Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi,már csináltattam,grafitos,tűzkarikával.nem biztam a véletlenre.amugy ha valami komoly vagy nagy sorozatu tömités kell szoljatok,lézerrel bármit ki tudok vágatni,szinte bármiböl
Üdv! Én általában sima klingeritből csinálom a tömítést és abszolút nem ég ki, ugyanis össze van szorítva. Egyszerűen meg tudod oldani te is, csak a hengerfejen kikocogtatod!
Continental ContiEscape

Az enyémek eladóak lesznek, újszerű állapotban.
A motoron ezek vannak, ezzel vettem, de cserélem terepgumikra.
Ha érdekel, megegyezhetünk.
Üdv.
DT125R ... milyen gumit ajánlotok rá,UTCAI használatra.
Esetleg enduro gumi is szóba jöhet.
Irtam màr hogy igen oda adom.telo szàmon elérhető vagyok.06308740159
Nem biztos de talan az akksi miatt lesz bajod.mivel nincs benne a fesszabályozo nem tudja a tularamot hova tölteni.igy a fesszabalyozo idő elött kuka,meg raadasul a feszkorlatozo tularamnal kisüti a takercset.ha mar a fesszabalyozo nem 100-as.lehet tul sokaig van testrezárva a tekercs és igy nem termel aramot.
Hello 11000 ft postaval együtt oda adod?
Helyesbítve a motoron semmi változást nem lehet észrevenni. Csak az elektronika kapcsol le.
Lehet érintkezési hiba vagy szakadt tekercs. persze ha elszáll minden akkor lenne jó ha meg tudnán nézni hogy a tekercsből jön e feszkó még. ha igen akkor szabályozó / esetleg csati /. ha nem akkor ... tekercs inkább.

,
Csak a lámpa kapcsol le és minden elektromos dolog. Se hőmérő óra se üres jelző lámpa. Semmi áram nincs olyankor.
És erőben és gyorsaságban mekkora különbség van egy dt80 és egy minarelli am6-al szerelt dt 50 között?
Épp alacsony az üza szint a karbiban. illetve nagy a fúvóka mérete (együtt a kettő is lehet) .. PLusz ha nem tud elég gyorsan üza befojni a karbiba akkor is elfogy a lé....

nos...

Motor áll le vagy csak a lámpa ?
-
Nos főbb baja ? Ki szokott fogyni az üza belőle :)

Amit én tapasztaltam...

Berugó fogaskerék ami végülis álladóan forog mert a kuplung külső fog.kerékre van kapcsolva annak a perselye (minek oda csapágy) elkopik akkor nem tudod berugni .. ha nem esik le. ha meg leesik ki tudja mi történik ott bent.
Küllőket meg kell nézni mert szeretnek elrohadni a felniben. Nekem még volt az első fékkel bajom mert a porvédőn volt kis luk és ott bement víz oxidálta az öntvényt ami befeszítette a fékhengert ami aztán nem engedte el a tárcsát...
Meg szeretik a karburátort nem jól beállítani a használók (pl hidegen szivató nélkül indul ....az már nem jó beállítás)

Sziasztok!
80 Dt motoromra ha felkapcsolom a tompított fényszórót és elkezdek vele menni pár perc után lekapcsol magától és pár perc múlva vissza. Ha csak helyzetjelzővel megyek akkor is csinálja csak ritkábban. Nincs benne aksi. Gondolok a fesszabályzó hibájára vagy nem is tudom. Ti jártatok már így? Mi lehet a probléma?
Akkor megyünk tovább.
Felteszed bakra a sárkány elejét.
Felpumpálod a féket.
Most fog, azaz nem fordul a kerék.
Meglazítod a fékcsövet a főfékhengernél, azaz a kormánynál.
Ha oldódik a nyomás, akkor a főfékhengerben van a baj.
Ha továbbra is szorul, akkor az alsó munkahengerből lazítod ki a csövet.
Ha itt oldódik, akkor a csőben van leválás, és egyirányú szelepként működik.
Ha nem oldódik, akkor a kerékfékhenger a szar.
Teccik érteni?
az a gáz hogy van hézag.
Szisztok!
Nem tudom hogy dt50 vagy dt80-at vegyek. Azt szeretném kérdezni, hogy ezeknek a motoroknak általában mik a főbb bajai? Milyen gyakran romlanak el?
Hozzá kell teljes mértékben karburálni a motorhoz.
Lehet nagyobb főfuvi is kell.
A forgatás után elkevesel, és azért emelkedik meg az alapjárat.
Jó eséllyel szét fogod égetni a motorját.
Ha alapon ketyeg, visszaáll minden eredetibe, utána megint jó ez első elhúzatásig.
A fékkar, és a főfékhenger dugattyúja között nincs holtjáték, hézag.
Lazíts ki a csavaron, hogy legyen közte hézag.
Meg fog szűnni a "rápumpálás".
Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem. van egy dt 125 lc 2esem. olyan problémám van az első fékkel hogy ha elkezdem behúzogatni akkor egyre jobban befog. mintha a főfékhenger nem engedné vissza az olajat. a féknyeregnél a dugattyút kiszedtem. teljesen új állapotú tehát az nem szorulhat. fel lett töltve olajjal légtelenítve lett és ugyan azt csinálja. mi a hiba? lehet kapni felújító készletet? ha lehet akkor hol? illetve kompletten lehet ilyet szerezni?
Hali :) Olyan kérdésem lenne, hogy mit tudok állítani a yamaha dt eredetileg 50ccm-es de mostmár 70ccm-es hengerrel rendelkező motromon, mikor húzom neki hosszabb ideig, nagy távon és mondjuk megállok vele és el akarok indulni fullad a motor 4-5 másodperc és ujra tökéletes, de engem mégis csak zavar hogy ha egy kereszteződéshez érek és várnom kell 4-5mp-t hogy elindulhassak. Észrevételem szerint ezt csak magas fordulat után csinálja. Miért lehet ez? Mit kell beállítanom rajta? Esetleg kevesebb levegő ? köszönöm segítségeteket! :)
-nem :D
nektek volt már olyan hogy nem néha ki pörög a motor néha meg nem?
Sziasztok.Nem tudja véletlen valaki hól tudok olcsón teleszkóp harmónika gumit venni 80-as dt-hez?