertyaképet, és akkor kiderül ,hogy sokat kap e, vagy valami más gondja van.
Üdv,
G.
próbáld meg leégetni a kormot róla
Olyan kérdésem lenne,hogy elég nehezen indul a yamaha dt 125 Er motorom gyertya problémára gondolok viszont ha beindul kb 60 rúgás után vagy 2 perc masszív önindító után hibátlanul megy húz rendesen a motor ahogy kell csak marha nehezen indul mi lehet még hiba lehetőség? Milyen típusú gyertya kéne bele ha z lenne a gond most NGK B8ES típusú van benne állítólag gyári gyertya ez. A válaszokat előre is köszönöm
Ha Telenoros vagy, visszahívlak.
A főtengely szimeringet kicserélem, mert kicsit átengedi az olajat.
Lövésem sincs, hogy miért nem indul..
Új vagyok a fórumon nemrég vettem egy 125-ös tenerét elkezdet egy olyat csinálni, hogy a berúgó kar üresen megy le és nem forgatja a motort, de ha beindúl akkor minden 2-3 másodpercenként csattan egyet a berúgókar amikor megy a motor.
Mi lehet a baj javítható-e vagy cserés?
A válaszokat előre is köszönöm.
Holnap neki is esek. Gyanítom, hogy lesz még pár kérdésem..
Úgy hogy leveszed a főtengelyről a lendkereket.
27X1-es balos lehúzó kell hozzá.
A minarelli robogóké is ugyanaz.