Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag középen van.
Télen amúgy is kevesel a nyári beállítással, mivel több levegőt kap.
Ha nem akar menni, csak úgy mint egy Simson kb. akkor valszeg még le is van fojtva a "kecske".
Nagyon szépen köszönöm a részletes választ. Azt megtudod e mondani hogy gyárilag melyik "slitz"ben áll a súbertű ? Gyanítom hogy lentebb van mint a gyári érték vagy a túl szegényre állítva a keverék. Gyári blokk gyári kipufogó....

Előre is köszönöm a segítséget
Sziasztok!
Dt125 höz fűzött sm szett milyen árba lehet, járna valamilyen módosítással a berakás , vagy gond nélkül illik hozzá?
Ha valaki csinált már ilyet az vegye fel velem a kapcsolatot legyen szives!
28-as síktolattyús Mikuni, (már ha nem buherálta valaki)
A bal oldalán van az alapjárati keverékállító, a karbi hátsó lap részében sűllyesztve egy réz csavar.
Igen, mivel levegőt szabályozol vele, így befelé tekerve elveszel az alapjárati levegőből, így dúsítod.
Valamennyire elviszi a közép, és a felső tartományt is.
Ha gyorsabb gázreakciót szeretnél, a tűn kell emelni.
Ahhoz viszont le kell venni a karbit.
Végülis nem tök mindegy?
Megmérni felesleges, ugyanis mint írtam van egy perem alatta ami megfogja és attól lejjebb nem megy. Egyébként a fészek már szemre is kisebb volt magasságra mint a csésze, de ugye gyárilag nem is kúpgörgősre tervezték. Csak kicsit zavar(t), hogy kilóg picit, ezért kérdeztem rá hátha valaki tudja milyennek kéne lennie. Sehol nem találok róla semmit pedig 2 napja keresgélek..
Előtte én megmértem volna a csapágy külső gyűrűjének a magasságát, meg a nyakban a csapágyfészek mélységét, hogy mennyire fog belecsúszni. És akkor lehetne tudni, hogy menne még beljebb, vagy nem.
Sziasztok

Abban kérném a segítségetek hogy egy Yamaha DT125X motoron (2005) milyen karbi van ? Pontosabban az érdekelne ha dúsítani akarok a keveréken akkor melyik csavart kell tekernem ? Nem az enyém a motor ezért teszel fel ilyen bután a kérdést. Esetleg valaki tudna e egy képet csinálni hogy melyik csavart tekerjem ? Nyilván befele kell tekerni az világos. Előre is köszönöm a segítséget.
Jobb esetben a kis csavart fogod beleszaggatni.
A nagy imbusz nem rohad bele, mert olajban van....
Az fogja a gátló "belső csövét".
Ha elforog, össze kell húzatni a gátlót, majd az megfeszíti.
Célszerűbb a helyén, 1 ember lenyomja, addig a másik meglazítja.
Amúgy belülről is megfogható, egy csőbe hegesztesz egy csavart, és annak a lapnyílásával fogsz a belső csőre.
Asszem 17-es, vagy 19-es kulcsnyílású.
Ha fontos megnézem este neked, van kivéve száram.
R-es manualt néztem, 88-03 ig. Azt tudom, hogy van egy imbusz alul, csak azt nem akartam bántani mert tuti be van rohadva. Aztán amilyen szerencsém van mostanában tuti beleszakad/törik, vagy olyat is olvastam, hogy elforog. De nagy köszönet a segítségért, ha esetleg nem bírok vele, keresni foglak!
Ami manualt nézel, az LC2-es.
Az "R"-nél alul van egy imbusz, azt kell kivenni.
Ha felhívsz, elmagyarázom hogy kell szétkapni, nem nagy ördőngösség.
Az igazság az, hogy nem szedtem még szét, így kicsit tartok tőle. Robbantott ábra alapján elég sok alkatrész van benne, bár lehet a gyakorlatban adja magát mit hogyan. A régi manuál alapján oldalt a villán alul kéne, hogy legyen egy leeresztő csavar, na most nekem pl. az nincsen rajta.
Jobb lenne alul kiszedni, mert a retek oda gyűlik.
Most felforgatod, akkor célszerűbb lenne szétkapni, kitörölgetni, vagy kifújni, féktisztítóval.
Meg akkor a szimmeringeket is ellenőrzöd, ha szépek az élek, kivágsz 5mm-ert a feszítőrugóból oszt mehet össze.
Igen, ki lett takarítva. Holnap vagy holnapután összerakom, ha tudok venni telóolajat. Apropó, telóolaj csere annyi, hogy nagy csavar kicsavar fent, olaj kiönt, aztán feltölt frissel? Szimeringem az oké.
Gondolom a helyét kitakarítottad....faszául.
Rakjad összefelé bő zsírral, húzd meg hogy megszoruljon a kormány, és lazítsd vissza amíg lazán elfordul középállásból.
Ne legyen szoros, mert azt csak menet közben érzed.
Elvileg manual írja hány kilóval kell lehúzni, de én nem szeretem szorosra húzni.
Attól is berágódhat.
Betakarja végülis, de azért nem olyan faszán mint ahogy a gyári fém volt.
Hi.
Ráteszed a porvédőt betakarja?
Ugyanezt rendeltem, tegnap meg is jött. Az egyetlen dolog amit furcsálok, hogy a felső csésze nem megy olyan mélyre, mint ahogy az más motoroknál szokott. Ez normális, hogy kicsit kiáll?
7-8000 Ft egy ilyen szett külföldről szállítással együtt.
Mindkét csapágy kúpgörgős.
link
Hi. LC2 úszót keresek.kötyi. oldtimerhungary@gmail.com
Sziasztok!

A történet az, hogy szétszedtem a kormányt mert már nagyon lógott, erre látom, hogy felül egy kúpgörgős csapágy van betéve csésze nélkül..
Valakinek nincs képe erről, hogy hogyan is kellene kinéznie? Sehol nem találok a neten. Olyat is olvastam, hogy volt akinek felül nem is kúpgörgős csapágya volt, hanem a hagyományos. Illetve hány ilyen spanolónak kellene lennie? Nekem kettő volt egymáson..
ismeri valaki Gabisupermoto nevű felhasználót? tudna talán elérhetőséget is?
hello!
én vagyok a tulaja a régi motorodnak a yamaha dt 125r-nek!
segítség kéne!milyen super moto kerekek vannak rajta vagy milyen fékek azon mert vennem kéne de nem tudok!
válaszod várom!
sziasztok eladó yamaha tdr 125 komplett blokk elektronika kipufogó