Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Rendben!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

További kellemes hétvégét!
Szia.
Olajozhatod az ajkát, könnyebben becsusszan.
Sőt én a külsejét is szoktam.
Felesleges a 2 szimmering, mert a külső szimm. ajka nem fog kapni kenést.
Azért mert 2 db van benne, nem lesz 2X-es az élettartam.
Üdv K.
Sziasztok!

Tudom, nem ide való téma.. Ezért elnézést is kérek!
De tudom hogy itt segítőkész emberek vannak!

Adott egy blokkfél (gyújtás felőli) amibe 2 db főtengely szimering is elférne közvetlen egymás után,és a második szimering is átöleli a főtengelyt!
Mit gondoltok,rakhatok bele 2 db-ot? Nem sajnálom azt a plussz 700-900ft-ot....

Valamint szimeringet szárazon,olajosan,vagy zsíros ajkakkal szerelünk be?

Előre is köszönöm a segítséget!
én ráhúztam egy vastagabb gumi benzincsövet a tüskékre aztán simán megfogta az idomot
a mostani xt-n is így van megoldva
Sziasztok
50es DT-mhez szeretnék az oldalsó idomokhoz idomtartó gumikat gyártani, egy mintám van, de nem tudom hol kaphatnék ilyen tipusú gumianyagot? Nem szeretném, ha túl kemény anyag lenne, mert hidegben mégjobban felkeményedig, és törik... Itt egy kép, egy ilyen szettre lenne szükségem (rendelni 15K-ért nem fogok 8db cirka 6-8mm átmérőjű gumitartót...)
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 80-as DT-t. Szerintem LC1-es. De nem ismerem annyira a motort. Szeretnék segítséget kérni. Ha valaki jobban ismeri a 80-as verziót, az kérem segítsen itt vagy privtba. Előre is köszönöm!
Üdv, Csabi
Helló!
Ha valakit érdekel ATHENA FELSŐ tömítés szett hengerfejtömítés nélkül szóljon.Jó DT-R,TDR,TZR-re.
Szia Joe.a rendbeszedni mit jelent?motorikusan v.a vazat?vagy mindkettő?a blokkfelujitás elég huzós.én az elektromos részével kinlódok.és eléggé alkatrészhiány van:(
Sziasztok!
Nyíregyházán vagy környékén (kb. 100 km) létezik normális szerelő vagy szervíz aki rendbe tudna szedni egy 125 Dt-t? Sajnos a márkaszervíz már bizonyította, hogy nincsen a helyzet magaslatán ilyen szempontból, úgyhogy kilőve .
Hali! Van első radiális föfék hengered?
Hali! Köszi de csak egy úszó kellene!
Hali az lc2-n nekem 18/4.1 van hátul elől 21/2.75. Én is kérdeznén fesszabályozó nélkül be lehet a hőfokmérőt kötni.valaki régen kibelezte én meg most kinlódok.se akksi se index.csak 18v:(
szeva! van egy tzr szívócsonkom 4000 ft, ha megtalálom
sziasztok. Dt 80 lc2-re milyen méretű gumik kellenek? colt azt tudom 21-18 csak a többi méretet nem..
nekem van egy komplett karbim
Ebben a katalógusban meg tudod nézni:
http://www.jtsprockets.com/cat...

A szaggatottal aláhúzott szám a gyári fogszám.
Hali srácok! Nincs valakinek ilyen karbiba úszója? 28-as! Még szívócsonk is érdekelne!
Sziasztok!
Készülök lecserélni a láncszettet a motoromon (DT 50 MX-S) Láncszettet nem találtam hozzá, igy külön kell a lánckerekeket és a láncot kiválasztani. Valaki tudna nekem segítséget adni, hogy mekkora lánckerékhez hány szemes lánc szükséges?
Ha a bontásra szánt DT-n 3MB-s hengerfej van akkor az engem érdekelne! :)
keresek dellorto 28 phbh karbit
A karbi paraméterek: szivocsonk atmérö külsö 40mm,légszüröoldali csonk külsö atmérö 64mm,teljes hossz szivocsonk elejétöl a légszüröcsonk végéig mérve 87mm
körüli méretekkel
köszi
Ja tényleg! Bocs! Nem figyeltem hogy hányas.
Elkelt már !
Azért majd kérdezz rá a furatok távolságára, biztos ami biztos...

G.
Köszi a választ :) ezeket találtam én is, de kellett a megerősítés, valszeg így fogom keresni bontóknál
Szerintem ez RD-hez való szívócsonk. Az én 50-es DT-men fémből van a szívócsonk és arra "cuppan" rá a karburátor.
Mint ez: http://hifi.pcbonto.hu/portal/...
Még a 80-as DT-k szívócsonkja hasonló, de annak van egy vastag csőkivezetés a "tetején" ami egy kis műanyag tartályban végződik és a kedvezőbb légáramlás létrehozásában van szerepe. (vagy mi..)
Mint ez:
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...

Üdv G.