Üdv.
Ponyvás a nevem.
Ha engem kérdeztél igen csúszik.
Castrol actevo olajat raktam bele, a beállítást is igyekeztem jól elvégezni, viszont a lamellákon az olajjáratok már alig látszanak.
Lenne még egy kérdésem.
A fiamnak építjük a gépet.
A típushiba itt is jelentkezett.
A berugó közlő fogaskerékpersely és zéger gyűrű.
Az előző motor egy 50-es Dt-n ezeket kicserélve is kétnaponta ledobálta.
Kínomban alátét a fogaskerék előtt a tengelyhez hegesztve,azóta nem volt vele probléma.
Tudom ez hihetetlenül barbár megoldás,leírni is szégyenlem ezért nem is
szeretném ezt megismételni.
Van e valami jó ötlet?
Lenne még a tengely horony mélyítés és erősebb zéger,de a blokkot nem szeretném széthúzni.
Üdv.
A balansztengely fogaskerekén, és a főtengely fogaskerekén van jelölés.
Ezeket ha összeforgatod, lehet ellenőrizni hogy jól rakták -e össze.
Bár nem jellemző hogy elrakják, azért erre oda szoktak figyelni, aki ilyen mélységig megbont motort.
Le tudod ellenőrizni, ha lebontod jobbos deklit.
Mástól is rázhat magas fordulaton, elmehetett a centrír a főtengelyen akár ragadás miatt, vagy szakszerűtlen szerelés miatt is.
Ezt így nem tudni.
Vagy valami fellazulóban van.
Vagy csak beképzeled....
A 2T magas fordulaton ráz, inkább a rezonál a jó kifejezés erre.
Asszonynak tetszett, mikor lepörgettem 10.000.-ig, mondta most még 1 percig legalább.
Áhhhh leváltottam....biztos szétpörgetem....
Kösz!Az lesz ,főleg mert nem gyári elektonika(valami házi mákolmány),ezért is volt kérdéses.ráadásul kdx gyujtás cuccokkal a többi része. Azt nem tudjátok hogy,csak dugattyúgyűrű készletet 125 lc2 höz lehet e venni? Vagy komplett dugó szett van?
Az enyémen ideiglenesen volt hengeres súberes karbi.
Én konkrétan TDR-ből vettem azt a karbit, de nem tudom, hogy arra való volt-e, vagy csak valaki variálta már azt is. Tökéletesen passzolt rá. Úgy rémlik, hogy Dellorto karbi volt.
Sziasztok !
Az lenne a kerdesem hogy az olyan dt125 re ami mar a siktolattyus mikunival van szerelve, arra felmegy a a regeb dt karbi (talan dellorto ) ?
Hali!
97es dt-r ben hogyan lehet beállítani a balansztengelyt ill. lehetséges hogy attól remeg a motor inkább a felső fordulatszám tartományban?Kerestem külföldi oldalakon ,de sajna nem találtam konkrét beállítást.
Kösz!
Üdv.
Szerintem igen.
De feltekered felső holtpontra, megjelölöd a lendkereket meg a blokkfelet hogy pont találkozzanak, és meglövöd stroboszkóppal.
Egyből kiderül minden....
2005ös DT 125 X-hez keresek generátor állórészt, és lehetőleg jó állapotú kábelköteget, vagy legalább a kábelköteg és a generátor valamint a köteg és a gyújtásvezérlő közötti csatlakozókat. Ha valakinek lenne írjon vagy hívjon. +36 70 330 17 04
Gyárilag Mikuni TM28-al síktolattyússal van szerelve.
Jobb a gázreakciója mint a Dellortonak.
Az LC2-eseken van a DO.
Valszeg a keverék csavar belerohadt a hátuljába, és nem mozdul.
Azé' vették le.
Elnézést sötét voltam a múltkor.
Pedig nem is ittam.
Néztem a nagyvas-on de elég húzós.