Üdv.
Az a gyárija.
Ha nem volt buzerálva, és elforog végig akkor nincs gondja.
Bár lehet érdemes beledobni egy újat, ugyanúgy 110-est, mert lehet valaki mókolta.
Kell bele egy 120-as főfuvi.
Valszeg az előző tulaj, összerakáskor nyitott a főfuvin, utána meg nem jött rá a hibára, amit ő épített bele.
A membrán hibától nem darál be, csak alul lehet gyengébb.
1 hete vette! Azt hitte hogy karbi takarítás és kész, de valahogy nem jött össze! Elvileg amikor le lett rakva a motor akkor hibátlan volt ( szeptember) és most hogy elő lett véve márciusba első indítástól ezt csinálja
DT féktárcsákat én is keresgéltem már rengeteget. A legtöbb alkatrészes tagnál fél óra alatt elkelnek a féktárcsák. Itt az oldalon volt valaki, aki elvileg tudott jókat csinálni, ill. újonnan találtam 18 ezer ft körül.
Üdv! Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Dt 125 R 96os forimérő szerint forog 7500-8000 et maximum és ott csak "darál".Odáig minden fokozatban szépen húz! De valamiért nem akar kipörögni. Karbi takarítás, Power beállítás megvolt ,légszűrő nélkül is ugyanez a probléma! Álló helyzetben üresben 8000 a max , elzárt benzincsappal egy helyben üresben elvileg elforog 10.000 főlé. (Membrán átszakadást mondtak neki így látatlanba) Köszönöm!
Most úgy tűnik sikerült szerezzek egy másik féknyerget,de ha lesz időm,akkor megpróbálkozok vele.
A hátsó féktárcsám 3,5mm és a manual szerint 4mm a szervízlimit, esetleg valaki nem tudja honnan szerezhetnék? Neten keresgéltem,de nem igazán találtam hozzá..
Halihó!
Eladó DT 125 MX alkatrészek: tank, ülés, váz ( az már nem teljes) műanyag oldalidomok, kormány stb
valamint hátsó gumi http://olx.hu/hirdetes/enduro-gumi-ID35qHr.html
érdeklődni meg vagy itt vagy a hirdetésben lévő elérhetőségeken :)
Ár megegyezés szerint! ;)
Üdv! Gianellivel nekem sem tetszett a gyárival 6500as fordulaton leadja a 10lóerőt....nem kell forgatni fogyaszt 4-4.5öt, megy 80-90et! A Gianellivel meg 7e alatt gyenge forog 11fölött simán,jobban húz valamivel,gyári áttételével 3. ba megy 70et,6. nem is bírja,5.ben mentem vele 105öt! Le kéne hozzá áttételezni...hogy a 6. at is elbírja vele! De használhatóságban jobb gyári,kinyírhatatlan! Nekem 40e km volt benne gyári dugóval! Gianellit megvettem még aznap le is szedtem és eladtam!
Ha van méhg hozzá türelmed, megpróbálhatod mégtovább tágítani a kifúrt légtelenítőcsavart, amíg már olyan vékony nem lesz, hogy szinte látszanak a menetek is. Ezután vékonyab szöggel (ár) vagy bármilyen hegyes tárggyal le tudod kapargatni a féknyereg furatának menetes faláról a csavar meneteit. WD 40 használata segíthet. Ha sikerül felkapargatni egy-két menetszálat, akkor fogóval ki lehet tépni, csavarni, hátha magával hozza a csavar többi részét.
Nekem egyszer így sikerült kiszedni egy menthetetlennek tűnő csavart.
Az a gyárija.
Ha nem volt buzerálva, és elforog végig akkor nincs gondja.
Bár lehet érdemes beledobni egy újat, ugyanúgy 110-est, mert lehet valaki mókolta.
Valszeg az előző tulaj, összerakáskor nyitott a főfuvin, utána meg nem jött rá a hibára, amit ő épített bele.
A membrán hibától nem darál be, csak alul lehet gyengébb.
A hátsó féktárcsám 3,5mm és a manual szerint 4mm a szervízlimit, esetleg valaki nem tudja honnan szerezhetnék? Neten keresgéltem,de nem igazán találtam hozzá..
Eladó DT 125 MX alkatrészek: tank, ülés, váz ( az már nem teljes) műanyag oldalidomok, kormány stb
valamint hátsó gumi http://olx.hu/hirdetes/enduro-gumi-ID35qHr.html
érdeklődni meg vagy itt vagy a hirdetésben lévő elérhetőségeken :)
Ár megegyezés szerint! ;)
06308740159-es számon érdeklődjetek.
Igen Gianelli, csak rezonátor van.Ebben nincs fojtás!
Ha valakinek van tapasztalata/véleménye erről a típusról, azt szívesen fogadom!
Ha van méhg hozzá türelmed, megpróbálhatod mégtovább tágítani a kifúrt légtelenítőcsavart, amíg már olyan vékony nem lesz, hogy szinte látszanak a menetek is. Ezután vékonyab szöggel (ár) vagy bármilyen hegyes tárggyal le tudod kapargatni a féknyereg furatának menetes faláról a csavar meneteit. WD 40 használata segíthet. Ha sikerül felkapargatni egy-két menetszálat, akkor fogóval ki lehet tépni, csavarni, hátha magával hozza a csavar többi részét.
Nekem egyszer így sikerült kiszedni egy menthetetlennek tűnő csavart.
G.