És milyen típus? Poweres? Mert speciel nálam power takarítás után, az zörgött/zörög a járatában. Könnyen meg tudod állapítani, ha poweres a géped. Fogsz egy vékony köracélt, odaérinted (nem odanyomod) a power szelep fedélhez, és érezni fogod,ahogy rezeg, és beremeg a köracél is. Utána hozzárakod a hengerhez és ott is megnézed. Ez csak tapintásra, külsőleg jó megnézni. Nem feltétlen jelenti azt,hogy nem a hengered zörög. Ez csak egy tipp :D
A csörgő hang sokminden lehet.azt hogy a tűgörgő jo azt hogy állapitottad+?max ha a hengert lehúzod,és nem billeg a dugo,de ha már lent volt a hajtokart meg lehetett volna mozgatni lehet az van ki,vagy a gyűrűd is ciripelhet.kompresszio?hónolás a hengerben? nincs válla?milyen olaj,hányas keverék?stb....?
Abban kérném a segítségeteket, hogy a motoromnak van egy kis csörgő hangja, gondoltuk, hogy tűgörgős vagy csapszeges, de ezek mind jók van valakinek valami ötlete mi lehet vagy tapasztalt hasonlót?
Bocs hogy belepofázok de a tankod ne citromsavval mosasd.mar csak ha jot akarsz:). a sav!még jobban korrodálja a fémet .mosasd amig nem tisztul utána+1 nap gázolaj.ha telitődik megint a felület olajja már nem fog tovább rozsdásodni
Hát az nem jó. Akkor lenne jó a te ötleted (addig mosod, míg tiszta benzin nem folyik belőle), ha állandóan a javított rész felett lenne az üzemanyagszint, de szerintem ez lehetetlen. Igaz simsonnál én csavarokkal anyákkal, csapágygolyókkal+brigéciollal az egész tankot belülről fémtisztára pucoltam, és az azóta is jól szuperál.
Vagy van benzinálló spéci festék, azzal kell belülről bevonni. Erre vannak specializálódva embörök :D
igen az iv ugyan olyan meg minden leműtöttem de belevagtam 1 pindurkát a bovdenbe es ugyan ott vagyok ahol a réginél de nem lehet olyat kapni amit nem kell műtögetni? de neked az az ív az műanyag ?
Ja, értem már a problémát.
Nem tudod azt a menetet onnan leműteni? Mert egyébként így képről nézve a fém rész íve jónak tűnik, meg az a kis váll is rajta van, ami beleakad a műanyag házba.
Csak az a menet teljesen felesleges. Én megpróbálnám valahogy leszedni onnan.
Egy eléggé fontos , de lehetséges ,hogy eléggé primitív kérdéssel fordulok hozzátok! Sajnos a tankom sarkát ki dörzsölte valami oknál fogva az ülés ! Lényeg fater elvitte megcsinálni és most mikor tölteném bele a tankba a benzint próbábol megnéztem és valószínű ahogy ugye kimosták vízzel vagy akar mivel a tankom hegesztés előtt ,rozsdás lett a belseje .... Ilyen rozsdás szerű benzin folyik ki! Mit tanácsoltok? Gondolom benzinnel addig mossam a belsejét míg átlátszó nem lesz ami kifolyik ? Köszönöm szépen a segítséget előre is!
amit linkeltem képet azon látszódik az a menet! Nem tudom miért van rajta nem illik bele a házba a régi vagyis ami eredetileg benne volt ugyan olyan alakú meg hosszú meg minden csak nincs rajta ez a szar menet de a házba ahol beleakaszkodik a bovden, a gázkarba nincs semmi csavarozható dolog nem értem es bele se fér mert akkora nem tudnám vissza csavarozni a tetejét a fedelet ! olyan mintha nem ehez lenne való de mást meg nem találok :D
Sziasztok! Gázbovdent keresnék DT 125 höz (96) rendeltem netről valami után gyártottat de a gázkarhoz csatlakozó végén valami menet volt (az eredetin ami benne volt nem volt ilyen menet ,hozzámérve az eredetihez csak a menetben különbözött) amit nem tudtam sehogy se csatlakoztatni rögzíteni (a régi cseréje szőrösödés miatt szorult cserére ) valami bontott gazbovdent keresnek vagy megoldást ! valaki tudna küldeni 1 képet h áll a gázkarnál a fedél alatt a téma a bovdenházba ? előre is köszönöm
