Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy nem... :D Nem az első berohadt féket bontottam szét, nyílván nem nagy fogóval estem neki először. Leszedtem a fékcsövet, kipucoltam a főfékhengert, újra összeraktam, légtelenítettem, és láss csodát, b.szott megmozdulni. Ekkor jött az, hogy nagy fogóval megforgattuk a dugót. Így már (elhajló fékpedállal ugyan, de) kibírta nyomni a főfékhenger a dugattyút. Nem egy szép látvány volt benne. :D
Az első féknél viszont a főfékhenger rohadt be, így azt nem tudom szétszedni ezzel a módszerrel.

Visszatérve a zsírzóra. Valami teszkógazdaságos cuccom lehet akkor itthon, mert én ebből nem annyira tudom kinézni, hogy képes lenne ekkora feladatra. :D De majd akkor megpróbálok valami életképesebbet beszerezni holnap.
A levegő összenyomható nem?
Hány Bar nyomást tud a kompresszor?
8-12?
A hidraulikus gépek mennyit?
250-300 Bar?
Amúgy ha megkocogtattad volna a nyerget, saját főfékhengerrel és olajával kinyomathattad volna a munkahengert, és nem buszod össze.
De jó pap holtig....
Akartam reagálni erre, de inkább kitöröltem.
Sok sikert!
Az fog tudni nagyobb nyomást csinálni, mint a kompresszor? Egy próbát megér. :) Köszi!
Rossz dugó
Hát kösz a nagy semmit. Szerinted ki az a hülye hogy rossz dugót rak bele
Bocsi, de az ilyeneket szoktam elhajtani a faszba.
Ha volt benne annyi, hogy ezeket meg bírta csinálni, akkor legyen benne annyi is, hogy kiderítse a hibát.
Az is lehet hogy beleépítette.
Ha rossz dugó van benne, már lehet alapból szar.
Erre mondtam, hogy ezer baja lehet.
Én nem foglalkoznék vele.
Haverja ezer lehet az embernek, barátja csak egy.
Kézi-zsírzóval kell kinyomatni.
Van 1 eladó ujabbik DT hátsó lámpám ha kell valakinek 5000 ft 06 20 3911529
Sziasztok!

A héten hozzám került egy Dt 125 R. (Illetve még egy. :D)
Elég jól egyben van, de évek óta csak állt. Fékjei teljesen rosszak voltak, be voltak rohadva.
Elkezdtem szétszedni, viszont baj nagyobb, mint gondoltam. A hátsó fékben a fékmunkahenger olyan szinten berohadt, hogy kompresszorral sem bírtuk kinyomni belőle a dugattyút. Satuba befogva a munkahengert, vízpumpafogóval bírtuk kiimádkozni a dugattyút belőle. Viszont a dugattyú felülete így ugye eléggé megmaródott, ezért azt cserélni kellene. Ilyet tudok valahol szerezni is külön, vagy érdemes venni egy komplett munkahengert?

Ill. a másik dolog... Az első féknél pedig felül, a főfékhenger járt hasonlóan. Ott annyi a különbség, hogy egész egyszerűen nem tudom megmozdítani a dugattyút benne. Belső holtponton van, megfogni nem tudom, kompresszor nem nyomja ki. Áztattam benzinben, hígítóban is kicsit.
Most mára ráhagytam, az egész kócerájt beleraktam egy tálba, amit felöntöttem gázolajos benzinnel, abban hagyom ázni éjszakára, de szerintem ettől nem fogja megadni magát.
Valakinek valami ötlete van? Egyáltalán járt már így más is?
Ja amúgy bocsi ez nem dt hanem cagiva super city 125 dellorto 34 karbi van rajta de túlfolyó az luxus lenne rajta.
Azért ide írtam mert itt mindig kapok normális válaszokat.
Még nem értem rá hogy megnézzem mi van vele de ma amikor bementem a garázsba a karbi alatt a blokknál volt egy kevés benzin, csap zár normálisan.
Holnap elsőnek kitekerem a gyertyát + pufó le,2dikba tologatom hogy kinyomja azt a sok benzint majd egy kevés benzint öntök a hengerbe ha úgy beindul akkor biztos vagyis szerintem karbi bibi
Fúrták a hengert, + főtengely szimeringeket cserélt mert a gyújtás felől néha csepegett, lamellákat is cserélt.
Friss benzin van benne, 1L benzin 20ml olajat kever hozzá.
"Csütörtökön rakta össze"

