ha el van kopva mindig szar lesz, le kell adni alumíniumba aztán feltenni egy másikat
azért jó sok port kell neki bezabálni hogy elkopjon, nekem a 20+ éves gépeken is passzentos
Még ha lóg benne a súber mint állat,akkor is belehet állítani?
Ez alatt nem tudom mit értesz...?
Mérve talán egyszerűbb volna, ha már szerelünk szerintem.
Ám amit Te súber alatt értesz, az csak egy levegő szabályozó tolattyú, ami nem baj ha kopott, és mozog oldalirányban, azaz laza illesztésű.
Nincs rá etalon, hogy adott gáznál mennyi levegőt kell beengednie.
Ezt a szerelőnek kell beállítania, azaz adott levegőhöz a benzint.
Felső tartományban főfúvóka cserével dúsítható, közép tartományban a tű emelésével dúsítható a keverék.
Az alapjárati keverék finomhangolását, a keverék állító csavarral szabályozod.
Épp ezért visszafelé hangolunk, fentről lefelé.
Nagyobb főfúvókával kezdünk, amivel nem forog le a motor, ledadog, ezt addig csökkentjük, míg leforog végre.
Majd jön a tű, ezzel a hirtelen gázreakciót változtatjuk.
Persze az alapjárati keverék csavarral minden esetben finomhangolunk, mert elviszi a keverék vonalat, minimálisan beleszól felülre is.
Én javítottam már pár motort, minap egy olyan CPI-t, amibe pont jó főfúvóka volt, középen el volt szegényítve, alul meg dús volt a keverék.
Állítgatták a "versenyzők" de nem tudták mit.
Láttam már olyat is, amikor megnyitották jól a főfuvit, hogy nagyon menjen, oszt ponthogy jó szar lett utána.
Kopott karburátor nincs!
Koszos, és rosszul beállított van temérdek.
Ha érdekel ennyire hasalj rá a témára nyugodtan, érdekes dolgokat tanulhat az ember.
Láttam már olyat is, hogy nem akarták hangolni a Honda Diót, és kintebb tekerték a főfúvókát, hogy többet kapjon.
Majd idővel lazult a főfuvi, és be is kajált felül.
Úgyhogy láttam én már kóklert dögivel.
Kopott suberre általában azok aggatják a jelzőt, akik nem tudják beállítani a karburátort.
Az csak véletlen, hogy egy másik karbi épp jól viselkedik azzal az adott motorral.
3 helyen lehet állítani, 3 különböző tartományban, adott levegő mennyiséghez az üzemanyagot.
Több esetben le volt már írva, hadd ne írjuk le többet.
Vagy rákeresel, vagy felhívsz és elmagyarázom.
a gagyikat öntik, a jobbakat "kovácsolják" ami kb annyi hogy egy présben formára nyomják
szóval jó eséllyel tartósabb, kisebb az esély hogy letörik róla ez-az
régen én is prox dugót tettem a 80asba, sokkal szebb kidolgozású volt mint az olcsók
bár a proxnak ki kellett az ablakokat marni, mert nem pont a dt-hez készült
DT 125 R, '92-essel volna egy kis problémám. A sok állás következtében lemerült az akksi benne kb 2-3 hete. Berúgókarral indítottam. (Előtte mindig önindítóval.) Kb. 1 hete megint elővettem a motort, akkor egyből berúgóval indítottam, megint minden tökéletes volt. Tegnap viszont mikor elővettem, akkor a berúgó szerkezet nem működött. Teljesen szabadon tudom lenyomni a berúgókart, nem forgatja meg a főtengelyt, hangot sem ad ki, csak szabadon lenyomom, majd a rugó visszahúzza.
Gondolom valami szétugorhatott benne.
Milyen gépről van szó?
azért jó sok port kell neki bezabálni hogy elkopjon, nekem a 20+ éves gépeken is passzentos
Ez alatt nem tudom mit értesz...?
Mérve talán egyszerűbb volna, ha már szerelünk szerintem.