a dt eleje olyan mint az xt hátulja
nekem szűk 5 ezer volt a felújítókészlet a yamahától
amikor cseréled a gumi részeket fémtisztára kapargasd ki a karmantyú vájatát
1. Igen, befolyásolhatja az akksi a powert, mert csak jó akkuval működik normálisan.
2. Elméletileg valamivel többet kéne tudnia.
3. A szoruló fékkel megválaszoltad a 2. problémát. Amíg szorul a fék, addig örülj, hogy egyáltalán ennyit megy. :D
Én szétszedném a fékmunkahengert, kipucolnám minden részét szépen, a csúszkákat is lepucolnám, és újrakenném... Illetve egy komplett fékfolyadék csere se árthat meg neki.
Szétszedés után lehet, hogy kelleni fog melle új tömítőkarmantyú...
Sziasztok!
Van egy Yamaha Dt 125 r 2002 kék enduro
Valaki tudna segíteni? Olyan gondom vagy problémám lenne hogy szarakodik az aksim az befolyásolhatja a power működését?
Másik kérdésem gyári áttételem van fent erő van benne de végre csak 100 km/h tud ! vagy ezzel az áttétellel többet kellene tudnia ?
Harmadik szorul a hátsó fékem fújtam rá féktisztítót de semmi levettem a nyerget és a dugattyú nagyon nehezen ment a helyére kézzel nem is ment mit tudnék tenni vele?, előre is kösz
Dt50 lc-hez keresek légszűrőházat egyebeket aki tud valamit írjon.
Abban kérném a segítségeteket, hogy a motoromnak van egy kis csörgő hangja, gondoltuk, hogy tűgörgős vagy csapszeges, de ezek mind jók van valakinek valami ötlete mi lehet vagy tapasztalt hasonlót?
A régi bowdennek ugyanez a része szálkásodott ki?
Vagy van benzinálló spéci festék, azzal kell belülről bevonni. Erre vannak specializálódva embörök :D
Nem tudod azt a menetet onnan leműteni? Mert egyébként így képről nézve a fém rész íve jónak tűnik, meg az a kis váll is rajta van, ami beleakad a műanyag házba.
Csak az a menet teljesen felesleges. Én megpróbálnám valahogy leszedni onnan.
Egy eléggé fontos , de lehetséges ,hogy eléggé primitív kérdéssel fordulok hozzátok! Sajnos a tankom sarkát ki dörzsölte valami oknál fogva az ülés ! Lényeg fater elvitte megcsinálni és most mikor tölteném bele a tankba a benzint próbábol megnéztem és valószínű ahogy ugye kimosták vízzel vagy akar mivel a tankom hegesztés előtt ,rozsdás lett a belseje .... Ilyen rozsdás szerű benzin folyik ki! Mit tanácsoltok? Gondolom benzinnel addig mossam a belsejét míg átlátszó nem lesz ami kifolyik ? Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Még egy megjegyzés:
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-dt125-fekdugattyu-szett-ID342Fp.html
nekem szűk 5 ezer volt a felújítókészlet a yamahától
amikor cseréled a gumi részeket fémtisztára kapargasd ki a karmantyú vájatát
2. Elméletileg valamivel többet kéne tudnia.
3. A szoruló fékkel megválaszoltad a 2. problémát. Amíg szorul a fék, addig örülj, hogy egyáltalán ennyit megy. :D
Én szétszedném a fékmunkahengert, kipucolnám minden részét szépen, a csúszkákat is lepucolnám, és újrakenném... Illetve egy komplett fékfolyadék csere se árthat meg neki.
Szétszedés után lehet, hogy kelleni fog melle új tömítőkarmantyú...
Van egy Yamaha Dt 125 r 2002 kék enduro
Valaki tudna segíteni? Olyan gondom vagy problémám lenne hogy szarakodik az aksim az befolyásolhatja a power működését?
Másik kérdésem gyári áttételem van fent erő van benne de végre csak 100 km/h tud ! vagy ezzel az áttétellel többet kellene tudnia ?
Harmadik szorul a hátsó fékem fújtam rá féktisztítót de semmi levettem a nyerget és a dugattyú nagyon nehezen ment a helyére kézzel nem is ment mit tudnék tenni vele?, előre is kösz
Szerintem ez 9kw.