Ma nem unatkoztam. Szétszedtem a teleszkópokat, kitakarítottam és kaptak új szimeringet, porvédőt és olajat. De a lényeg a képen látható.
Kicseréltem a lagymatag puha szar gyári rugókat Wirth progresszív rugókra. Hát ég és föld a különbség a kettő között. Ránézésre is sokkal erősebb, vastagabb keresztmetszetű a rugó anyaga. Motoremelőről levéve nem ül össze egyből, mint a gyárival, nem hintázik a motor, nem csapkodja az út egyenetlensége terepen, mint korábban. Fékezés is sokkal hatásosabb vele. Egyszerűen kurva jó
Aki ilyenben gondolkodik, csak ajánlani tudom.
28.000 forintot megér bőven.
Legegyszerűbb módja, ha a bovdenház alá beteszel egy távtartót, vagy alátétet, ott ahol bemegy a blokkházba. Így alapból már jobban fogja húzni. A távtartó vastagsága igény szerinti, minél vastagabb (hosszabb) annál több olajat kap.
lc2 125 89 eshez nem is fogsz egykönnyen CDI-t találni !Yakomoto-nál van 60 -70ezer japcsiból és vársz rá három négy hónap! vagy ebayen keresel egy hasznaltat ami valszinű h zsákba macska:D széles utat srácok!
Üdv! Látom sikerült a regisztráció. Már sikerült is eladni a vasat? Légyszi mentsd majd el az új tulaj elérhetőségét, hátha lesz alkalmam még egyszer belefogni a restaurálásba.
Szervizkönyvben is benne van ez a fajta lendkerék. A végén a kiegészítéseknél, a későbbi évjáratokhoz a módosításokról. `99-től már ezzel a lendkerékkel szerelték őket. Enyém is ilyen.
Üdv mindenkinek! Eladóvá vált Yamaha DT 125!Munka miatt nem jut rá elég idő ezért döntöttem úgy hogy eladom. Keveset használt, jó motorikus állapotban. 70 000 forint akit érdekel írjon rám elmondok mindent!
A több olaj nem minden esetben jó. Majd nem égeti el rendesen, koksz lerakódik az égéstérben meg a duggattyútetőn és kipufogóban. A dobból meg köpködni fogja a szutykot. Inkább a gyári alap beállítást igazítsd be, és használj jó olajat. Megfelelő kenést biztosít úgy.
Ez a zsir melegités tényleg király dolod csak akkor miért vannak külömböző viszkozitásu olajok?ja es a hideg motort hogy rakod sebességbe? és mi fog kenni?(motul 10w30 v repsol)
Kicseréltem a lagymatag puha szar gyári rugókat Wirth progresszív rugókra. Hát ég és föld a különbség a kettő között. Ránézésre is sokkal erősebb, vastagabb keresztmetszetű a rugó anyaga. Motoremelőről levéve nem ül össze egyből, mint a gyárival, nem hintázik a motor, nem csapkodja az út egyenetlensége terepen, mint korábban. Fékezés is sokkal hatásosabb vele. Egyszerűen kurva jó
Aki ilyenben gondolkodik, csak ajánlani tudom.
28.000 forintot megér bőven.
Valakinek van eladó hűtője 125dt-r-hez?
yamaha dt lc2 125 1989 mocimhoz keresek cdi-t ,de nem találok
tud valaki segíteni hogy hol találok hozzá?
Segítséget szeretnék kérni,hogyan lehet az olajpumpán állítani?
Vagyis több olajat szeretnék neki adni. köszönöm a válaszokat.