Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ésrtem ... hát úgy vagyok vele , hogy a a henger lejön megy fúrásra + új dugó hozzá , de azon kívül semmihez nem nyúlok mivel nem csörög a blokk , és tudomásom szerint 4 éve újították , .... hát erősen bízom benne , hogy kibírja a főtengely stb... De akkor ezek szerint van rá esély , hogy az új kipuffal széthajtom a blokkot .. igaz ?
köszi, már beszéltem vele, cak az a baj, hogy 20 kw os forgalmi van hozzá
ja ez már a jamaha dt fórum...
Van.
Keresd Adydt125R-t a jamaha fórumon, azt hiszem ez vagy ehhez hasonló a nick neve...
sziasztok!
valakinek van eladó papíros vagy papíirozható eladó 125-ös dtje?
Kész.
Na, sikerült kivarázsolni az alsó csészét. Az új már a helyén van. Már csak a csapágy van hátra. Villanyak a fagyasztóban, a csapágy meg megy a platnira.
Ha szétszeded látszik meg hogy jo e a főtengely vagy cserélni,felujitani kell e.imádkozz.csak gyári hatókar van vagy komplett főtengely48000/180000ft:( vagy az lc1 főtengely egy jo prox v.wössner hkarral kb20/25csak ez joval gyengébb én ezt valasztottam.az összes csapägy cseréjére gondoltam ntn -koyo csapágyak az össz 6ezer motorboltba csak a főtengelyét akarták 7-ért adni.normal méretek semmi spec csapagyak,nézz szét
Lc2 -es 95 ös utolsó szériás 2 oldali idommal , de most nem értem a csapágyakat hová gondoltad ? , a főtengelyt si cserélni kell ?
Hat hirtelen nem tudom a gyári hanyas,de szerintem elbirja.max a tüt rakd fentebb.ugyis akkor derül ki.mindrn motor más.furad után1000 km majd +mondja.nem irtad h 1-es v2•es? +jotanacs a csapägyakat ne motoros boltbol v webáruhazairol vedd
Köszönöm a választ , igen igen tanácsolták , hogy előtte fúrás + dugó minden ez meg is lesz . De azt is mondták hogy a karbit hangolni kell . nekem elvileg gyári mikuni van rajta , annál elég ha levegő+benzint álítok vagy fúvókát is növelni kell ?
Sziasztok közben meg találtam a nevét meg minden szóval keresek tűszelepet ilyen fajta Mikuni karburátorhoz.
Üdv atko!most olvastam kérdésed,lehet kapni gianelli dobot hozza.nekem is az van csak dicsérni tudom.sokan irjak alacsony fordulaton jobb a gyári.nem tudom sztem már azoknak kompresszio bajuk van.nekem műtét előtt leesett a berugo annyi sem volt.lehuztam a hengert a dugo alja leszakadva!kb4hónappal azelőtt vettem és addig ment mint az óra.2autoval mértük be95- 98 volt a vége5. ben?nem kell ahhoz másik gyujtás+nem mind1 hogy lc1- v2.a főtengely miatt(2ra)
A lapolt lemezt én csináltam az patent a kihajtás forog rendesen,az órát +a fordulatmérőt egy bontostol rendeltem.most járatnám a mocit csak igy nem sok támpont:( +még fesszabályozó is -igy az elektronika is kinlodás van vagy30-35 volt. ?
képet ki hagytam
Sziasztok keresek mikuni karbiba (dt -hez) azt a kis cuccot nem értek hozzá sajnos nekem hiányzik és miatta folyik a benzin.Nem ilyen a karburátorom de próbáltunk egy ilyen típusúval de túl hosszú volt sajnos :(
Köszi, ezt már láttam, de ez sajnos hátsó fékmunkahengerbe való. Nekem meg első főfékhengerbe kellene.
Apuci,gondolom a DT tömítéséről beszél hogy szar,de neked nem dt-be kell hanem kdx-be,abba meg nem biztos hogy szar a gyári lemeztömítés?
Meg szabad venni, mert minden jó belőle, csak a h.f. tömítés szar.
értem, hát akkor nem szabad venni gyári tömítés cuccot 12ért hanem csináltatni 3ért,így korrekt
Köszi
Leírtam, mert nem jó!
Magyarul szar.
Idő előtt kifújja, vagy jobb esetben 30-40 km-re a lakhelyedtől.
A mentés a hf. tömítés árában van.
Kell!
A povermotor csak egyenáramról működik!
szia,sziasztok! hozzászólva a lentiekhez nekem is hasonló a problémám,(h.f. tömités csere után)hogy elnyomja a tágulásiba a vizet...és a h.f. tömitésem is csak sima lemez+kis paszta, kérdem,hogy miért nem jo a vékony lemez,hisz a gyári tömités készletéhez is csak egy vékonyka lemezt adnak a h.f.-hez?
yamaha dt 125 lc2hoz kell aksi hogy menjen a powermotor?