ha az a lemezes akkor mindenképp kuka
ha a klingerit szerű anyag akkor ha ugyanúgy teszed vissza (és nem esik cafatokra) akkor jó esélyed van az újrafelhasználáskor arra hogy jó lesz
Sziasztok!
Meg szeretném nézni,hogy a hengert lehet-e még fúrni. Vizet leeresztem, hengerfejet leszedem. Ott a kérdés,hogy kell új hengerfejtömítés? Mert ha igen, akkor nem bontom egyenlőre szét, csak mikor tényleg elérkezik a felújítás ideje.
Ave.
Nekem egy70-es végdob volt rajta kb 30 cm,hangterelő lapokkal a belsejében amit csinaltam az egy arrow vég minta,100/80 oval lett 34 cm 40-es kiömlövel:) ua a teljesitmény.berugora nincs,2 évente egy jo esztergályos új persely:( csak altalában mar kúpos a tengelyveg is ,ahhoz csinaltasd a perselyt.+ jo olaj.a nagyobb gond a kuplungtengely persel, mert ahhoz mar szét kell huzni a blokkot.
Kösz ia válaszokat , nem szükséges a kép :D , ha van kedved rakjál , akkor , megnézem , biztosan szép motor , majd én si küldök egy előtte utána képet az enyémről , na meg anyni hogy neked a a rendszeren melyik féle végdob van ? mert úgy láttam 2 féle van az egyik állítólag hangosabb fajta , és sportosabb a másik meg valami más , de teljesítméynben ugyanakkorák nem ? ja meg a berúgó problémára tudsz valami tartós megoldást ,? mert nekem is kezd szopósodni.
Nem tudom mi az izlésed én csak a dobot hagytam+ a végdobot + én csinaltam igy nem megy szet a fejed 7000- nél szép tompa hang mint a nagyoknak:) és jobban is néz ki majd teszek képet ha gondolod
Atko neked annyit tudok mondani az nyém 87-es nekem lc1 főtengely ment bele.minden ua. A lökethossz csapágytáv lendkerékkúp stb 2külömbség van hajtókar alsó szélesség es also csap atmérő.gianelli rendszer hát.... használtmotor.hu alkatreszek,bontás v inkább gerecsemotor.hu ott szinte minden van új is+ bontanak is sürün hordjak külföldröl.csak athena tümitest ne vegyél2000-ért mert pont a köz tömités nincs benne..?vagy csinász +ba:) kb 10 perc
Es lenne egy kerdesem meg , nem tudsz elado ginaelli kipuff rendszert hasznaltan , aza 30 000 eleg huzos mert meg sok minent venni akarok , uj felszerelest is(sisak cipo kesztyu) , amolyan stilusmodositast csinalok :D es uj festest is kap ...
Jellemzően amúgy a DT km-órák csalnak lefele, kevesebbet mutatnak, mint a valós. Általában pedig fordítva szokott lenni, de DT-éknél nem felfele csalnak.
Az a baj h. Ha furatod jo esetben (ha norm. bejaratod)sokkal nagyobb kompresszio lesz benne.egy határeset csapágy v főtengely meg ha 3 honap után behal széthuzod a blokkot?nem éri +!a jo csapágyon ne sporolj fele annyi sincs mint a dugo+gyűrű.a gianelli kipu nem öli meg csak te ha szétforgatod.csak arra gondoltam ha főtengely rossz és te egy lc1 esére cseréled,annak kisebb az alsö csap+keskenyebb hkar,akkor ne egy110-es athena v polini hengerrel tuningold.elmegy azza is ha nem rangatod,akkor+minek?egy52 v 52.5 dugo:kb90 cm3 egy kipu es menni fog rendesen ;-)
A1-es :)