Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Új hengerfejtömítés kell neki.
A vékony lemeztömítés nem jó, csináltatni kell klingeritből tűzkarikás tömítést.
A meghajtónál a lapoláson elfordul.
Ezért mér kevesebbet.
Ugyanaz a szisztéma mindkettőnél, ugyanazzal a kerék átmérővel.
Vagy az óra van berhelve.
De szerintem inkább az első.
Ui: alapjáraton és kisgázon jó ha odarántom neki jön minden
hali.
Nemrég raktam össze megszorúlt gépem új hengertalp és hengerfej tömítéssel, de valamiért olyan mintha levegő kerülne a hűtővízbe ezért a túlfolyó tartályba lövi vissza a vizet :/ ezért elzártam a kivezetést erre kilövi a pupakját a nyomás.. Most akkor újra szét az egész és adjak a hengertalpnak pasztát? :) vagy mi a gond?
Üdv , van egy yamaha dt 80 motorom , és szeretném tuningolni , a sport kipufogón gondolkoztam , de elvileg ahhoz karbit is kell hangolni , a motoron minden gyári , az is lehetséges hogy fojtott , de nem találom a fojtásokat. Kéne pár tanács mit cseréljek , mit állítsak be , hogy tökéletesen menjen és kihozhassam belőle a maximumot, és még szeretnék tudni valamit a cdi gyújtáselektronikáról is , pl , hogy azt lecseréljem sport változatra és ha igen honnan tudok olyat szerezni mert sehol nem látok efféle hirdetést. A válaszokat előre is köszönöm , pontos útmutatást szívesen elfogadnék :D
Itt hirdetnek eredeti fékdugattyúkat, karmantyúkkal együtt jó áron: link
Hali mindenkinek!egy kérdés.az lc1 + az lc2-km óra között van eltérés?most lett összerakva és nem mér pontosan(50 körül20 kb)a meghajtás nem 1forma v az óra nem ok?valaki 5let?
Úgy rémlik, hogy valamennyire kilógott, de ez nem okozott problémát.
Akkor marad a gumicukor.
Azzal ki lehet csalogatni.....
Én is ezt mondtam faternak, hogy belehegeszteni keresztbe valamit, aztán úgy kiütni.. Erre jött a duma, hogy a hőtől majd kitágul aztán elvetemedik stb.. Végül is megérne egy próbát, csak a vellany az apáméknál van a pincébe, a motor meg nálam a garázsba. És hát a motor nem így nem igazán szállítható, a hegesztő meg van vagy 40 kilós. Nem egy kocsiba ki-be darab. Na mind1, holnap úgyis megyek 24-be dolgozni, úgyhogy leghamarabb vasárnap érek rá foglalkozni vele. Addig megy az agyalás.
Fogas kérdés....
Én levágnám egy acél csavar fejét.
Elvágnám olyan hosszúra, ami pont belemegy keresztbe a csapágy külső gyűrűbe.
Ügyesek vághatják szögbe is, így beleül.
Majd megvarrnám villannyal, felülről meg kiütném egy vastag dórnival.
Monnyuk.
Mikor én végeztem a szerelő sulival, még nem volt dremel.
köszönöm te vagy a én emberem :D
Neked felül nem lógott ki így egy kicsit?
Jobb oldalt a tank alatt a vázon van a két felfogató. El sem lehet téveszteni.
Igen, szettben, kb 14-15 ezerért vettem kormánycsapágyat. Nekem tökéletesen passzolt alulra-felülre a kúpgörgős.
Sziasztok vettem egy yamaha dt 125 lc2 és nem volt felrakva a power motor a motorra és isten ért se tudom hogy hova kell felrakni a powermotort valaki tudna segiteni? előre is köszönöm a válaszokat :))
Igen, DT-R. A felső csapágyat te is kúpgörgősre cserélted?
Ez gondolom DT 125 R. Legalábbis ismerősnek tűnik. :D

Én is sokat szoptam vele anno. Én azt csináltam, hogy felülről egy lapos csavarhúzóval benyúltam, és próbáltam a peremébe beakasztani a csavarhúzót. Sajnos nem nagyon volt válla, de egy nagyon picit, 1-1 ütésre be bírtam akasztani, illetve neki feszítettem a csavarhúzót, és úgy ütögettem. Egy idő után megadta magát ezzel a módszerrel.
Csak szopok ezzel a kormánycsapágy cserével.. Valakinek ötlet, hogy vegyem ki az alsó csészét? Semmi pereme nincs, így fentről kiütni nem lehet. Dremel-em meg nincs, hogy szétvágjam.
Sziasztok!

Valaki vásárolt mostanában fékkarmantyúkat DT 125 R-hez, vagy TDR-hez?
Felújításra van nálam egy DT, már van 6 kg első főfékhengerem, de mindben rossz a karmantyú...
Ha valaki tudna weboldalt/boltot javasolni, kérem segítsen!
Igen.
Ezt akartam első körben javasolni.
Új gyertya, meg nem ártana egy NGK gyertyapipa is.
Azt többnyire a tulajok elhanyagolják, majd akkor cserélik, mikor már menet közben is leesik a pipáról,mert úgy szétkopik a rögzítő rugója.
Ha a karbi szar, mindig csinálja a hülyeségét, olyan nincs hogy van hogy jó, van hogy nem.
Az inkább valami elektronikai bibi lehet.
Ám nincs külön 4T dob.
Van fojtott lamellás gázáramlású, meg perforált csöves nyitott kivitel.
Tény hogy ahhoz több kaját kér.
Felülre nem szokása, de közép és alsótartományban biztos.
NGK BR9ES

https://www.youtube.com/watch?...(ez volt a BR8ES)
Közben megtaláltam.... NGK BR8ES
Gyárilag milyen gyertya való a motorba ?
Az az észrevétel hogy eddig egy nem rá való 4T dob volt rajta (előző gazdája rakta rá) Azzal hideg (10°C) időben nagyon kevesellt. Olyat csinált mintha meg akarna ragadni teljesen rendeltetésszerű normális használat mellett. És akkor lett véve rá egy gyári dob és azzal is csinálja. De csak egy pillanatig. Utána ugyanúgy megy tovább. Arra gondolok hogy az előző gazdája mikor felrakta a 4T dobot rá eltekerte a karbit és csak egy kicsit akarnék dúsítani a keveréken. Emiatt kérdem hogy a súbertű hogy áll. Vagy hogy a keverék állító csavar hol van.

Más márkasártoknál ilyen jellegű észrevétel nem tapasztalt. Emiatt gondolom hogy a karbi el van tekerve. Alapvetően menni megy a motor azzal nincs baj. Csak néha így "hülyéskedik".