Ám amit Te súber alatt értesz, az csak egy levegő szabályozó tolattyú, ami nem baj ha kopott, és mozog oldalirányban, azaz laza illesztésű.
Nincs rá etalon, hogy adott gáznál mennyi levegőt kell beengednie.
Ezt a szerelőnek kell beállítania, azaz adott levegőhöz a benzint.
Felső tartományban főfúvóka cserével dúsítható, közép tartományban a tű emelésével dúsítható a keverék.
Az alapjárati keverék finomhangolását, a keverék állító csavarral szabályozod.
Épp ezért visszafelé hangolunk, fentről lefelé.
Nagyobb főfúvókával kezdünk, amivel nem forog le a motor, ledadog, ezt addig csökkentjük, míg leforog végre.
Majd jön a tű, ezzel a hirtelen gázreakciót változtatjuk.
Persze az alapjárati keverék csavarral minden esetben finomhangolunk, mert elviszi a keverék vonalat, minimálisan beleszól felülre is.
Én javítottam már pár motort, minap egy olyan CPI-t, amibe pont jó főfúvóka volt, középen el volt szegényítve, alul meg dús volt a keverék.
Állítgatták a "versenyzők" de nem tudták mit.
Láttam már olyat is, amikor megnyitották jól a főfuvit, hogy nagyon menjen, oszt ponthogy jó szar lett utána.
Kopott karburátor nincs!
Koszos, és rosszul beállított van temérdek.
Ha érdekel ennyire hasalj rá a témára nyugodtan, érdekes dolgokat tanulhat az ember.
Láttam már olyat is, hogy nem akarták hangolni a Honda Diót, és kintebb tekerték a főfúvókát, hogy többet kapjon.
Majd idővel lazult a főfuvi, és be is kajált felül.
Úgyhogy láttam én már kóklert dögivel.
Kopott suberre általában azok aggatják a jelzőt, akik nem tudják beállítani a karburátort.
Az csak véletlen, hogy egy másik karbi épp jól viselkedik azzal az adott motorral.
3 helyen lehet állítani, 3 különböző tartományban, adott levegő mennyiséghez az üzemanyagot.
Több esetben le volt már írva, hadd ne írjuk le többet.
Vagy rákeresel, vagy felhívsz és elmagyarázom.
szóval jó eséllyel tartósabb, kisebb az esély hogy letörik róla ez-az
régen én is prox dugót tettem a 80asba, sokkal szebb kidolgozású volt mint az olcsók
bár a proxnak ki kellett az ablakokat marni, mert nem pont a dt-hez készült
DT 125 R, '92-essel volna egy kis problémám. A sok állás következtében lemerült az akksi benne kb 2-3 hete. Berúgókarral indítottam. (Előtte mindig önindítóval.) Kb. 1 hete megint elővettem a motort, akkor egyből berúgóval indítottam, megint minden tökéletes volt. Tegnap viszont mikor elővettem, akkor a berúgó szerkezet nem működött. Teljesen szabadon tudom lenyomni a berúgókart, nem forgatja meg a főtengelyt, hangot sem ad ki, csak szabadon lenyomom, majd a rugó visszahúzza.
Gondolom valami szétugorhatott benne.
Valaki találkozott már hasonló problémával?
Főleg a gyújtótekercs.
Yamaha DT 80 - RD 80 új, bontatlan 51,00 méretű gyűrűk eladók! 4eFt
Postázom is! 70/6231473
Leméregettem őket!
Gyújtótekercs :227ohm (Gyári megadott érték: 184ohm +/-10%)
Jeladó: 19.2ohm (Gyári megadott érték: 20ohm +/-10%)
Gyújtótrafónak a bemenetén és a kimeneti pontjai között 5009 ohm mérhető (Gyári megadott érték 5900ohm)
Kikötöttem a motorban lévő teljes kábelköteget. (csak az alaplap, cdi, trafó lesz bekötve. )
Később írok a fejleményekről!