Elvileg otthoni körülmények között nem.
Csika felhasználó javít teleszkópot.
Konkrétan ezzel foglalkozik a krossz mellett.
30-40 körül van a hátsó teló javítása.
Érdemes bontottat venni inkább szerintem.
Ráhúzol egy mipolán csövet.
Fellazítod a csavart, és a csövet felfordítod a karbi mellé.
Addig jön fel rajta a benzin (közlekedőedény elvén) amíg a benzinszint magassága.
Természetesen nyitott benzincsapnál ellenőrizendő!
Szia.
Az a csavar, a pohár leeresztője, ill. ott tudod ellenőrizni a benzinszint magasságot.
A csavaron van egy "O" gyűrű, valszeg az ment tönkre.
Próbáld meg meglazítani, és utána húzd meg.
Első körben ne vedd ki, csak lazítsd meg és utána húzd meg.
Szia!Olyan gondom van hogy a karbi alján van egy cső csonk,és onnan csöpög a benzin!Van ott egy csavar is gondolom a pohár leeresztője!a csavarnál van gond vagy a tüszeleppel?Köszi!
A hátsó blokkrögzítő csavarnál van a blokkfelek között távtartó.
Egy kis üregben megtalálod a helyét. A blokkfuratokban ott persely van, azok között hézagol.
sziasztok. esetleg vki nemtudna megmondani h ezaz alkatresz honnan eshetett ki? blokk szethuzas kozben esett ki, esetleg oldadekninel a vizternel? kosz
Az első telókat szeretném felújítani, mert sokat állt a moci, több évet egy helyben. DT125 1996-os elvileg.
Milyen és mennyi olaj kell a szárakba és milyen szimmering kell bele?
Előre is köszi a segítséget.
Hali mindenkinek.valakit nem érdekel egy km óra?a 80-as dt -re rendeltem csak 180-ig van számozva.125-ös vagy valami nagyobban lehetett.esetleg kisebb órára elcserélnén(120-asra)
Én 110/100 18 méretet használok (ac10).
Meg vagyok elégedve vele.
Csika felhasználó javít teleszkópot.
Konkrétan ezzel foglalkozik a krossz mellett.
30-40 körül van a hátsó teló javítása.
Érdemes bontottat venni inkább szerintem.
Fellazítod a csavart, és a csövet felfordítod a karbi mellé.
Addig jön fel rajta a benzin (közlekedőedény elvén) amíg a benzinszint magassága.
Természetesen nyitott benzincsapnál ellenőrizendő!
Az a csavar, a pohár leeresztője, ill. ott tudod ellenőrizni a benzinszint magasságot.
A csavaron van egy "O" gyűrű, valszeg az ment tönkre.
Próbáld meg meglazítani, és utána húzd meg.
Első körben ne vedd ki, csak lazítsd meg és utána húzd meg.
Egy kis üregben megtalálod a helyét. A blokkfuratokban ott persely van, azok között hézagol.
Amúgy szia.
DT 125R 2000-es
495ml/ szár.
Minél sűrűbbet, a DT telóiban nincs szelep.
Hidrokomol U-68-at szoktam, az csillapít.
Az első telókat szeretném felújítani, mert sokat állt a moci, több évet egy helyben. DT125 1996-os elvileg.
Milyen és mennyi olaj kell a szárakba és milyen szimmering kell bele?
Előre is köszi a segítséget.