Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem volt időm àtfutni az ilyen aprósàgokon.Màssal küzdök jelen pillanatban.
Mi van akkor ha yamaha dt 125 lc2 akkor indul meg nagyon ha kevés a benzin már benne? lehett azért mert több levegőt kap?
DT 125R(e) 90-es.
Gondolom a légyszűrő tiszta, meg a kipufogó is ki van égetve.....
Nem igazàn akar menni.Elvileg 2500km-van benne fúràs óta de nagyon erőtlennnek tűnik felső tartomànyban.
Üdv.
Az a gyárija.
Ha nem volt buzerálva, és elforog végig akkor nincs gondja.
Bár lehet érdemes beledobni egy újat, ugyanúgy 110-est, mert lehet valaki mókolta.
Üdv!80-as Dt-be mekkora lenne az ideàlis?Most 110-es van benne.Kicsit sokallom bele...
milyen Dt-ről van szó?
Kell bele egy 120-as főfuvi.
Valszeg az előző tulaj, összerakáskor nyitott a főfuvin, utána meg nem jött rá a hibára, amit ő épített bele.
A membrán hibától nem darál be, csak alul lehet gyengébb.
Alapjárati fúvóka benne van? Más fajta motornál nekem akkor volt ilyen, mikor az előző ember kifelejtette azt...
1 hete vette! Azt hitte hogy karbi takarítás és kész, de valahogy nem jött össze! Elvileg amikor le lett rakva a motor akkor hibátlan volt ( szeptember) és most hogy elő lett véve márciusba első indítástól ezt csinálja
Valamiért baromi sok benzint kaphat. Sokáig jó volt, aztán egyszercsak elromlott? Vagy összeszerelés után lett ilyen?
DT féktárcsákat én is keresgéltem már rengeteget. A legtöbb alkatrészes tagnál fél óra alatt elkelnek a féktárcsák. Itt az oldalon volt valaki, aki elvileg tudott jókat csinálni, ill. újonnan találtam 18 ezer ft körül.
Üdv! Valaki találkozott-e már hasonló problémával? Dt 125 R 96os forimérő szerint forog 7500-8000 et maximum és ott csak "darál".Odáig minden fokozatban szépen húz! De valamiért nem akar kipörögni. Karbi takarítás, Power beállítás megvolt ,légszűrő nélkül is ugyanez a probléma! Álló helyzetben üresben 8000 a max , elzárt benzincsappal egy helyben üresben elvileg elforog 10.000 főlé. (Membrán átszakadást mondtak neki így látatlanba) Köszönöm!
Üdv!
ebcbrakesponthu
Most úgy tűnik sikerült szerezzek egy másik féknyerget,de ha lesz időm,akkor megpróbálkozok vele.
A hátsó féktárcsám 3,5mm és a manual szerint 4mm a szervízlimit, esetleg valaki nem tudja honnan szerezhetnék? Neten keresgéltem,de nem igazán találtam hozzá..
Halihó!
Eladó DT 125 MX alkatrészek: tank, ülés, váz ( az már nem teljes) műanyag oldalidomok, kormány stb
valamint hátsó gumi http://olx.hu/hirdetes/enduro-gumi-ID35qHr.html
érdeklődni meg vagy itt vagy a hirdetésben lévő elérhetőségeken :)
Ár megegyezés szerint! ;)
Üdv! Gianellivel nekem sem tetszett a gyárival 6500as fordulaton leadja a 10lóerőt....nem kell forgatni fogyaszt 4-4.5öt, megy 80-90et! A Gianellivel meg 7e alatt gyenge forog 11fölött simán,jobban húz valamivel,gyári áttételével 3. ba megy 70et,6. nem is bírja,5.ben mentem vele 105öt! Le kéne hozzá áttételezni...hogy a 6. at is elbírja vele! De használhatóságban jobb gyári,kinyírhatatlan! Nekem 40e km volt benne gyári dugóval! Gianellit megvettem még aznap le is szedtem és eladtam!
Motorral kaptam.Gyári állapotban jobban tetszik.
06308740159-es számon érdeklődjetek.
Tudom azokban nincs,miért akarnád eladni?nem vált be?mennyiért adnád amugy?egyik ismerősömet érdekelné
Helló!
Igen Gianelli, csak rezonátor van.Ebben nincs fojtás!
Hali,gianelli rezó?csak a dob v. vég is?
Sziasztok!

Ha valakinek van tapasztalata/véleménye erről a típusról, azt szívesen fogadom!
Üdv.

Ha van méhg hozzá türelmed, megpróbálhatod mégtovább tágítani a kifúrt légtelenítőcsavart, amíg már olyan vékony nem lesz, hogy szinte látszanak a menetek is. Ezután vékonyab szöggel (ár) vagy bármilyen hegyes tárggyal le tudod kapargatni a féknyereg furatának menetes faláról a csavar meneteit. WD 40 használata segíthet. Ha sikerül felkapargatni egy-két menetszálat, akkor fogóval ki lehet tépni, csavarni, hátha magával hozza a csavar többi részét.
Nekem egyszer így sikerült kiszedni egy menthetetlennek tűnő csavart.

G.