Na ez itt a gond!
Mit rakott össze, meg hogyan?
Tudni kéne előzményt is, véleményem szerint az hogy tele van a kipufogó, az azt jelenti hogy nem égeti el.
Ergo leengedném belőle a benzint, és újjal feltölteni.
Túlfolyni nem folyhat túl, mert akkor a túlfolyón kéne kilépnie a feleslegnek.
Már ha szelel.
Sok minden baja lehet, lehet apróság is.
Üdv! Haverom ma lehozta a motorját mert nem indul be. Csütörtökön rakta össze, önindítós.
Kitekertem a gyertyát tiszta olajos benzines volt. Beleraktam egy újat nagy nehezen be indult de szinte cső gázra kb 3e fordulat volt üresbe, a pufóbol pedig fekete olajos benzin folyt és le is állt. Levettem a pufót kb 3dc olajos benzint öntöttem ki :D, gyertya ki elkezdtem tekertetni azt hittem csak meg szívta magát kő keményen. Nagyon sok benzint nyomott ki magából. Na ekkor gondoltam vmi nem stimmel kábeleket át néztem az egyik ami megy a cdi-hez ki volt csúszva. Vissza raktam, gyertyát néztem szikra ok. Beakartuk inditaní de megint semmi, gyertya ki eszméletlenül benzines. Tegnap már nem foglalkoztam vele mentem dolgozni. Majd ma de szerintem nagyon sokat kap, azt mondta a tű felűről a másodikba van. Szintet majd meg nézem de ha mégsem az lenne a probléma akkor vkinek tipp?
Sziasztok lc2 35 e shez 125ös :D keresek membránt ! akinek esetleg van bontott vagy tudja honnan lehet rendelni szóljon köszönöm!
Hali,most olvastam a forumot,én is ilyen cipőben vagyok.a gerecse motornal találtam főtengely én is ua.mint az lc2 a mérete.csak mire összerakod sokba lesz kb30 ezer
Rosszul tudod. Egyik DT125R sem nicasilos (maximum ha dobsz rá egy 170-es Athena hengert ). A TZR (4fu00) hengere nicasilos.
A nagyobb köbcenti csak nagyobb nyomatékot jelent. Ha a végsebességet is növelni szeretnéd, akkor az áttételezést kell módosítani, pl nagyobb első lánckerékkel.
FIGYELEM srácok, aki supermotósítani akarja a dt-két annak ezt a szettet ajánlom. Gyádi dt125x kerekek, egy az egyben passzolnak.
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Igazából 50-es volt pénteken lett kicserélve 70ccm-es hengerre és azóta csinálja ezt.. esetleg még annnyi kérdésem lenne, hogy így 70ccm-es ként miért csak 70km/h a végsebessége a motromnak? valaki valami tipp? valami módszer , hogy növeljem a végsebességet?
És milyen DT? 50-es, 125-ös?
Szerintem ha a hőfok tényleg rendben van, akkor nézz rá a kiegyenlítő tartályban van-e elég víz?!
Illetve kábeleket, csatlakozókat nézd át, lehet, hogy csak velem nem érintkezik, vagy rövidre zár...
2005-ös évjárat
Sziasztok! Yamaha DT-m műszerfalán pirosan villog a hőfokjelző. Mi ennek az oka? A viz nem forr fel, mert folyamatosan ellenőriztem.
1992-es DT R, 2004-es DT R, és 1994-es TDR-eket szereltem már, azok nem nicasilosak voltak... Ettől függetlenül lehet, hogy 97-ben kipróbálták a nicasilt is.
HA! jól tudom a 1997es DT-nek gyárilag nicasilos a hengere(régebben hallottam valahonnan)
Nicasil?