Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A DT R hengere nem nicasilos tudomásom szerint...
Ilyen saras viszonyok között nem igazán szeretek szerelni, max. útszélén kényszerből....
Uhh de patent ez a dt ..:O :O fasza kis gép..
Amúgy látom a pasztát nem sajnálták tőle :D :D
Amúgy ha már levetted a hengert nézz meg pár dolgot pl hajtókar kotyogása stb meg vegyél normális tömitéseket stb...
Üdv.
Új normális dugót bele meg egy honolás ez alap ha nem vált le sehol a nicasil akkor a henger még okés.
Nem igazán látszik a képen, hogy a henger milyen állapotban van, de ha nem sérült akkor elsősorban dugócsere, aztán szerintem térj át a keveréses olajzásra. Esetleg egy hónolás jót tenne neki.
Megragadt! Elkezdett nem menni mintha nem kapna anyagot mikor leálltam vele már nem lehetett beugni, se betolni
Mikor leszedtük a hengerfejet már forgott is a dugó :)
Most kérdezni szeretném mit cseréljek rajta? mert es kis bemaródáson kívűl kutya baja egyébként az olajzóm fagyhatot be :DD
hello!
ennek a motornak a régi tulaját szeretném megtalálni, ebben a forumban régen megtaláltam de már nem tudom hogy ki volt!
6mm-es átmérőjű szilikon gumicső,meg vagy 30cm hosszan kivezetve hátrafelé a központiteló felé,amúgy funkciója a fent említett!
Szerk.: Itt ugyebár egy csészének kéne lennie, de nekem ez nem annak tűnik.. Próbáltam kiütögetni alulról, de meg se moccant.. ilyen nehezen jönne ki?
Sziasztok!

Szétszedtem ma a kormányom, hogy utána járjak a "csapágy" lógásnak és hát ami fogadott kissé szíven ütött... A csapágynak semmi baja, ellenben a fészek egyik oldala teljesen kb. 45 fokban elkopott. Lehet ezzel kezdeni valamit, esetleg persely e az ami benne van? Járt már így valaki?! 125R
Sziasztok!
DT 80 LCII 53v blokkba való vékonyabb hajtókarú főtengelyt keresek amihez kapható felújító készlet, nem baj ha kotyok a hajtókar csak a főtengelycsapágyak szoruljanak rajta!
Ha nem találnék akkor a másik fajata vastagabb hajtókarú főtengelyt bele lehet rakni a blokkba egyéb később keletkező probléma nélkül!
Egyébként a DT 80 LCI 37A blokkba jó az LCII 53v főtengelyei?
Sziasztok nincs valakinek egy bontott vagy komplett blokkja 50-es vagy 80-as vízhűtéses dt-hez?Mert vevő lennék rá ! :)
Köszönöm!
Az a váltóház szuszogója.
Ha eldugul, akkor szokta a váltóból az olajat betolni a forgattyúsházba, és elkajálja.
Én azé tennék rá egy csövet....meg akkor mosásnál sem folyik be a víz.
Illetve nem találtam a motor adattábláját de most olvastam a te adatlapodon, hogy elvileg ez 50-es DT lenne? Én sajnos annyira nem értek hozzá. A motor alvázszámát se találtam, igaz sötét volt, de elvileg korrekt a motor, ugye? Mit alakítottál át rajta?
Tényleg nem tudom eléggé meghálálni az információkat, de mindent tudni szeretnék róla :)
Most komolyan? Igen Én is ezt hallottam. De jó, hogy "találkoztunk" Mit tudsz elmondani a mociról? Akivel elcserélted fél évig nem indította be és nem tudtam kipróbálni illetve nem ért ehhez a tipushoz, de első ránézésre patika állapotban van! Grat hozzá. A fogaskerekeken kívül van olyan alkatrész, ami nagyon elhasznált? Azokon kívül nem láttam más problémát. Aksi még működik, de az indexek nem működtek. Illetve van egy elektromos csatlakozási pont a karbin, ami elvileg a szivató, de nem vagyok benne biztos. Szóval amit csak tudsz légyszi írj le róla, valahogy meghálálom.
Egyébként szeretnék az új gazdája lenni, már szombaton találkoztunk, de mivel nem tudtuk beindítani, így vasárnap szeretném kipróbálni. Amit szeretnék rajta megcsinálni, az a karbi kipucolása, mert ha fél évig nem indították be és benzin is elpárolgott, akkor sztem beállt már a keverék benne.
dt125r powerszelephez gumigyűrűt honnan tudnék beszerezni? Eléggé kopottak és zörög a járatban a szelep. Másrészt hőállónak kellene lennie. Csapágyboltba lehet ilyesmit kapni?
Szervusz ez a motor az én kezem munkája , az egészet én újítottam fel, csak elcseréltem egy autóra,most te vagy az új gazdája?
Hali!Mullinak szerintem.az olajpumpatol megy az lc be egy cső a karbiba csak a képen nem nagyon latszik.amugy szinte elnyűhetetlen nekem az lc83-as es hibatlan.csak nezd+ először nyom e olajat.ha nincs olaj a tartályba akkor viszont hamar vége lesz
Helló!
Erre a kis fehér csőre mi megy?(DT125R)
Kösz
Nálam látszanak a képeid...
Szerintem (de ebben nem vagyok biztos) az lc-k már vízhűtésesek. Ez régi Dt lehet, még az MX-ek elötti időkből. (Bár azt te is írtad, hogy DT)
-Az index azért nem megy, mert elromlott. (Innen távolról kb senki nem fogje tudni megmondani, hogy mi baja lehet)
-A karbin lévő elektromos csatlakozó szerintem az automata szivatóé lehet, mivel a képeken nem láttam kézi szivatót, ill annak bowdenjét sem.
-Az olajozás számomra is rejtély, én magamnak keverem az olajat a benzinhez.
-A kapcsoló, lehet, hogy már nem gyári, ezt nem tudom...

Üdv G.
Sziasztok!Mennyiért cserélik ki szereléssel együtt a elkopott komplett berúgó részt?
Miért nem látszódnak a képek?
Akkor konkrét kérdésekkel fordulok hozzátok, képes illusztrációkkal.
Szóval erről a motorról szeretnék információkat.
Elvileg egy LC1-es 80-as DT, mivel elől hátul dobfékes. 89-es de nagyon szép állapotban van. Indexek valamiért nem mentek rajta, de az első és hátsó lámpa igen. A kulcsot 180 fokban lehetett forgatni, 12 állás volt rajta és minden 3.ra égett a lámpa. Gondolom ekkor volt rajta gyújtás. Az egyik képen van a karbin egy nyíl, ami egy elektromos csatlakozási pontra mutat. Az mire szolgál és miért van kikötve? Illetve az olajzás hova van pontosan bekötve? A karbiba tolja az olajat vagy a szívócsőbe? Vagy ez befecskendezéses elven megy valahova? Ezt az olajzást nem vágom sajnos.
Szóval ami érdekelne:
- Tapasztalatok ezzel a tipussal kapcsolatban, pontosan melyik tipus is ez, az amit írtam vagy mellé lőttem?
- Indexek miért nem működhettek?
- Miért volt ennyi állása a kulcsnak?
- Az elektromos csatlakozás a karbin mi?
- Az olajzó rendszerről amit csak tudni lehet.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
Jó hétvégét!