Szia.
Olajozhatod az ajkát, könnyebben becsusszan.
Sőt én a külsejét is szoktam.
Felesleges a 2 szimmering, mert a külső szimm. ajka nem fog kapni kenést.
Azért mert 2 db van benne, nem lesz 2X-es az élettartam.
Üdv K.
Tudom, nem ide való téma.. Ezért elnézést is kérek!
De tudom hogy itt segítőkész emberek vannak!
Adott egy blokkfél (gyújtás felőli) amibe 2 db főtengely szimering is elférne közvetlen egymás után,és a második szimering is átöleli a főtengelyt!
Mit gondoltok,rakhatok bele 2 db-ot? Nem sajnálom azt a plussz 700-900ft-ot....
Valamint szimeringet szárazon,olajosan,vagy zsíros ajkakkal szerelünk be?
Sziasztok
50es DT-mhez szeretnék az oldalsó idomokhoz idomtartó gumikat gyártani, egy mintám van, de nem tudom hol kaphatnék ilyen tipusú gumianyagot? Nem szeretném, ha túl kemény anyag lenne, mert hidegben mégjobban felkeményedig, és törik... Itt egy kép, egy ilyen szettre lenne szükségem (rendelni 15K-ért nem fogok 8db cirka 6-8mm átmérőjű gumitartót...)
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 80-as DT-t. Szerintem LC1-es. De nem ismerem annyira a motort. Szeretnék segítséget kérni. Ha valaki jobban ismeri a 80-as verziót, az kérem segítsen itt vagy privtba. Előre is köszönöm!
Üdv, Csabi
Szia Joe.a rendbeszedni mit jelent?motorikusan v.a vazat?vagy mindkettő?a blokkfelujitás elég huzós.én az elektromos részével kinlódok.és eléggé alkatrészhiány van:(
Sziasztok!
Nyíregyházán vagy környékén (kb. 100 km) létezik normális szerelő vagy szervíz aki rendbe tudna szedni egy 125 Dt-t? Sajnos a márkaszervíz már bizonyította, hogy nincsen a helyzet magaslatán ilyen szempontból, úgyhogy kilőve .
Hali az lc2-n nekem 18/4.1 van hátul elől 21/2.75. Én is kérdeznén fesszabályozó nélkül be lehet a hőfokmérőt kötni.valaki régen kibelezte én meg most kinlódok.se akksi se index.csak 18v:(
Sziasztok!
Készülök lecserélni a láncszettet a motoromon (DT 50 MX-S) Láncszettet nem találtam hozzá, igy külön kell a lánckerekeket és a láncot kiválasztani. Valaki tudna nekem segítséget adni, hogy mekkora lánckerékhez hány szemes lánc szükséges?
Szerintem ez RD-hez való szívócsonk. Az én 50-es DT-men fémből van a szívócsonk és arra "cuppan" rá a karburátor.
Mint ez: http://hifi.pcbonto.hu/portal/...
Még a 80-as DT-k szívócsonkja hasonló, de annak van egy vastag csőkivezetés a "tetején" ami egy kis műanyag tartályban végződik és a kedvezőbb légáramlás létrehozásában van szerepe. (vagy mi..)
Mint ez: http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
Rendben!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
További kellemes hétvégét!