Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!Még mindig azzal küszködök hogy hidegen kurva nehezen indúl!Már próbáltam mindenhogy!A kompresszió is jó 11!Vagy 15 rúgásra indúl szivató meg kopp gáz kell neki!mi lehet a baj?Ez a gyertya száma NGK pb6es ez van benne gyárilag?melegen egy rúgás !
a power működik
Lehet a pover vezérlése?
Húzd szèt vedd le a pover oldaldeklijèt majd indítsd be.
Forgatja a tengelyt?
széthúztam de ugyan úgy leállítja a motort a vészleállító
értem holnap meg is próbálom köszönöm szépen
Egyszerűbb megoldás:
Széthúzod a csatit, és beindítod.
Ha nem reagál a vészleállítóra, akkor annak a kábelét húztad szét.
Ha reagál, akkor az nem az.
Stimm?
Akksinak semmi köze hozzá, hacsak nem önindítós.
Akkuról a pover, az irányjelző, és a féklámpa megy.
A többi váltóáramról, amit motorfordulaton termel.
köszönöm a választ , oldalsztender kapcsolo nincs rajta , de a pillanat megállított megnézem holnap
lehet nincs 2 deci de ki köp valami olajos kormos trutyit pont rá a hátsó féktárcsára!Oké akkor próbálgatom!Az aksi ha gyenge annak van köze hozzá?(a power csekkol csak hallik hogy nem valami erőteljesen!)
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni dt80 lc2 vel kapcsolatban.
Nyíregyháza környékén keresnék szerelőt aki megcsinálná a motoromat.
Előre is köszönöm ha van köztetek valaki aki elvállalja.
Üdv.
Vagy az oldalsztender kapcsolójára megy, vagy a vészleállítóhoz.
Azért pukkadozik, mert valahol zárja az áramkört, és a CDI elektronikától elveszi a jelet, amit a gyújtótrafónak továbbít.
Azért durrog, mert csak részben történik a jelmegszakítás.
Szia.
Erre nincs teljes etalon.
Sok mindentől, többnyire beállítástól is függ.
Minden motor más, máshogy kell indítani.
Másmilyen keverékarány van beállítva, más ideig kell neki a szívató, van olyan is hogy nem kell neki, hidegen sem.
Neked kell kisilabizálni, megismerni.
Elvileg szívatóval indítod, ott ugye nincs kérdés, 2 állása van.
On-Off.
Gáz nélkül indítasz, a fojtószelep elzárja a levegő útját, így a szívató karral több benzint adagolsz, dúsítod a keveréket.
A 2Tnél többnyire játszani kell a szívatóval az elején, sajna nem lehet a DT-nél kicsit visszább tolni, mert egyből off állásba ugrik.
Ha megszívatod, pattogósabb lesz a hangja, be is kajál, ezért első húzatáskor le is darál felül, magyarul nem forog ki.
Nem a tied szar, többnyire mindegyik 2T ilyen.
Gyári beállítású fojtott 2T-k még nem kajálnak be, de nem is mennek.
Szerintem ne foglalkozz vele.
Kicsit sok az a 2 deci, amit említettél szerintem.....
Az nem csak benzin, hanem többnyire kondenz pára.
A hideg kipufogóba megérkezik a forró levegő, s szerintem a lecsapódott párát tolja ki.
Ha nem hiszed, próbáld meg meggyújtani!
Szia!Lenne még egy kérdésem!Hideg dt hogy kell inditani hivatalosan?Eddig még mindig sikerült túlszivatnom és mikor beindúl 2 deci benzint kiköp a kipufogón!Szal gázzal vagy gáz nélkül próbáljam,szivató kell e vagy nem?Melegen vagy ha már volt az nap inditva akkor indul szépen!az aksi bejátszik ha gyenge?köszi!
125ös
azért a power szelep árulkodó nyom
Nem tudod hogy amit vettel motor 125 vagy 50? Ez érdekes!küldj képet!
a napokban vettem egy dt 125-ös motort (nincs rá jogsim) de az alvázán 50-esnek van írva ez miért lehet? és hogyan tudom megállapítani hogy tényleg 125-ös-e?
Hát mikor meghúzod a blokkrögzítő csavart, akkor beljebb fogja némileg nyomni a perselyt, tehát nem lesz szoros a kötés, mert nem lesz közte aminek nekifeszülne. Nem véletlenül tették azt oda.
Hogy áll a gép?
sziasztok tudna nekem segíteni valaki van egy dt 125 lc 2 a gyújtás elektronika zöld vezetékét széthúzom csak úgy indul ha össze van dugva csak pukkadozik , mi lehet a hiba
Elhiheted nem voltunk nyugodtak. Sajnos sok idő telt el a szét illvetve összerakás közt mivel vártunk a főtengelyre és nem emlékeztünk már hogy hova megy
nem is értem hogy lehet egy motort úgy nyugodt szívvel összerakni hogy látod hogy kimaradt egy alkatrész
Eladó,akit érdekel keressen,biztos megegyezünk.

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Tumaska! Ha kihagyom amit omega kérdezett jár valami kárral? Múlt héten raktuk össze a blokkom és kimaradt nekünk az a kis távtartó..