Heló.Alakított már itt valaki DT125R-t supermotová ?
Nézegettem az SM felniket,hát rohadt drágák,de gondolom nem a hivatalos verseny kerekeket szokták bele tenni.
Milyen motoré kompatibilis vele,vagy fűzni szokták ?
Tényleg ökörség azért fúratni, hogy "nagyobb köbcenti legyen"! A kérdést meg én, személy szerint úgy értelmeztem, hogy 61 mm-es túl mérethez tartozó köbcentire volt kíváncsi az illető.
Hali, van egy-két megmaradt eladó alkatrész henger tartalék volt (de a motort eladtam ez viszont maradt) úcsó túl méretre fúrva 57,5-es, dugó nincs. Karbival, hengerfejjel, vízpumpából a tömítés hiányzik, így 15.000.
Jahogy az volt a kérdés, hogy 55-ről fúrja egyből 61 mm-re?
Hát úgy igen.
Úgy igaz ez.
Bár baromságnak tartom, mert pont a lényegét veszíti így a vashenger.
Asszem a Prox 57mm-ig ad dugattyút, mivel 0,25-ös lépcsőt használ.
Kétlem hogy még 2mm hús levétele abban a vékony hüvelyben egy jó kis melegedés hatására nem okoz deformációt.
Főleg hogy egyes gépműhelyek képtelenek a párhuzamos fúrásra.
Én a 1,5cm3-t egyetlen lépcsőre értettem.
A köbcenti növekedésben igazad van, de ezzel nem párhuzamosan nő a lóerő, és a nyomaték.
Régebben én is számolgattam, (mikor az enyémet fúrták) viszont nekem valahogy más értékek jöttek ki… :S
DT 125R alapmérete ugye 56mm hengerre pedig 124ccm van írva… 124/(2.8^2 *3,14)= ~5,03 cm -- lökethossz… 61mm esetén -- 3,05^2 *3,14*5,03= ~146,93 ccm
Üdv.
Konkrétan ebből a rajzból nekem semmi nem derül ki, magyarázat sincs hozzá.
Amúgy tök egyszerű, ha meg akarsz bizonyosodni erről, mérj feszültséget a gyújtótrafónál, gyújtáson, majd anélkül.
Elvileg gyújtáson is hagyhatnád a paripát a te szisztémád szerint, ha beteszed sebességbe, és még az üres-visszajelző sem világít.
Tedd rá ma este a gyújtást, holnap reggel pedig meglátod mi lesz.
"Mert benne van a nevében, hogy vészleállító.
Amíg a gyújtáskapcsolóval a gyújtást magát szakítod meg, elveszed az áramot a CDI-ről, addig a vészleállítóval a gyújtás jelet testre húzod."
Ez speciel pl. a DT125 LC2-nél nem így van, az enyémben sem! Viszont a DT80LC2-nél meg már igazad van. Érdekes :)
Elforog 12-ig igen, de alulról a nyomaték eltűnik, én nem ajánlom, csak annak, aki fúrón jár alaphangon. Hozzám anno került egy, de le is dobtam, terepen nagyon szar volt.
Egyik nap neki álltam számolni, csak nem tudtam a lökethosszt.
Keresgéltem a manualba, de nem volt sok időm, úgyhogy hagytam a fenébe.
De a matek órát azért köszönöm.
Hali sracok.kérdésem:állitolag a dt-ben(is)a cdi variálásával lehet fordulaton növelni.vkinek tapasztalat,ötlet?egy gianelli rendszerrel mit jelentene?most kb95ccm.frissen összerakva
Lenne egy pár kérdésem.
125-ös DT henger maximum meddig lehet fúrni? Neten wössner dugóból van 61 mm-es is. Ez így már hány cm3?
Ha jól tudom a motor 3DD-s alváz,motorszámú, 1989-es gyártmány, de a hengere 3BN-es. Ehhez az évjárat,típushoz melyik tömítés készlet a jó?
Elsőt kell cserélni, 15-16-17, lehet variálni.
Jobban elmenni felesleges, mert nem fog végre leforogni.
2T-nek felül van a nyomaték.
Vegyél 4T-t, de minimum 600-ast....
Mert benne van a nevében, hogy vészleállító.
Amíg a gyújtáskapcsolóval a gyújtást magát szakítod meg, elveszed az áramot a CDI-ről, addig a vészleállítóval a gyújtás jelet testre húzod.
Mindig kap egy pofont a CDI.
Nem azt mondtam hogy idő előtt elromlik, vagy el fog romlani, de hosszú távon nem tesz jót a CDI-nek.
