Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És sok a 2600? Óra szerint nekem is 2500-3000 az alapjárat, de fülre nem tűnik annyinak. Kicsit magas, de én így szeretem, utálom a lefulladás közeli alapjáratokat.
Kb 2 hónapja már, hogy házilag, egy műanyag lapból faragott cucc van fent. Szerepét végülis betölti, mert ezen csattog a lánc, nem a villán. Csak hülyén néz ki, meg elvégre mégsem ez való oda...
Ráadásul eladás előtt van a gép. Ezt leszámítva elég jó gépről van szó, eléggé lerombolja az imidzset egy karban tartott, felújított motornál, hogy egy kókány műanyag van a lánchoz feltákolva a villára.
Ha nem számít a kinézet akkor kocsi gumi csík fent lent
Lehet kombinálni hogy egy alu lapra teszed es úgy a gyári helyére
Az xt-hez 20 pénz volt a gyári villa védő
Muszáj lesz újonnan vennem akkor, eredetit. 1-2 Yamaha szervízzel is próbálkoztam, de ott mikor mondtam, hogy majd én magamnak felszerelem otthon, akkor elhajtottak... Próbálkozok tovább.

Köszi szépen!
Hali!
Yamaha márkakereskedésben akármit megkapni. én annó Szegeden a yamaha kalmárnál vettem egy két gyári cuccot, de ezt már leírtam egyszer. Hívj fel vmi márkakereskedést megrendelik, és biztosan el is postázzák neked.
Köszi a segítséget!
Keresek valami Yamaha szervizet a környékben akkor, mert motoros boltban nem tudtak segíteni.
Sziasztok
Darabokban vettem egy dt 125 r.A blokk teljes felújításon esett át.Olyan problémába ütköztem,hogy az alapjáratot nem tudom 2600 alá vinni .A keverék és alapjárat csavart hiába tekergetem ezt az alapjáratot csak növelni tudom.Indulni hidegen melegen elsőre és hibátlanul is megy.Ha valakinek lenne valami ötlete azt megköszönném.
Amikor még détéztem volt egy komplett lengővillám, és mivel foglalta a helyet valami 2-3 e ért adtam el ezzel a láncvezetővel együtt..

A helyedben bemennék a Yamahába és rendelnék egyet oszt kész. Még tavasszal egy váltásnál az Andrássy úton gyanus hangja lett a DR-nek ,és mint kiderült én ezt az egész gumit elhagytam. Szépen finoman haza, próbáltam bonottan beszerezni, esélytelen volt. Elmentem a suzukiba, 1 hét múlva már a kezemben is volt a vadonat új
Tény, hogy elsőre egy gagyi gumidarabért erős a 11.000 Ft, de ezt se naponta kell cserélni. Azóta is szuper. Szerintem a DT -hez is hasonló árban lehet.
Erről a gyújtásalaplapról lenne szó!
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni tőletek!


Adott egy Yamaha Dt 80.
NINCS SZIKRA!

Új CDI(24400), Bontott alaplap. (15000),
Ezelőtt cseréltünk gyújtótrafót, azután, gyújtótekercset, jeladót. CDI-t továbbra sincs szikra!

Először amikor az alaplapot fölraktam. Volt szikra de csak akkor amikor a vezetékeit megtörtem. Kicseréltem a vezetéket. (tekercsekre ráforrasztva, zsugorcső és minden egyéb kellék. Azután újra nincs szikra. az alaplaptól ~ 4-5-10-11 Volt a mérhető feszültség, fordulattal arányosan. Jeladót mérve 0.2-0-4 Volt

Ohm-ikusan mekkora értéket kell mérni a gyújtótekercsen, illetve a jeladón? (testhez képest!)
Szia!Értem az a gond karbit pucoltunk és ki esett az úszó.Vissza raktuk de lehet rosszul (fordítva).És azóta jön ki a benya a túlfolyóból Mi lehet az a komolyabb dolog? Karbi csere?
Üdv.
Ha az úszó nem lyukas, vagyis amikor kiszeded nem lötyög benne benzin, akkor valószínűleg más gond lesz...

G.
Vagy valaki mutatna képet,hogy hogy kéne ki nézni-e az úszónak a karbiba?:sss félek,hogy rosszul raktam bele ezért a túlfolyónál folyik orrba szájba a benzin.
Oks, köszi!
Alkatrészt elvileg Yamaha szervizben tudsz venni.
Még valami...

Még mindig keresek DT 125 R-hez a lengővillára való láncvezetőt, koptatót.
Boltokban egyszerűen vagy kiröhögnek, vagy pislognak, mint hal a szatyorban, és ennyi.
Bontós hirdetéseket végigkérdeztem, egyik ígért egyet, elküldte, el van törve, plusz TZR-é, ezért nem is megy rá a DT lengővillára.
Jó állapotban érdekelne akár használt is, vagy ha valaki tud webáruházat, vagy egy boltot, vagy bármi...

Elég csúnya hangja és megjelenése van az általam kreált műanyag darabbal.
DT 125 R-be lengővilla valakit nem érdekel? Karácsonyi ajándék, vas árában vihető. TDR-ben volt, de elvileg teljesen kompatibilis a DTR-rel.

Email az adatlapomon.
Találsz a hengerfejen is két ilyen méretű csatlakozást, amik össze lesznek kötve egy gumicsővel. Eredetileg a hengerfejen, és a karbin lévő csöcsök össze vannak gumicsővel kötve, így a hűtővíz keresztül megy a karbin is, és hűti-fűti azt.
Enyémen sincs bekötve, én semmi különbséget nem éreztem. De gondolom azért nem véletlen találták ki. :)
Szevasztok!
A karbin találtam 2 csöcsöt, amik szabadon állnak, nincs rajtuk cső.
Ez normális így?
2004 DT R.
Helló!
3MB00P Y-2 jelzésű henger fúrható vagy nicasilos?
Választ köszönöm előre is!
Ott is esett?
Motoroztam ma egy jót ebben az egész jó időben!
Mennyi az ára a dt 80 nak ?
Power szelepet be kell állítani. Az enyémen is így volt beállítva. Az előző tulaj azt hitte, hogy így jobban fog menni. Ami természetesen hülyeség.
Az első telóban meg lehet, hogy rossz a szimmering.
Sziasztok!:) Boldog mikulást:D Lenne egy kérdésem,hogy hol tudok venni DT-be karburátor úszót?
Van itt olyan valaki akinek volt/van egymás után/egyszerre 125R és 125LC2-vel tapasztalata?

Haverom most vett egy 125R-est, talán itt is volt linkelve, egy fekete, szép új krosszgumikkal. Ma kipróbáltam, és hát egészen más a karakterisztikája, mint az én LC2-esemnek. Az R-es kb. 6000-es fordulatig erősen halott, semmi nyomaték, de utána meg úgy megindul kb 10000-ig, hogy kimegy a fika az orromból :D Kicsit olyan érzés, mintha valami herélt rezó lenne rajta, vagy a power szelep nem működne, és nyitva lenne mindig. Gyújtásra resetel amúgy.

Ehhez képest az én LC2-esem sokkal nyomatékosabb, 4000-től már normálisan használható, egyenletesebben húz, nyilván ez is olyan 6000-től ugrik meg, de akkorát nem, mint az R-es. Összességben nekem sokkal kellemesebb az LC2, mint az R.

Ja meg az R-esnek tök puha az első telója, a segge meg fent van az egekben, kicsit olyan érzés ülni rajta, mintha mindig lejtőn jönnél lefele.

Namármost nem tudom, hogy ez a haverom R-ese gyárilag ilyen-e, vagy valami nem kerek.