Mindamellett nem értem a vészgomb használatát, mert utána úgy is le kell venni a gyújtást, ha nem akarod lemeríteni az akkut.
Felesleges a használata, mindamellett hogy az userek többnyire elfelejtik hogy úgy hagyták, aztán meg miért nem indul?
Helló!
Igaz nem DT,de szinte ugyanaz.
Van egy TDR125R-em,ami gyári méretű lánckerekekkel 80km/h-nál 6000körül forog,90km/h-nál pedig 7200-7300.Szerintetek milyen változtatással lehetne a fordulatot lejjebb vinni?
Köszi!
Nézegettem az SM felniket,hát rohadt drágák,de gondolom nem a hivatalos verseny kerekeket szokták bele tenni.
Milyen motoré kompatibilis vele,vagy fűzni szokták ?
Teleszkópokat ,hogyan lehet bekeményíteni ?
Hát úgy igen.
Úgy igaz ez.
Bár baromságnak tartom, mert pont a lényegét veszíti így a vashenger.
Asszem a Prox 57mm-ig ad dugattyút, mivel 0,25-ös lépcsőt használ.
Kétlem hogy még 2mm hús levétele abban a vékony hüvelyben egy jó kis melegedés hatására nem okoz deformációt.
Főleg hogy egyes gépműhelyek képtelenek a párhuzamos fúrásra.
Én a 1,5cm3-t egyetlen lépcsőre értettem.
A köbcenti növekedésben igazad van, de ezzel nem párhuzamosan nő a lóerő, és a nyomaték.
DT 125R alapmérete ugye 56mm hengerre pedig 124ccm van írva… 124/(2.8^2 *3,14)= ~5,03 cm -- lökethossz… 61mm esetén -- 3,05^2 *3,14*5,03= ~146,93 ccm
Konkrétan ebből a rajzból nekem semmi nem derül ki, magyarázat sincs hozzá.
Amúgy tök egyszerű, ha meg akarsz bizonyosodni erről, mérj feszültséget a gyújtótrafónál, gyújtáson, majd anélkül.
Elvileg gyújtáson is hagyhatnád a paripát a te szisztémád szerint, ha beteszed sebességbe, és még az üres-visszajelző sem világít.
Tedd rá ma este a gyújtást, holnap reggel pedig meglátod mi lesz.
Amíg a gyújtáskapcsolóval a gyújtást magát szakítod meg, elveszed az áramot a CDI-ről, addig a vészleállítóval a gyújtás jelet testre húzod."
Ez speciel pl. a DT125 LC2-nél nem így van, az enyémben sem! Viszont a DT80LC2-nél meg már igazad van. Érdekes :)
Itt a 125-ös rajza, a kulcs is testre kapcsol.
Köszi
Keresgéltem a manualba, de nem volt sok időm, úgyhogy hagytam a fenébe.
De a matek órát azért köszönöm.
Ott a kipu van fojtva, Gia rendszerrel 12.000.-ig forog.
Matekóra!
Mikor jártál iskolába?
Segítek.
R2xPIxlökethossz.
Kb.: 1,5cm3
Gerecsénél motor gasket "márkájú" kb 4500ft.
125-ös DT henger maximum meddig lehet fúrni? Neten wössner dugóból van 61 mm-es is. Ez így már hány cm3?
Ha jól tudom a motor 3DD-s alváz,motorszámú, 1989-es gyártmány, de a hengere 3BN-es. Ehhez az évjárat,típushoz melyik tömítés készlet a jó?
Jobban elmenni felesleges, mert nem fog végre leforogni.
2T-nek felül van a nyomaték.
Vegyél 4T-t, de minimum 600-ast....
Amíg a gyújtáskapcsolóval a gyújtást magát szakítod meg, elveszed az áramot a CDI-ről, addig a vészleállítóval a gyújtás jelet testre húzod.
Mindig kap egy pofont a CDI.
Nem azt mondtam hogy idő előtt elromlik, vagy el fog romlani, de hosszú távon nem tesz jót a CDI-nek.
Mindamellett nem értem a vészgomb használatát, mert utána úgy is le kell venni a gyújtást, ha nem akarod lemeríteni az akkut.
Felesleges a használata, mindamellett hogy az userek többnyire elfelejtik hogy úgy hagyták, aztán meg miért nem indul?
Igaz nem DT,de szinte ugyanaz.
Van egy TDR125R-em,ami gyári méretű lánckerekekkel 80km/h-nál 6000körül forog,90km/h-nál pedig 7200-7300.Szerintetek milyen változtatással lehetne a fordulatot lejjebb vinni?
Köszi!